Ook een paar foto's van mijn trip...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:40 schreef knnth het volgende:
Een selectie van foto's van mijn trip naar Curaçao.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ook een paar foto's van mijn trip...
Ik mis inmiddels ook wel aardig wat van curaçao, maar dat net niet... ;pquote:Op maandag 5 maart 2007 14:19 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Damn wat ik mis ik dat, elke zondag WetNWild...
Ik was godsgruwelijk eigenwijs, in de zomer hier heb ik nooit zonnebrand nodig omdat ik echt nooit verbrand (lang leve mijn donkere vaderquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Damn, wat moet jij een pijn gehad hebben!
Met dat windje voel je de zon niet zo hard branden hé....!
Nee, is de raffinaderij.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:15 schreef knnth het volgende:
Waar zat je ergens? In de buurt van Mahuma oid? En die foto PICT0266, was dat (weer) een brand bij de freezone, dat zal toch niet het affakkelen van Isla geweest zijn?
Zoals je kan zien aan de foto, heeft het een erg lange sluiterstijd waardoor die vlam natuurlijk 40x zo groot lijkt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:02 schreef knnth het volgende:
Ah, zulk groot affakelen heb ik nooit gezien daar
Maar, waarzo zat je? Ergens richting Mahuma, Suffisant?
Wij wilden ook eerst een auto huren, maar toch niet gedaan..quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Étoile het volgende:
Gave foto Snatsie!
Het is zeker, in september gaan we weer naar Curacao. We hebben ongeveer een maand vrij geregeld en willen deze reis combineren met een bezoekje aanCuba
. Ik heb al begrepen dat dit het handigste via Venezuela is. Er zullen hier ws geen mensen rondlopen die dit ook gedaan hebben?
Ik heb er nu al zo ontzettend veel zin in!!! Lekker snorkelen bij de afgelegen strandjes, aardbeienmilkshakes bij ondergaande zon en gewoon lekker relaxed op een strandbedje liggen genieten van het uitzicht.![]()
Wij zitten dan weer bij de Jan Thiel baai. Was goed te doen, zeker met een autootje.
Hm wij hadden gehuurd bij een kleinere garage (tip van een bekende op het eiland) en dat viel best mee. We hadden dat ook vantevoren in het budget gepland en benzine kost geen drol. Opzich is openbaar vervoer wel ok natuurlijk. Je bent alleen wel minder flexibel wanneer je kan gaan en waar je kan gaan. Wij vonden het fijn om gewoon rond te toeren, stoppen bij kleine afgelegen strandjes en baaitjes, bij kennissen op bezoek etc.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij wilden ook eerst een auto huren, maar toch niet gedaan..
Bent best veel geld kwijt aan verzekeringen enzo, terwijl je voor F1,50 naar Willemstad kunt, en voor misschien 1 gulden meer naar de andere kant van het eiland.![]()
Ja idd, en de bussen gaan maar 1x per uur, das ook wel wat anders dan hier. Maar spot goedkoop zeg!quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:30 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hm wij hadden gehuurd bij een kleinere garage (tip van een bekende op het eiland) en dat viel best mee. We hadden dat ook vantevoren in het budget gepland en benzine kost geen drol. Opzich is openbaar vervoer wel ok natuurlijk. Je bent alleen wel minder flexibel wanneer je kan gaan en waar je kan gaan. Wij vonden het fijn om gewoon rond te toeren, stoppen bij kleine afgelegen strandjes en baaitjes, bij kennissen op bezoek etc.
In Nederland boeken. Toen ik stage liep in Curacao en een hotelletje wou boeken was praktisch alles al vol, de grote organisatie boeken alles alvast in en moeten zelf maar zorgen dat het vol komt. Dan komen natuurlijk de extra aanbiedingen etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef Wutangtony het volgende:
Ik ga 22 september 2 weken naar Curacao. Ik blijf daar bij kennissen slapen maar wil denk ik toch ook een paar nachten in een hotel verblijven.
Wat is nu het slimst? Boeken via nederlandse reisorganisaties omdat die goedkoper zijn ivm schaalgrootte. Of is het goedkoper wanneer ik op het eiland zelf ben een hotel binnen loop om een kamer te reserveren?
Ook in september?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:51 schreef DaMayan het volgende:
[..]
In Nederland boeken. Toen ik stage liep in Curacao en een hotelletje wou boeken was praktisch alles al vol, de grote organisatie boeken alles alvast in en moeten zelf maar zorgen dat het vol komt. Dan komen natuurlijk de extra aanbiedingen etc.
En als ze al plek hadden was het even duur en vaak zelfs duurder dan de nederlandse prijzen.
Kleine verhuurders kun je altijd proberen maar ook die raken vaak volgeboekt.
Ik vind het strand daar weinig aan. Een groot deel van het strand is niet eens echt een strand (je moet een rand af om het water in te komen) en het stuk waar je wel het water in kan zit vol met stenen wat nogal verrot is. Het strand staat (nog meer dan de andere 'commerciele' stranden) volgepropt met strandbedden. De strandtent die er staat is wel ok.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nog 4 dagen!!!![]()
Is het strand bij Jan Thiel mooi?
Maar die duikplank bij Jan Thiel is wel helemaal da bomb!quote:Op zondag 10 februari 2008 21:09 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik vind het strand daar weinig aan. Een groot deel van het strand is niet eens echt een strand (je moet een rand af om het water in te komen) en het stuk waar je wel het water in kan zit vol met stenen wat nogal verrot is. Het strand staat (nog meer dan de andere 'commerciele' stranden) volgepropt met strandbedden. De strandtent die er staat is wel ok.
Maar als je een strand zoekt met een paar leuke strandtenten kan je imo beter naar seaquarium beach toe. Als je wilt gaan snorkelen en dergelijke kan je beter richting Westpunt gaan waar wat rustigere stranden zijn met erg helder water. In dat geval is klein curacao ook leuk, vooral vanwege de zeeschildpadden
http://www.wereldjob.com/quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Iemand hier een baan incl. vliegreis voor me?
Waarvoor ben je een duikplank nodig?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar die duikplank bij Jan Thiel is wel helemaal da bomb!![]()
![]()
Zodat je niet plat op je pens valtquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Waarvoor ben je een duikplank nodig?![]()
http://youtube.com/watch?v=5cLLANCGg5I
Duur grapje.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:29 schreef PizzaSalami het volgende:
Iemand hier een baan incl. vliegreis voor me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |