kan ik er van leren hequote:
de vrouw die ik voor ogen heb zal het snappenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoewel ik er officieel niet meer ben, vraag ik me wel af wat je hiermee precies bedoelt?
We vullen elkaar perfect aan.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Om te fungeren als spellingscontrole!
dank daarvoorquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef Dagonet het volgende:
En schop naar beneden.
we doen het dit jaar in een andere volgordequote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Dagonet het volgende:
Waarom hebben we trouwens de lente overgeslagen?
Het kan nog komen!! Houdt hoop!!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Dagonet het volgende:
Ik had ruzie met Moeder Natuur.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef Dagonet het volgende:
Wat is er zaterdag?quote:Op woensdag 26 april 2006 19:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja maar zaterdag schijnt het regenachtig te worden en dat is niet tof![]()
Oja. Ik werk die avond.quote:
Maar daardoor heb ik wel geld voor 5 mei, cd release van korsakoff.quote:
Zitten de winkels normaliter niet dicht op bevrijdings.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar daardoor heb ik wel geld voor 5 mei, cd release van korsakoff..
De cd release party heb ik het dus over, en die is op 5 mei in holywood.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zitten de winkels normaliter niet dicht op bevrijdings.
In dat geval zou het wel goed zijn, niet dat ik iemand ken verder.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De cd release party heb ik het dus over, en die is op 5 mei in holywood.
Korsakoff
Catscan
Ruthless
The Nightraver
Brian NRG.
Hallo.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan ik er van leren he
[..]
de vrouw die ik voor ogen heb zal het snappen
Korsakoff:quote:Op woensdag 26 april 2006 19:42 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dat geval zou het wel goed zijn, niet dat ik iemand ken verder.
Bizzzzzzz!quote:
De muziek is ook goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kan ermee door. Maar het gaat om de muziek he.
Ga je de groupie uithangen? Zo hysterisch gillen en een handtekening op je tiet vragen.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De muziek is ook goed.. En haar naam is tof.
.
Groetjes terug.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:20 schreef Chowi het volgende:
Hoi énnnn doei. Ik wil graag even de groetjes doen aan iedereen die me respecteert.
Ja. Precies. Dan ben je gauw klaar.
Moie!
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:39 schreef Misstique het volgende:
d00dt.
Nee, ik ga helemaal uit m'n plaat, hakkûh!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ga je de groupie uithangen? Zo hysterisch gillen en een handtekening op je tiet vragen.
Nu niet meer.quote:
Helemaal correct.quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
Jullie doen het weer!
Solly.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:01 schreef Misstique het volgende:
Jullie doen het weer!
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja en hoe denk je dat goed te gaan maken?
* Bizznitch denkt.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef JDude het volgende:
Deauie boel hier.
Is er niet een goeie rel te verzinnen ofzo?
quote:
Helleau!!!!!!!!!quote:
Neenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Helleau!!!!!!!!!
Al een rel kunnen bedenken?
Beetje jammer dat je nu de afloop moet uitstellen hequote:Op woensdag 26 april 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
zit je The Italian job te kijken, 2 cd's, blijkt dat je cd3 dus vergeten bent te downloaden... 2 maanden geleden!
Nimmer!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
Heb je niet ergens een ban ofzo?
och heb hem ook al es in zijn geheel gezienquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nu de afloop moet uitstellen he.
www.play.comquote:Op woensdag 26 april 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
zit je The Italian job te kijken, 2 cd's, blijkt dat je cd3 dus vergeten bent te downloaden... 2 maanden geleden!
Dago. Jij hebt TT-aanpasrechten. Zou je er even 533 van willen maken?quote:
Neuhquote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Dago. Jij hebt TT-aanpasrechten. Zou je er even 533 van willen maken?
Dan wordt dat hoog tijd.quote:
Zo is't ook goud.quote:
Succes met examen!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef ehqo het volgende:
Ik ga via een meditatieve staat de slaap betreden als mentale voorbereiding op mijn rijexamen morgenvroeg.
Ik wens jullie een goede.
Ik download net toevallig het origineel en die uit 2005. Zal hem wel doorsturen als hij klaar is, hij is nu eventjes op snelheid aan het komen, morgen zal hij wel klaar zijn(als de snelheid dan inmiddels al hoger is) dan upload ik hem wel naar je, dat gaat een stuk sneller(rond de 100 kb/s) waardoor het dan maar ongeveer 4.4 uur duurt.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:33 schreef mcDavid het volgende:
Daar zal wel meer aanbod van zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat zijn die communities toch grappig, wil je een film downloaden doe je er lang over voor hij op snelheid is en komt hij niet zo hoog, download je pr0n zit je binnen een minuut boven de 100kb en gaat het steeds hoger..
pr0n:quote:
En op een programmaatje waarmee je 'normale' films kunt streamen zit ik ook nog steeds te wachtenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
pr0n:
20 seeders 5 leechers
film:
3 seeders 7 leechers.
Was het tof?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Poepoe. Ik ben weer thuis.
En, hoe gaat het?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Poepoe. Ik ben weer thuis.
En nu ben je dus eindelijk een jongetje?quote:
Meaui. Hier heb je weinig gemist, in ieder geval.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Jazeker.
Eh?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En nu ben je dus eindelijk een jongetje? [afbeelding].
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Meaui. Hier heb je weinig gemist, in ieder geval.
Je ging toch naar het ziekenhuis voor een sexchange?quote:
Nee, ik ging uit met een vriendin.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je ging toch naar het ziekenhuis voor een sexchange?
[BeF] #524 BeF-soap : Volg hier de sexchange van c_c
Oh, er stond me iets bij van dat je naar een ziekenhuis moest, wanneer is dat dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik ging uit met een vriendin.
In juni pas.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Oh, er stond me iets bij van dat je naar een ziekenhuis moest, wanneer is dat dan?
ik zie een TVP 8)quote:Op donderdag 27 april 2006 01:18 schreef rompompom het volgende:
Jeminee!
Dat merk ikquote:Op donderdag 27 april 2006 02:39 schreef guitarist.nl het volgende:
ff antwoord op de sluitingspost, ik zal geen kut topics openen
maar ben wel in een baggerbui sorry
WIlde. Ik ben er vanafgestapt toen ik van dichtbij kon zien hoe het leven als ONZ moderator isquote:Op donderdag 27 april 2006 02:48 schreef guitarist.nl het volgende:
Dat wil je toch ook?
maar er zijn nog geen vacatures !?
Beetje saai ofniet ?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:51 schreef Litso het volgende:
[..]
WIlde. Ik ben er vanafgestapt toen ik van dichtbij kon zien hoe het leven als ONZ moderator is
Moeilijk juist. Zo 's nachts is het wel makkelijk ja, maar juist overdag inschatten wat wel en niet een topic met potentie is, en waar je de grenzen legt tussen slowchat en bagger, humor en schokkend, dat soort dingen. Ik zie het mezelf nog niet doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Beetje saai ofniet ?
je ziet meteen als op een topic een slotje moet
Jep. Serieuze mensen, mensen komen er met een hele andere instelling dan in bv. ONZ of KLB, waardoor het in feite weinig onderhoud is en je ook eens een keer een leuke discussie aan kan gaan met mensenquote:Op donderdag 27 april 2006 02:55 schreef guitarist.nl het volgende:
De schoolfora bevallen goed?
Daar zou je vlot achter zijn gekomen. Boeiend.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep. Serieuze mensen, mensen komen er met een hele andere instelling dan in bv. ONZ of KLB, waardoor het in feite weinig onderhoud is en je ook eens een keer een leuke discussie aan kan gaan met mensen
Maar daarom heb ik ook voor SES gesolliciteerd. Er zijn imho niet veel fora die echt leuk zijn om te modereren. SES, TTK, MUZ, WFL, dat zijn eigenlijk de enige paar die me echt leuk lijken
Ik ben ook blij dat ik destijds niet voor PUB ben aangenomen, want bij nader inzien zou ik dat ook echt niet willen.
Ja da's waar. Maar tochquote:Op donderdag 27 april 2006 03:02 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar zou je vlot achter zijn gekomen. Boeiend.
Want?quote:Op donderdag 27 april 2006 03:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het uitdagend moet zijn
het lijkt me wel leuk!!
Tja dat is een goedequote:
Ja mod zijn is stomquote:Op donderdag 27 april 2006 03:05 schreef rompompom het volgende:
Ik wil geen mod worden. Veel te eng.
Het is opnames.quote:Op donderdag 27 april 2006 03:36 schreef guitarist.nl het volgende:
Ik ben ook admin en mod op mun eigen forum, bevalt goed
kheb hem ook zelf geprogt
http://www.the-girls.nl/index2.php?a=bandforum
[afbeelding]
Lekker simpel
Slet!quote:Op donderdag 27 april 2006 04:10 schreef clumsy_clown het volgende:
En zeg nou zelf, het beviel hm?
quote:
Mogeh.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen!
Opmerkelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
UPC doet eens wat ik wil!
Goeie kick... nu de drukte nogquote:Op donderdag 27 april 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Schop.
Dat zal nog wel even duren, gok ik zo.quote:
Da's bagger, zeg.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
Hoi, tevens godverdomme omdat ik rijexamen heb verneukt.
Teh horrorquote:Op donderdag 27 april 2006 10:23 schreef ehqo het volgende:
Hoi, tevens godverdomme omdat ik rijexamen heb verneukt.
Ik zag je net de school binnenlopen.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Teh horror
Des te meer pils dus dit weekend
Aaaaaaaaaaaah.quote:
Nee, ik zit op mijn stage.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zag je net de school binnenlopen.
Kan dat?
O, dan ben je toch niet wie je denkt dat je bent.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, ik zit op mijn stage.![]()
Maar hou het na de zomervakantie in de gaten![]()
Ik doe mijn best op dat gebied jahquote:Op donderdag 27 april 2006 10:34 schreef Litso het volgende:
[..]
O, dan ben je toch niet wie je denkt dat je bent.
Maar jij was toch dj of vergis ik me nou?
Ah ok. Er loopt hier een gozert rond met krullen en die is dj. Bij de woody's meen ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik doe mijn best op dat gebied jah. Verder niet bekend ofzo
Mijn fotoboek is ook niet super duidelijk verderquote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah ok. Er loopt hier een gozert rond met krullen en die is dj. Bij de woody's meen ik.
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef Chowi het volgende:
Jackson heeft een dubbelganger.
Heet je Rutger?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn fotoboek is ook niet super duidelijk verder![]()
Dat is mijn redding denk
Lijkt me best handig op sommige momenten.quote:
AHAHAHAHA.quote:
Nee men.... Check profiel is enzoquote:
Ja. Mij.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:40 schreef ehqo het volgende:
Heeft iemand iets dat ik kapot kan schoppen ofzo? Ik baal.
Nee ik heet "Tim Hessel"quote:Op donderdag 27 april 2006 10:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee men.... Check profiel is enzo. Ik heet Robert
Zelfs ik wist zijn naam.quote:
Waarom niet? Ik ben een kankâhoer.quote:
Niks, je zal waarschijnlijk een keihard "JACKSON!" roepen naar me. Als je dan iemand weg ziet duiken/rennen/huilen ben ik datquote:
Je kunt ermee pimpen.quote:
Dat heb ik nog niet zo gemerkt. Maar, nooit is altijd niet en dat kan ik niet garanderen natuurlijk.quote:
Toch restepc dat je me niet wil slaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet zo gemerkt. Maar, nooit is altijd niet en dat kan ik niet garanderen natuurlijk.
Het ging anders best makkelijk!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:49 schreef Technicolor het volgende:
Mijn dame haalde me over.
Jíj.quote:
Ik zou wachten tot na het middag eten en dan rond een uur of 3 lekker een pilsje pakkenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:51 schreef ehqo het volgende:
Ik overweeg stiekem bier, maar het is nog vroeg. Niet dat ik verder iets ga doen.
Ik dans sowieso wel met je.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je dan met me danst.
Je snapt de strekking !quote:
L'intention.quote:
Jij zo... "ja, en de tering.doei"quote:Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef ehqo het volgende:
Iedereen belt zo van: "En ben je geslaagd??//", ja WRIJF HET ERIN LUL.
Dat was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Niks, je zal waarschijnlijk een keihard "JACKSON!" roepen naar me. Als je dan iemand weg ziet duiken/rennen/huilen ben ik dat
En?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:56 schreef ehqo het volgende:
Iedereen belt zo van: "En ben je geslaagd??//", ja WRIJF HET ERIN LUL.
-x- <33quote:
Daar was ik al bang voorquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef Pheno het volgende:
Ik heb honger en wil kroket!
Holy shit! Dat ziet er erg puikend uitquote:
Ik vouw een denkbeeldige roos voor je. Van servetten. Want dat kan ik.quote:
Dan vind ik dat denkbeeldig heel tof. Ik kan dat érg goed, denkbeeldig dingen heel tof vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vouw een denkbeeldige roos voor je. Van servetten. Want dat kan ik.
Denkbeeldig.
Douche ze.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:03 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dan vind ik dat denkbeeldig heel tof. Ik kan dat érg goed, denkbeeldig dingen heel tof vinden.
O. Dus je plast zittend?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Alleen mannen die zittend plassen gebruiken MSN..
Hihi!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:05 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Alleen mannen die zittend plassen gebruiken MSN..
Het topic hoeft niet vol van mij heur! Alhoewel ik wel wat te lezen heb.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
Wees blij, Jackson, zo komt het topic eerder vol.
Aha.... succes maar danquote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef Technicolor het volgende:
Ik ga eens even nakend met water spelen.
Nauwelijks, R.! En jij?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Het topic hoeft niet vol van mij heur! Alhoewel ik wel wat te lezen heb.
Chow, nog geneukt afgelopen week? Ik vergeet het steeds te vragen aan je
De afgelopen week nietquote:
Ach, dus de spanningen lopen weer hoog op, hm?quote:
Jah... zie R&Pquote:Op donderdag 27 april 2006 11:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, dus de spanningen lopen weer hoog op, hm?
En kan je makkelijker sms-enquote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef ehqo het volgende:
Zittend plassen is beter, dan hoef je niet te concentreren.
Ik plas niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef ehqo het volgende:
Zittend plassen is beter, dan hoef je niet te concentreren.
Ik dacht dat je rode wijn plastte.... dat zei McD volgens mijquote:
Rode wíjn! Nee, rozenwater en warme melk met honing. Ik kan in twee standjes plassen, zie je.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik dacht dat je rode wijn plastte.... dat zei McD volgens mij
Ik zie het nog niet echt voor me.... Maar ik denk dat ik het wel begrijpquote:Op donderdag 27 april 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Rode wíjn! Nee, rozenwater en warme melk met honing. Ik kan in twee standjes plassen, zie je.
Ik heb een soort schakelaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:14 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet echt voor me.... Maar ik denk dat ik het wel begrijp
Oh ik dacht een knopjequote:
Óók.quote:
Moet je alleen niet te hard op drukken ofwelquote:
Niet zonder oordopjes in, nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:17 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet je alleen niet te hard op drukken ofwel?
Niet gillen dan heurrr....quote:
Zullen we een ander onderwerp nemen?quote:
Ja doe maar... Straks gaat het de verkeerde kant op enzoquote:Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zullen we een ander onderwerp nemen?
Verstohopt.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja doe maar... Straks gaat het de verkeerde kant op enzo
Ja, waarquote:
Stiekem willen we et allebei welquote:
Maak jezelf niets wijs, schat.quote:
Ik kom er ook niet in...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef ehqo het volgende:
Ik hou al op.
Waarméé? Ehqo.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef ehqo het volgende:
Ik hou al op.
Dat zei mijn huidige vriendin eerst ookquote:
Damn.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zei mijn huidige vriendin eerst ook
*aai over bol geeftquote:
Om vijf voor half twaalf? Nah, okay.quote:
Goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:24 schreef ehqo het volgende:
[..]
Met het onderwerp. Om te vermijden dat het de verkeerde kant opgaat enzo.
Wat kan ons et schelen.. de zon schijntquote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Om vijf voor half twaalf? Nah, okay.
Hei-ligquote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef ehqo het volgende:
En ook met posten, even. Ik ontdekte een doos miniloempia's in de vriezer.
En je nodigt mij niet uit? Wie bén jij?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:25 schreef ehqo het volgende:
En ook met posten, even. Ik ontdekte een doos miniloempia's in de vriezer.
Zo zo, primitief heur.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat kan ons et schelen.. de zon schijnt
Zo ben ik somsquote:
Hoe kón ik. Ben je nog ziek? Dan breng ik het thuis langs, frituurmandje.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
En je nodigt mij niet uit? Wie bén jij?
Ja, nu kan het. Hoewel het niet echt meer nodig is, maar het kán.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef ehqo het volgende:
Ook kan ik dan meteen nú wel de lingerie wassen, of draag je dat altijd meerdere dagen?
Ik doe het!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, nu kan het. Hoewel het niet echt meer nodig is, maar het kán.
Tot zo!quote:
Treinstation is vijf minuutjes lopen.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je goed te bereiken met OV? Ik heb geen rijbewijs.
Niet gehaald vandaagquote:Op donderdag 27 april 2006 11:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ben je goed te bereiken met OV? Ik heb geen rijbewijs.
Dat heb ik er wel voor over.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Treinstation is vijf minuutjes lopen.
Ach... lopen is gezondquote:
Indeed, lag je er ook vroeg inquote:Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef mcDavid het volgende:check mij vroeg wakker zijn op een vrije dag!
mwa, rond 1 uur dacht ik... maar gisteren (toen ik er pas rond half 4 uit kwam) vond ik de dag toch wel érg snel omgaan!quote:
Jah, tis nu nog lekkerquote:Op donderdag 27 april 2006 11:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mwa, rond 1 uur dacht ik... maar gisteren (toen ik er pas rond half 4 uit kwam) vond ik de dag toch wel érg snel omgaan!
-dr moet nog van het weer genoten worden!
Als het de rest van de vakantie maar mooi wordtquote:Op donderdag 27 april 2006 11:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah, tis nu nog lekker. In het weekend zal het minder worden
![]()
Welke vakantiequote:Op donderdag 27 april 2006 12:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als het de rest van de vakantie maar mooi wordt [afbeelding]
*troost*quote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef Stofje het volgende:
%$#^Y$G%$#Y%EWJTLJYL$KJGKLDJL$&JLKRJG
Gozer, man.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef Stofje het volgende:
Gaan dingen niet goed?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:05 schreef Stofje het volgende:
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
Ik wilde slechts aandacht. Nu ben ik weer gelukkig.
Geen dankquote:Op donderdag 27 april 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
Jij gelukkig, Fok! gelukkig.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:09 schreef Stofje het volgende:
quote:
+5 scherp!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaar dat het zo lekker warm is waar je nu zit
"De wereld" ?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kijk, nu ben je niet serieus. De wereld schaamt zich voor jouw bestaan.
Aha.... Daar heb je onderzoek naar gedaanquote:
Een enquete. Een doelgroepmarktonderzoek.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Aha.... Daar heb je onderzoek naar gedaan?
Zeker in mijn spambox gekomenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een enquete. Een doelgroepmarktonderzoek.
Klopt! Ik ga er vanuit dat je meerdere mensen erover "gesproken" hebtquote:Op donderdag 27 april 2006 12:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent niet representatief voor de bevolking van deze aarde.
Slechts de grote wereldleiders. En die vinden allemaal dat de wereld niet om mcDavid draait.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt! Ik ga er vanuit dat je meerdere mensen erover "gesproken" hebt
Ahh..... Wel leuk dat ze em kennenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Slechts de grote wereldleiders. En die vinden allemaal dat de wereld niet om mcDavid draait.
Zeiden ze nog om wie wel? Ik ben best benieuwd.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Slechts de grote wereldleiders. En die vinden allemaal dat de wereld niet om mcDavid draait.
Vast niet... die gasten zijn vaak niet van die pratersquote:Op donderdag 27 april 2006 12:29 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zeiden ze nog om wie wel? Ik ben best benieuwd.
Snuif jij veel lijm op een dag ?!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
Het zou te makkelijk zijn als ik mezelf nu zou noemen. Toch deden ze dat.
Je straalt authoriteit uit, boezemt angst in. Dat is doet het em.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef Stofje het volgende:
Het zou te makkelijk zijn als ik mezelf nu zou noemen. Toch deden ze dat.
Hoe wel?quote:
Tieten. Borsten. Jetsers. Kneiters. Bollen.quote:
immer het zonnetje in huis!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
vandaar dat het zo lekker warm is waar je nu zit
Geile bende! Tosti erbij en genieten maar. Ik zou alleen niet fok!ken maargoedquote:
nee, dat zou jij nooit doen hè!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet fok!ken maargoed
Ik fok! thuis erg weinig alleen het Trance & Poker topic bekijk ik dan. En doe er wat postsquote:
Ik heb geen internet thuisquote:Op donderdag 27 april 2006 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik fok! thuis erg weinig alleen het Trance & Poker topic bekijk ik dan. En doe er wat posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |