abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63193175
quote:
Op donderdag 13 november 2008 15:47 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als 'ie uit elkaar gaat sturen we de stukjes naar alle hoeken van het koninkrijk. Like in the olden days.
Ik zat vandeweek een dvd uit mijn b-filmpretpakket te kijken en daar was ook een demoon gevierendeeld en daarna werd elk restant in 1 van de vier windstreken diep onder de grond begraven. Die is toen ook opgegraven en gereanimeerd. Dat kan dus, laten we nog minder risco nemen en hem verbranden.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_63194665
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:21 schreef dwerg het volgende:
Sorry voor deze schop, maar dit lijkt me het enige juiste topic voor dit stukje Koefnoen:

Lol
pi_73836206
'No surrender' nieuwe album Kane

(Novum) - Het langverwachte nieuwe album van Kane gaat 'No surrender' heten. De Nederlandse popgroep hield vast een bleek kleurtje aan de opnames over, want de band speelde de plaat in tijdens de warme zomerdagen. De productie lag in handen van zanger Dinand Woesthoff, gitarist Dennis van Leeuwen en toetsenist Nico Brandsen.

Het inzingen vond plaats in Brussel. Inspiratie voor het album putte de groep uit hun optredens. "De afgelopen twee jaar hebben we met zo veel plezier op het podium gestaan, dat gevoel wilden we in de studio vasthouden en vangen in sterke, bondige songs", vertelt Woesthoff. "Onze passie voor muziek maken groeit verder met elke plaat die we maken. Een soort onvoorwaardelijk vuur, waarmee we elke keer weer een nieuwe stap proberen te zetten."

Stug doorgaan.

pi_73836293
Ach gut Kane, laten ze dat toch opheffen. Paar jaar terug hadden ze wat catchy songs, maar toen Dinand het in z'n bol kreeg en dacht dat hij een eckte eckte rock 'n roll ster was en ze helemaal artistiek gingen doen ging het al snel verkeerd

Vorige album heeft volgens mij niks klaargespeeld, met een zooi van die gevoelige diepzinnige songs
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:51:15 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_73879957
Nou ik heb vanochtend de eerste singel op de radio gehoord....
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:41:51 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_73890048
Ze denken volgens mij nog steeds dat ze de nieuwe U2 zijn ofzo.

briljant
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:54:45 #207
64792 Mryc
play me one more song
pi_73952816
Begin deze week wilde Giel Beelen de nieuwe single draaien van Kane, maar hij was hem kwijt

* blij

Maar hij heeft hem dus alsnog gevonden, begrijp ik?
  Moderator / Miss SHO donderdag 18 februari 2010 @ 19:02:00 #208
22592 crew  Ole
pi_78150572
quote:
Dinand vindt terugblikken genânt
Uitgegeven: 18 februari 2010 16:18
Laatst gewijzigd: 18 februari 2010 16:18

AMSTERDAM - Dinand Woesthoff vindt het niet altijd aangenaam om oud beeldmateriaal terug te zien. De Kane-zanger blikt terug op zijn carrière in een interview met tijdschrift JFK. Daarin blijkt dat hij de persiflage van zichzelf in het programma Koefnoen helemaal niet zo leuk vond.
© ANP"In principe werden we al tien jaar gepersifleerd, gewoon even Dinand nadoen zoals hij tien jaar geleden klonk", zegt de zanger.

"Maar dit ging een stapje verder, en dan ook nog op een moment dat we heel kwetsbaar waren. We hadden op dat moment al de stekker uit de plaat getrokken. Matthijs van Nieuwkerk zei het ook al; hij vond gepersifleerd worden ook helemaal kut."

Maar het zijn niet alleen de persiflages die Dinand niet fijn vindt om te zien, ook van zijn eigen evenbeeld krijgt de zanger soms het schaamrood op de kaken.

"Ik kan nu echt soms terugkijken en denken: holy fuck, die fotoshoot of die clip, wat zien wij eruit!"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 februari 2010 @ 19:28:05 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78151911
als hij nou eens eerlijk is en toegeeft dat ze kutmuziek maken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78156555
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 19:02 schreef Ole het volgende:

[..]
Alsof ie nu minder kut klinkt dan 10 jaar geleden
A mind with a heart of it's own
pi_78159123
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 21:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Alsof ie nu minder kut klinkt dan 10 jaar geleden
Inderdaad.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')