jaja en nu de onschuld zelve spelen he!quote:Op donderdag 4 mei 2006 19:53 schreef Tobbes het volgende:
Huh?
quote:Op donderdag 4 mei 2006 14:21 schreef DinandWoesthoff het volgende:
Hallow ik ben Dinand enne...ja enne...fucking kicke gewoan heah dath eah een hel eguh topic aan me gewedt is. Enne...shit wat còol gewoon, maar ik wilde eve zegguh eigelijk vannuh...ennee...jullie hebbe ook woal gelijk hieah met jullie. Ik ben tof.
Nou begrijp ik ook wel dat ze shirtjes willen verkopen, niks mis mee natuurlijk, maar gaat dit niet wat erg ver?quote:DEN HAAG - De Haagse rockband Kane zal in de toekomst mogelijk haar naam veranderen. De groep rond zanger Dinand Woesthoff zal dat doen als het hoger beroep van Kane tegen kledingmerk Karl Kani niets oplevert. De rechter bepaalde eerder dat Kane geen kleding mag verkopen met de bandnaam erop, omdat dat te veel zou lijken op Kani.
Als de band ook in hoger beroep ongelijk krijgt, is een naamsverandering één van de opties die wordt overwogen.
In deze lijkt het meer dat Kane de merchandise voor laat gaan op de muziek. Met die muziek zou ik dat ook doen maar goed....quote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt me niks mis mee.
Ik vind het eerder erg kinderachtig van de rechter dat ze geen shirts mogen verkopen onder hun eigen naam.
De markt voor de muziek en film gaat steeds meer leunen op touren en verkoop van produkten dus is het niet zo gek dat ook kane dat wil doen.
Dat mogen ze wel maar ze hadden het model van kani gejat, vandaar dat de rechter het verbood.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het eerder erg kinderachtig van de rechter dat ze geen shirts mogen verkopen onder hun eigen naam.
hij heeft gelijk, alleen is hij vergeten zichzelf en Marco Borsato in het rijtje toe te voegenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef Nouk het volgende:
Jezus, zeg. Zo praten over Acda en de Munnik en Blof. Wat een idioot zeg..
Dat is toch wat anders dan je eigen naam gebruiken?quote:Op maandag 12 februari 2007 17:54 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel maar ze hadden het model van kani gejat, vandaar dat de rechter het verbood.
Niet dat ik daarvoor ooit van kani had gehoort maargoed![]()
Dinand![]()
Ja dat is wat andersquote:Op maandag 12 februari 2007 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan je eigen naam gebruiken?![]()
als je duidelijk een type shirt of design pikt lijkt het mij logisch
Ligt aan wat je zoekt.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:36 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Nederland weinig echt goede muziek gemaakt wordt. Waarvan Kane een goed voorbeeld is. Hij is gewoon pissig dat ze niet doorbreken in het buitenland, niet verwonderlijk met zulke ongeinspireerde rotzooi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |