Gewoon doen *gniffel* en dan zeggen dat je in je bed geplast hebt.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:41 schreef -Marlii- het volgende:
Ik wil eigenlijk drinken + koek, maar mn moeder heeft vergadering in de woonkamerEn om er nu door mn pyjama door heen te moeten lopen ..
ik moest lachenquote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon doen *gniffel* en dan zeggen dat je in je bed geplast hebt.
ik wil appelkoekquote:Op woensdag 26 april 2006 20:42 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Geeft Marly stroopwafel en glas cola![]()
die hebben we nietquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Gewoon doen *gniffel* en dan zeggen dat je in je bed geplast hebt.
quote:
Die van de C1000quote:
Daar zijn broertjes goed voorquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]ik wacht ff tot er reclame is in de film die mn broertje aan het kijken is, mag hij het halen
Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 26 april 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik wacht ff tot er reclame is in de film die mn broertje aan het kijken is, mag hij het halen
ik laat hem altijd halen en daar wordt ie beetje gek vanquote:Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar zijn broertjes goed voor![]()
ik heb het wel gelezen hoorquote:
In zn broek plassen van boosheid.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik laat hem altijd halen en daar wordt ie beetje gek vanKijken wat ie nu zo gaat doen
nee van de Edah. Appelkruimelkoek ofzo heten die dingenquote:
doeiiquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Daklem het volgende:
mijn presentatie is af.
Ik ga even naar een klasgenoot toe om hem voor te bereiden!!11!!1111!!
CiaoCiao allemaal! fijn avond, en je hoort morgen avond wel hoe het is gegaan
Succesquote:Op woensdag 26 april 2006 20:49 schreef Daklem het volgende:
mijn presentatie is af.
Ik ga even naar een klasgenoot toe om hem voor te bereiden!!11!!1111!!
CiaoCiao allemaal! fijn avond, en je hoort morgen avond wel hoe het is gegaan
Macht!quote:
ik heb mijn post ietsje ge-editquote:Op woensdag 26 april 2006 20:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Mjah wel Heiniken, maar vind ik wel te doen. Hij's ijskoud iig!![]()
![]()
Verdorie! De volgende keer haal ik wel Grolsch.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb mijn post ietsje ge-edit
Jij onderdrukt ze! Foei Marly!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
Jaa, ik heb mn broertje + zusje goed onder controle
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ik heb mijn post ietsje ge-edit
Hoe oud zijn ze?quote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef -Marlii- het volgende:
Jaa, ik heb mn broertje + zusje goed onder controle
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Verdorie! De volgende keer haal ik wel Grolsch.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jij onderdrukt ze! Foeigoed bezig Marly!![]()
Ik zal het onthouden. Maar ik vetrouw je wel; je houdt van stroopwafels en hardcore, what could be better?quote:
Mooiquote:Op woensdag 26 april 2006 20:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden. Maar ik vetrouw je wel; je houdt van stroopwafels en hardcore, what could be better?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |