Nee een auto heb je daar echt nodig. OV is kut en fietsen of iets is er echt niet bij.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef Vakkie_W het volgende:
En nog een vraag![]()
We gaan daar dus voor 3,5 maand stage lopen. Kan ik dan het beste een auto voor die tijd kopen of zijn er betere opties qua vervoer?
Kun je dat ding makkelijk weer verkopen? Niet dat als ik naar huis moet mijn auto nog niet kwijt ben.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:39 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee een auto heb je daar echt nodig. OV is kut en fietsen of iets is er echt niet bij.
Dus een auto
Ja gaat vrij gemakkelijk, iedereen heeft daar een auto. Bovendien heb je van die opkopers.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Kun je dat ding makkelijk weer verkopen? Niet dat als ik naar huis moet mijn auto nog niet kwijt ben.
En waar kun je een auto het best kopen? Particulier of ook bij zo'n opkoper?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja gaat vrij gemakkelijk, iedereen heeft daar een auto. Bovendien heb je van die opkopers.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Ik ben een jaar of 7 geleden eens 3 weken op Curacao en 2 op Aruba geweest. Ik vond het daar toen prachtig. Ik heb nog wel de foto's, maar ik zou zo graag eens wat beelden willen zien. Zijn er TV afleveringen of Films over Curacao?
quote:Op maandag 12 februari 2007 15:27 schreef kipknots het volgende:
Gisteren voor het eerst bij Wet & Wild geweest. Damn wat een feest was dat.
Zit hier nu net een week, nog een maand of 5 te gaan voor m'n afstuderen.![]()
Ik moet zeggen dat ik het nu wel af en toe een beetje saai vind worden. Ieder feest draaien ze ook precies dezelfde muziek, erg matig.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:19 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Damn wat ik mis ik dat, elke zondag WetNWild...
Cool!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Check deze site eens.
Reisverslag van iemand, die veel filmpjes heeft gemaakt.
Wat is dat voor een bedrijf/instantie?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Cool!
Mijn oude stageplek: http://www.firefactory.net/curacao/dag7/DSC00703.html
Heb een selectietraject gedaan voor een electronisch document beheersysteem.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:47 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat was je functie?
True, als teruggaat naar NL snak je naar echte muziek ipv het eeuwige reggeaton e.d.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:29 schreef kipknots het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nu wel af en toe een beetje saai vind worden. Ieder feest draaien ze ook precies dezelfde muziek, erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |