Ik zag er ooit eentje in de aanbieding bij de Kruidvat (quote:Op woensdag 26 april 2006 15:32 schreef Jaguarized het volgende:
Dat kan, ik heb nooit foto's gemaakt onderwater omdat ik die camera's stervensduur vond.
Ik heb er eentje voor 15 Euro bij de MediaMarkt gehaaldquote:Op woensdag 26 april 2006 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik zag er ooit eentje in de aanbieding bij de Kruidvat () en nu is denk ik wel het moment om hem te gebruiken
![]()
Spreek in ieder geval vooraf een prijsje af met de chauffeur. Op zich is het prima te betalen om vanaf Mambo naar Piscadera te gaan. Met een beetje onderhandelen moet je dit wel lukken voor 20/ 25 gulden.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm oke.. hoop wel dat de taxi's een beetje betaalbaar zijn danDe drankprijzen, zijn die goed te doen in vergelijking met NL? Heb er echt zin in moet ik zeggen
![]()
Lees dit deel en deel 1 door.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:50 schreef Étoile het volgende:
Nog 2 nachtjes![]()
Heeft iemand nog die een leuke, spannende of lekkere tip wat we moeten doen of moeten zien?
![]()
Waar en wanneer?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:37 schreef ChRoNiC het volgende:
Leuk topic! Ik heb er 3,5 jaar gewoond dus ik kan een hoop antwoorden hier.
Euhm, verschillende locaties. Onder andere Penstraat, Saliña (op die berg) en Gaitoweg (bij Rooi Katootje).quote:
Ah, niet bij mij in de buurt dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Euhm, verschillende locaties. Onder andere Penstraat, Saliña (op die berg) en Gaitoweg (bij Rooi Katootje).
3 jaar. Eerst op Cas Grandi, vervolgens verhuisd naar Julianadorp omdat daar alles gelijkvloers is. Wel zo makkelijk aangezien mijn moeder d'r enkel in het gips had.quote:
Ik heb in Julianadorp op school gezetenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
3 jaar. Eerst op Cas Grandi, vervolgens verhuisd naar Julianadorp omdat daar alles gelijkvloers is. Wel zo makkelijk aangezien mijn moeder d'r enkel in het gips had.
Schroederschool zeker? Basisschool of Vespucci?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:55 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik heb in Julianadorp op school gezeten
Vespucciquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Schroederschool zeker? Basisschool of Vespucci?
Ah ja, in mijn tijd was dat er nog niet.quote:
Ik heb ook op de schroeder gezeten en heb ook bij Meester Theo gezetenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ja, in mijn tijd was dat er nog niet.Ben begonnen op de Albert Schweitzerschool, daarna Schroederschool (juf Ellen en meester Theo
) om vervolgens door te stromen richting Peter Stuyvesant.
Ik kwam in 1998quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn ouders ook niet maar het is inderdaad wel iets wat je daar heel veel ziet. Pa werkt op Parera en moeders doet het huishouden.![]()
@Chronic, in welke periode zat jij er? Ik in 1995-1998.Overigens was de Schroeder wel reteduur voor mensen die geen "subsidie kregen: 6600NAF per jaar per kind. Gelukkig hoefden wij het niet zelf te betalen.
Ik zat in 1996 bij meester Theo in groep 7, toen in 1997 bij juf Ellen in groep 8 en daarna richting PSC.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik kwam in 1998Ik ging in 1998 naar groep 8 van de schroeder bij Meester Theo
.
Ja dat was echt ernstig, elke dag een tering eind rijden. Zeker toen ik op Vespucci zat, vanaf Gaito naar Julianadorp elke dag was geen pretje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zat in 1996 bij meester Theo in groep 7, toen in 1997 bij juf Ellen in groep 8 en daarna richting PSC.Vespucci heb ik nooit meegemaakt maar m'n moeder is er in 2003 ofzo terug geweest en heeft nog een babbeltje gemaakt daar. Was allemaal erg mooi geworden en erg modern, scheen een stuk beter te zijn dan het PSC. Maar ja, je onder de locals begeven is ook zo vervelend nog niet.
Net als elke dag met de auto naar school.
Nee ik werd ook gebracht natuurlijk, maar iedereen werd gebracht.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik werd gewoon gebracht. Het is hemelsbreed niet zo ver maar het was nogal veel werk en zwaar om dat "hele eind" van de Schroeder naar huis (in Julianadorp) te lopen.Toen we nog op Cas Grandi woonden ging ik naar het Albert Schweitzer.
Wat een baggerschool.
![]()
Nee dat niet. Wel baseball gespeeld op het zandveld waar nu Vespucci ligt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:52 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nee ik werd ook gebracht natuurlijk, maar iedereen werd gebracht.
Heb jij toevallig ook gehockeyed?
Ik ging vroeger altijd voetballen daar bij dat zandveld waar nu Vespucci op gekwakt is. Toen ik er op school zat bestond het namelijk nog maar uit 1 klein gebouw en dat zandveld lag er gewoon nog.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel baseball gespeeld op het zandveld waar nu Vespucci ligt.Jij wel? Heb je er btw ook gewoond vanwege je vaders werk?
Ik heb alleen getennist, gehonkbalt, gezeild en bij de zeeverkenners (quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:08 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik ging vroeger altijd voetballen daar bij dat zandveld waar nu Vespucci op gekwakt is. Toen ik er op school zat bestond het namelijk nog maar uit 1 klein gebouw en dat zandveld lag er gewoon nog.
Ik zat wel op hockey daar ja. Ik woonde er ook voor mn vaders werk
.
Waar werkte jouw vader? Mijne had zijn eigen bedrijf, kantoor zat achter het grote ABN-AMRO kantoor op de Schottegat weg
Dan mag je blij zijn dat Natalie Holloway verdween in Arubaquote:Op zondag 14 mei 2006 15:37 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn pa werkte bij het Hof van Justitie in Punda.
Op vrijdagmiddag zeker naar Hook's Hut gaan! Lekker het weekend inluiden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:45 schreef Jaguarized het volgende:
Hilton ligt inderdaad in de Piscadera baai. Daar heb je ook Hook's Hut, een restaurantje die je absoluut niet mag overslaan.
Was in de periode 95-98 he?quote:Op zondag 14 mei 2006 15:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat Natalie Holloway verdween in Aruba
Is altijd gezellig ja.quote:Op zondag 14 mei 2006 15:47 schreef ROG het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag zeker naar Hook's Hut gaan! Lekker het weekend inluiden.
Mischien loop ik je dan nog tegen het lijf, zit er vanaf de 24ste tot de 16 juni.quote:Op zondag 14 mei 2006 14:58 schreef Xebrozius het volgende:
29 mei t/m 7 juni zal ik er verblijven, heb er zin in
Ik zit in een appartement in Curasol, in de buurt bij jou toevallig?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:14 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mischien loop ik je dan nog tegen het lijf, zit er vanaf de 24ste tot de 16 juni.
Lekker dicht in de buurt van Wedervoort (mijn oude visstek) en Julianadorp (waar mijn oude huis huis staat). Bij Wedervoort is een leuk visrestaurant.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik zit in een appartement in Curasol, in de buurt bij jou toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |