Dat is artiestentaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:13 schreef Beathoven het volgende:
idd, maar dat komt in z'n woordenboek niet voor blijkbaar
dat hoefde ook niet, de bandleden liepen zelf al wegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:35 schreef VeX- het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij krijgt toch props (respect) voor het feit dat hij niet solo is gegaan na al die jaren.
doe dat, want deze komt iedere keer terug in mijn actieve topics.quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een kutkick. Ik zou bijna overwegen om een Dinand-topic te sluiten.
Ik zet hem even in mijn outlook, dan kan ik hem om het half jaar kicken om jou te pestenquote:Op maandag 27 oktober 2008 12:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
doe dat, want deze komt iedere keer terug in mijn actieve topics.
Laat dat!quote:Op maandag 27 oktober 2008 12:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat een kutkick. Ik zou bijna overwegen om een Dinand-topic te sluiten.
Oftewel, geen kaartje verkochtquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:01 schreef Chooselife het volgende:
Ontopic, typisch Kane:
Op 13 augustus gaf Kane een concert voor een publiek van 32.000 mensen op het strand van Almere. Dit concert is vastgelegd voor de dvd 'Kane Live 05' die uitkomt op 28 november. Er zal ook een limited edition uitkomen, dit is een dubbel-dvd met op de eerste dvd het concert op het Almere Strand en op het tweede schijfje een registratie van het concert dat Kane gaf voor 45.000 man op het Malieveld in Den Haag op 3 september tijdens het Beatstad Festival, plus een backstageverslag van de live optredens van Kane in 2005.
Kane heeft overigens de optredens in Duitsland en Zwitserland die eind november zouden plaatsvinden afgelast. De groep stelt dat de concerten toch niet waren te combineren met de werkzaamheden voor het komende album. Op 6 en 7 december speelt Kane trouwens in Ahoy'. De vier jaar geleden opgeheven Haagse rockband Billy the Kid zal het voorprogramma verzorgen. Sinds het uit elkaar vallen van de band heeft de groep twee keer een reünieconcert gegeven. Tijdens dat laatste optreden, op 3 september jongstleden, werd de groep gevraagd om mee te werken aan de Ahoy'-concerten van Kane. Na enige aarzeling besloten de muzikanten in te gaan op dat aanbod.
![]()
Effe geen tijd voor een internationale doorbraak.
Cd van jou, cd van mij. Cd van ons allebei. Das ook briljante tekst.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef renz0r het volgende:
[..]
Blof begrijp ik nog wel met die teksten, maar Acda en de Munnik zijn goed te pruimen.
Als 'ie uit elkaar gaat sturen we de stukjes naar alle hoeken van het koninkrijk. Like in the olden days.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:25 schreef pfaf het volgende:
Toen ik gisteren bij De Wereld Draait Door over Krezip's afscheidstournee hoorde, vroeg ik me af hoe fijn het wel niet zou zijn als Dinand uit elkaar zou gaan en aan z'n afscheidstournee zou beginnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |