Ik denk ook wel dat je een bepaalde persoonlijkheid moet hebben om na je 30ste nog bij je pappie en mammie te wonen, eerlijk gezegd. No offense, maar zelfstandigheid zal dan beslist niet één van de sterkste eigenschappen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:22 schreef Isabeau het volgende:
Wat wordt er trouwens makkelijk geoordeeld/veroordeeld in dit topic en er wordt van alles ingevuld betreffende de persoonlijheid van mensen. Zegt mijns inziens meer over de oordeelvellers dan over de thuiswoners.
Laffie is niet schattig... Gewoon amsterdamsquote:Op donderdag 27 april 2006 21:44 schreef Isabeau het volgende:
Is prima, maar mensen papventje en laffie (wat dus gewoon een schattig woordje voor lafaard is) noemen...tsja.
En dat noemt zich moderator... Op een forum gaat het om meningen te vormen en oordelen te geven over bepaalde zaken, actualiteiten en mensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik ben van mening dat je niet zomaar over iemand kan oordelen via een internetforum. Daarvoor moet je gewoon veel meer van iemand weten dan alleen het feit dat iemand nog steeds thuis woont.
Klopt als een bus! En ik zie idd veel reacties waarvan ik denk: dat is het afschuiven van de reden waarom men niet uit huis gaat. Al zal men mijn reden ook wel onzin vinden, maar goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat je heel veel leert van zelfstandig gaan wonen.
Xennia,ik heb geen idee,ik kan niet in de toekomst kijken.Misschien ben ik binnen een paar maanden weg,misschien niet.Ik weet het niet.Tot dit topic kwam was het geen onderwerp waar ik me erg in verdiept heb.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:56 schreef Xennia het volgende:
RealZeus: dus als ik het goed begrijp ga je pas uit huis als je een vriendin hebt, zodat je aanspraak hebt? Wat nou als die vriendin er op je 40e nog niet is?
Ik woonde ook een kilometer van ouders af.... maar dat soort dingen deden we toch echt niet. We hadden wel de traditie dat we elke vrijdagavond bij mijn ouders kwamen eten, en meestal bleven we dan de hele avond wel hangen.... borreltje, spelletje, etc. Maar nee, ik kwam echt niet elke dag langs ofzo. Wij hadden ons eigen leven, mijn ouders hadden hun leven, en daarmee uit.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:57 schreef Lucille het volgende:
Ik ken ook mensen die getrouwd zijn en dan bewust vlakbij de ouders gaan wonen en elke ochtend bij mams ontbijten, de honden bij mams dumpen en de was ook. Dat vind ik persoonlijk vreemder dan nog thuis wonen.
Een vriendin is niet alles... Probeer eerst gewoon je eigen leven leuk te maken voordat je je focus op een partner gaat leggen. Geloof me, op jezelf wonen heeft een gunstig effect op je sociale leven. Dat bij jou iedereen aan de partner is op hun 30e wil niet zeggen dat bij iedereen zo is. Zekerquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Xennia,ik heb geen idee,ik kan niet in de toekomst kijken.Misschien ben ik binnen een paar maanden weg,misschien niet.Ik weet het niet.Tot dit topic kwam was het geen onderwerp waar ik me erg in verdiept heb.
En als die vriendin er op mijn 40e nog niet is? Dan ben ik geworden wat ik niet wilde worden.
Zo'n vrijgezel die overal een beetje in zijn uppie heen moet omdat zijn vrienden alleen hun vrouw en kinderen nog herkennen.
Ik denk dat ik maar een appartement boven een kroeg moet zoeken.Verstokte vrijgezellen hangen immers remie alleen aan de bar in een kroeg.![]()
Ik heb zo'n flauw vermoeden van nietquote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Xennia,ik heb geen idee,ik kan niet in de toekomst kijken.Misschien ben ik binnen een paar maanden weg,misschien niet.
Je moet de posts wel lezen Metro, dan zou je zien dat lang niet al die singles nog bij hun ouders wonen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zie hier opvallend veel mensen uit het wijlen singles topic posten. Zou er toch een verband zijn?
Kan best. Ik doe niets andersquote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik ben van mening dat je niet zomaar over iemand kan oordelen via een internetforum.
Je bent de eerste FOK-mod die haar eigen nest bevuild, zoals jij het stelt kunnen we beter de hele toko sluiten.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Nah, ik ben van mening dat je niet zomaar over iemand kan oordelen via een internetforum. Daarvoor moet je gewoon veel meer van iemand weten dan alleen het feit dat iemand nog steeds thuis woont.
Misschien heeft 't topic dan nog een positief gevolg...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tot dit topic kwam was het geen onderwerp waar ik me erg in verdiept heb.
Dat heb je helemaal zelf in de hand. En je kunt dan echt niet aankomen met "Ik ben nog vrijgezel omdat ik lelijk ben". D'r zijn genoeg lelijke mensen die ook gewoon relaties hebben. Er zijn zelfs mensen met een verschrikkelijk karakter die een partner hebben. Dan vraag ik me toch echt af hoe dat komt... maar het kan dus gewoon. Als je (ongewenst) vrijgezel bent, ligt het aan jezelf, niet aan de rest van de wereld (als een relatie net uit is, is 't een ander verhaal).quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef RealZeus het volgende:
En als die vriendin er op mijn 40e nog niet is? Dan ben ik geworden wat ik niet wilde worden.
Slechte vrienden dan. En echt niet iedereen met vrouw (of man) en kinderen sluit de rest van de wereld buiten. Daar is trouwens hier een topic voor.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:03 schreef RealZeus het volgende:
Zo'n vrijgezel die overal een beetje in zijn uppie heen moet omdat zijn vrienden alleen hun vrouw en kinderen nog herkennen.
Dat topic ken ik al.En ja,aan die vriendschap twijfel ik al niet meer. Dat is een kwestie van:quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef LadyXochi het volgende:
[.
Slechte vrienden dan. En echt niet iedereen met vrouw (of man) en kinderen sluit de rest van de wereld buiten. Daar is trouwens hier een topic voor.
Ja,wie weet.Het zet me iig wel aan het denken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:58 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Misschien heeft 't topic dan nog een positief gevolg...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |