quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Misschien heeft 't topic dan nog een positief gevolg...![]()
[..]
Dat heb je helemaal zelf in de hand. En je kunt dan echt niet aankomen met "Ik ben nog vrijgezel omdat ik lelijk ben". D'r zijn genoeg lelijke mensen die ook gewoon relaties hebben. Er zijn zelfs mensen met een verschrikkelijk karakter die een partner hebben. Dan vraag ik me toch echt af hoe dat komt... maar het kan dus gewoon. Als je (ongewenst) vrijgezel bent, ligt het aan jezelf, niet aan de rest van de wereld (als een relatie net uit is, is 't een ander verhaal).
[..]
Slechte vrienden dan. En echt niet iedereen met vrouw (of man) en kinderen sluit de rest van de wereld buiten. Daar is trouwens hier een topic voor.
Ach je bekijkt het iig al pragmatischquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,wie weet.Het zet me iig wel aan het denken.
Allereerst vraag ik me af waar ik zal gaan wonen.Wil ik in dit dorp blijven dan ben ik over 5 jaar pas aan de beurt en idd,verandering van spijs doet eten.
Ga ik in een groot dorp of in een stad wonen?
Ik heb voor mijn werk bijvoorbeeld een maand in Purmerend gewoond,maar dat is niet een plek waar je gelukkig wordt.
Alhoewel ik dat eerder aan de mentaliteit van de mensen daar toe dicht.Groningers zijn toch vriendelijker.
Hou ik geld genoeg over om ook leuke dingen te doen?
Lijkt me ook belangrijk.Zonder geld kun je niet op stap(want je gaat ook niet zonder kloten naar de hoeren) en dan is er dus minder kans op een ontmoeting met andere mensen die misschien wel je vrienden zouden kunnen worden.
En natuurlijk de vraag die mij heel erg bezighoud;word ik wel gelukkig?Ben ik in staat om in mijn uppie nieuwe mensen te leren kennen? De meeste mensen die ik ken ken ik via vrienden.
Ja,ik ben een mietje wat dat betreft.(maar geloof me,ik heb ook sterke kanten)
![]()
Ja,ik heb een vaste baan ,maar ik maar een 20 uurs contract.Dit omdat ze bij ons bedrijf nooit weten hoeveel werk er is.(koeriersbedrijf).Dus dat wordt huren.En laat ik eerst maar eens bedenken wat ik wil.In elk geval wil ik alles voor mezelf (sanitair en keuken).En waarschijnlijk is Groningen,ondanks dat ik geen stadsmens ben,wel een goed idee.Ik kan op de fiets naar het werk(want dan wil ik zeker in Oosterpoort wonen,dat is een redelijk fatsoenlijke wijk en bij het centrum in de buurt)(ook bij mijn werk trouwens) en in Groningen kun je goed stappen.Een dorp trekt mij qua mentaliteit van de bewoners wat meer,maar dat komt misschien ook door het Purmerend-uitstapje.(waar overigens nog minder te doen is dan in Habbekuttenveen)quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:39 schreef _Floddertje_ het volgende:
En als je een vaste baan hebt, dan moet het daar in Groningen volgens mij ook makkelijk lukken om evt. iets te kopen, dan heb je niet het probleem van jaren op een huurwoning moeten wachten.
Ach ja, je gaat er eens over na denken en komt dan tot de conclusie dat je mede-fokkertjes best gelijk hadden in het feit dat je misschien wel een beetje een mietje bent in dat soort dingen.Als het me ergens goed gaat heb ik niet echt de drang om weg te gaan uit angst dat het dan minder wordt.quote:Ik vind het trouwens heel goed van je dat je toch zo openstaat voor wat anderen te zeggen hebben nadat je aanvankelijk zo verontwaardigd reageerde.![]()
Het moet me toch even van het hart dat het toch wel van ontzettend veel lef getuigd als je na zo'n discussie het voor elkaar krijgt dit openlijk te bekennen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,ik heb een vaste baan ,maar ik maar een 20 uurs contract.Dit omdat ze bij ons bedrijf nooit weten hoeveel werk er is.(koeriersbedrijf).Dus dat wordt huren.En laat ik eerst maar eens bedenken wat ik wil.In elk geval wil ik alles voor mezelf (sanitair en keuken).En waarschijnlijk is Groningen,ondanks dat ik geen stadsmens ben,wel een goed idee.Ik kan op de fiets naar het werk(want dan wil ik zeker in Oosterpoort wonen,dat is een redelijk fatsoenlijke wijk en bij het centrum in de buurt)(ook bij mijn werk trouwens) en in Groningen kun je goed stappen.Een dorp trekt mij qua mentaliteit van de bewoners wat meer,maar dat komt misschien ook door het Purmerend-uitstapje.(waar overigens nog minder te doen is dan in Habbekuttenveen)
[..]
Ach ja, je gaat er eens over na denken en komt dan tot de conclusie dat je mede-fokkertjes best gelijk hadden in het feit dat je misschien wel een beetje een mietje bent in dat soort dingen.Als het me ergens goed gaat heb ik niet echt de drang om weg te gaan uit angst dat het dan minder wordt.
Maar goed,ik weet ook wel dat mijn leven op deze manier blijft hangen en dat ik op den duur steeds minder mensen om me heen krijg (omdat iedereen het bekende huisje,boompje en beestje heeft).
Kijk,ik word wel 30 dit jaar ,maar ik voel me nog helemaal geen 30.Dat heeft er ook wel mee te maken.
Misschien moet ik her en der maar eens informeren,het hoeft niet binnen een week immers.
En ik heb dingen in het verschiet staan die best geld kosten.(weekend-weg,vakantie naar Zweden,garagerekening is onderweg).Maar goed,ik kan me in elk geval vast inschrijven.(punten sparen)
En ik reageerde misschien ook wel zo aangebrand omdat ik nooit zo besefte dat ik zo'n kneus was.![]()
![]()
Kerel, realiseer je je wel dat je gewoon betaald kreeg om haar te nuecken?quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:50 schreef SeLang het volgende:
Ik ging trouwens ook pas op m'n 22ste het huis uit.
De reden dat ik zo laat was, was omdat mijn mede TU-studenten allemaal in studentenhuizen woonden met uitsluitend nerds, terwijl ik thuis gewoon een stel lekkere geile wijven in de straat had wonen.
En ik woonde toch op fietsafstand van de universiteit, dus....
Ik heb me wel vrij snel ingeschreven voor een zelfstandige eenheid, en toen ik na een paar jaar wachten eindelijk aan de beurt was heb ik m'n vriendin (die overigens in een andere stad studeerde) lekker de helft van de huur laten betalen (elk 210 gulden, we kregen ook nog 80 piek huursubsidie). Gelukkig kwam zij maar 3x per week langs, maar zij profiteerde ook van ongestoord nuecken dus was het wel terecht dat ze de helft mee betaalde
quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:25 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Kerel, realiseer je je wel dat je gewoon betaald kreeg om haar te nuecken?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 08:43 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dan een vriendin op z'n minst kostenneutraal moet zijn
Natuurlijk, dat houdt me jong en vitaal.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:15 schreef Isabeau het volgende:
En je leest de Donald Duck nog?
Hoe wist je dat eigenlijkquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:15 schreef Isabeau het volgende:
En je leest de Donald Duck nog?
Transformersquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef Ole het volgende:
En slaap je onder een dekbed van K3?
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:14 schreef Ole het volgende:
En slaap je onder een dekbed van K3?
Ik hoop maar dat dit een grapje isquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat kan best. Ik ben 45, woon nog steeds thuis. Mijn moeder kookt geweldig, en ze strijkt al mijn kleren, ik ben er heel tevreden mee!
Ik had het even duidelijker moeten schrijven:ik heb idd een 20 uur contract,maar ik werk en verdien wel meer.Het is alleen voor het bedrijf een zekerheid dat,mocht er weinig werk zijn,ze me dan niet hoeven te betalen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:02 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ik ben blij dat we Zeus aan het denken hebben gezet. Alleen kreeg ik nu dus weer wat nieuwe info binnen. Zeus, een 20 uur contract? Da's niet veel... Da's dan ook de helft van iemand die gewoon 40 uur werkt. En als je even uitgaat van hetzelfde loon per eenheid, verdien je dan ook de helft minder... Dan wordt op jezelf wonen een stuk lastiger.
Wat bedoel je met soldaatje spelen???quote:Nog even iets anders.... Zo zijn er ook mensen die stomme excuses gaan verzinnen om het maar goed te praten dat ze nog thuis wonen. Zoals "Ik wil niet huren, maar ik heb nog geen geld om te kopen", maar vervolgens duizenden Euro's uitgeven aan iets wat ik "soldaatje spelen" noem.![]()
Kerel dat tolereer je toch niet? Solliciteren!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had het even duidelijker moeten schrijven:ik heb idd een 20 uur contract,maar ik werk en verdien wel meer.Het is alleen voor het bedrijf een zekerheid dat,mocht er weinig werk zijn,ze me dan niet hoeven te betalen.
quote:Maar feitelijk gezien heb ik nog nooit onder de 30 uur per week gezeten,het schommelt tussen de 36 en 46 uur.
[..]
Wat bedoel je met soldaatje spelen???![]()
Oooooooh!!!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:35 schreef RealZeus het volgende:
Maar feitelijk gezien heb ik nog nooit onder de 30 uur per week gezeten,het schommelt tussen de 36 en 46 uur.
Dit, dit en dit. Kost klauwen vol geld aan kleding en materiaal, je moet er ook nog eens regelmatig vrij voor vragen (omdat je bijvoorbeeld de slag om Bastogne niet in 2 dagen kunt naspelen), etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |