Geen leuk plaatje voor in de opquote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het is niet moeders mooiste, maar daar ben je ook geen voetballer voor![]()
Hij is wel dodelijk
Op de bank ja, als Dirkie scoordquote:Op woensdag 26 april 2006 18:21 schreef Stefkuh het volgende:
genoeg uiterlijke oordelen, Kay-Jay gaat mee naar Deutschland en 'gehts losssssssssss' !!!
"scoord"... "scoord"... ik lees het nog één keer... "scoord" ja... het staat er toch echt...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Op de bank ja, als Dirkie scoord![]()
stam+dquote:Op woensdag 26 april 2006 19:32 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
"scoord"... "scoord"... ik lees het nog één keer... "scoord" ja... het staat er toch echt...
een God is hetquote:Op donderdag 27 april 2006 01:10 schreef vinnie06 het volgende:
ja hij maakt het niet makkelijk voor zichzelf, maar als hij niet 1 op 1 eindig ben ik wel teleurgesteld, maar nog steeds speler van het jaar
![]()
En de rest zijn voortaan Zonen van Klaas-Jan?quote:
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factorenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:40 schreef Bombardier het volgende:
M'n vriendin vindt 'm zo lief.![]()
Die gozer is toch gewoon lelijk.![]()
Ik vind KJH niet lelijk. Zn gebit heeft die niet mee, maar ik ken echt wel lelijkere mensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je moet als man knap, beroemd of rijk zijn, of een combinatie van factoren
ga dan naar het Hunk forum anders...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:11 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
ga dan naar het Hunk forum anders...
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
3x gescoord in 3 opeenvolgende klassiekers.(PSV telt daarin niet mee natuurlijk.
)
Hoog tijd dat dat zondag maar eens gaat gebeuren danquote:Op maandag 1 mei 2006 13:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar Klaas Jan heeft nog nooit tegen PSV kunnen scoren.
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:45 schreef vinnie06 het volgende:
Voor de liefhebber
Helemaal niks in rotterdam.avi
Dat hoeft helemaal niet. Rechtsboven staat een downloadbutton.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
staat dat ook ergens waar je niet eerst een heel formulier moet invullen voordat je het kan downloaden?
Jepquote:Op maandag 1 mei 2006 13:49 schreef Badabingea het volgende:
Is zondag de Gatorade finale?
helemaal niks in rotterdam @ rapidsharequote:Op maandag 1 mei 2006 14:00 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Rechtsboven staat een downloadbutton.
Alleen het gaat nogal sloom en de download breekt na 10% af ofzo. Kan de uploader hem niet ff op putfile zetten ofzo.
hij is 0 kb bij mijquote:Op woensdag 3 mei 2006 00:31 schreef Nashje het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)l_huntelaar.wmv.html
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!quote:Op woensdag 3 mei 2006 09:11 schreef MociN het volgende:
En nu de Johan Cruyff Prijs binnen ... straks wereldkampioen met Oranje en dan het nieuwe seizoen ..
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijkquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!![]()
Remember '74, toen was Nederland ook overduidelijk het sterkste elftal.quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijk![]()
Sjah...maar één ding is zeker. Nederland is niet de nieuwe wereldkampioenquote:Op woensdag 3 mei 2006 13:19 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Wat een onzin, op een WK is alles mogelijk![]()
Omdat er zoveel sterren lopen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 13:11 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Weet niet of je de selectie van Brazilië gezien hebt, maar áls we de finale al halen gaan we er dan uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |