abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37424807
quote:
Op zondag 30 april 2006 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
koken, afwassen, boodschappen en schoonmaken.. vier ontzettend makkelijke dingen die elke imbeciel kan doen
Zou je denken, hè? Maar valt toch tegen. Ik ken mensen die nog geen aardappelen kan koken!
quote:
op jezelf wonen is vooral bevorderend voor je zelfstandigheid, voor verbetering contact familie (kon ze op een moment echt niet meer uitstaan, nu ik ze 2 keer per maand ofzo zie gaat het stukken beter dan elke dag, dag in dag uit) en voor je seksleven
Mee eens. Mijn ouders zouden het absoluut niet op prijs gesteld hebben als mijn vriend en ik een hele dag de kamer niet uit zouden komen, bahalve om naar de wc te gaan en wat te eten. Ook ben je dan redelijk beperkt tot de slaapkamer... Misschien de badkamer....
En qua relatie met mijn ouders? Ik had best vaak ruzie met mijn moeder, maar nu hebben we een ontzettend fijne relatie! Ik ga iedere week bij d'r op de koffie en soms gaan we samen boodschappen doen. Hardstikke gezellig! Kon ik niet toen ik nog thuis woonde.
quote:
Op zondag 30 april 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Wat vind je dan van mensen die op zichzelf hebben gewoond, maar tijdelijk weer thuiswonen tot ze iets geschikts hebben gevonden binnen korte tijd? Zijn dat ook allemaal onzelfstandige, sneue moederskindjes?
Als je de eerste post had gelezen, had je dit gezien:
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:43 schreef LadyXochi het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat het niet normaal is als je op je 30e nog bij je ouders woont, maar er zijn uitzonderingen waarbij het wel kan, bijvoorbeeld:
  • Als je al op jezelf (of samen) hebt gewoond en wegens omstandigheden dit niet meer kunt (bijvoorbeeld relatie die uit ging of onverwachts je baan kwijt, waardoor je het niet meer kunt betalen)
  • Dus
    Assumption is the mother of all fuckups.
    pi_37425700
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef LadyXochi het volgende:
    Als je de eerste post had gelezen, had je dit gezien:
    [..]

Dus
    Zie ik eruit als iemand die topics terug gaat lezen?

Ok, ik heb het gelezen nu. Ben je nu blij?
    pi_37426387
    quote:

En ik vind dat er nogal een poeha wordt gemaakt over op jezelf wonen.. ik bedoel wat moet je nou extra doen? koken, afwassen, boodschappen en schoonmaken.. vier ontzettend makkelijke dingen die elke imbeciel kan doen, het kost alleen wat tijd en kleine moeite.
    Ik weet niet of je wel eens in een studentenhuis geweest bent,maar voor die bevolkingsgroep schijnt dat anders te liggen.
    Dat boodschappen doen gaat nog wel en ze kunnen ook wel [insert pastagerecht] klaarmaken,maar dat afwassen en schoonmaken,dat schijnt toch wel heel moeilijk te zijn.
    Dus misschien kan elke imbeciel het wel,alleen de studerenden zijn er niet echt bedreven in.
    pi_37426804
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef LadyXochi het volgende:

[..]

Zou je denken, hè? Maar valt toch tegen. Ik ken mensen die nog geen aardappelen kan koken!
    [..]
    En wat heeft dat met zelfstandig wonen te maken? Ik heb ooit een vriendinnetje gehad dat al jaren zelfstandig woonde, maar toch slaagde ze er iedere keer in alles te laten aanbranden, zelfs de simpelste gerechten. Koken heeft m.i. niet zoveel te maken met zelfstandig wonen, daar heb je gevoel voor of niet.
    pi_37427209
    De hele zelfstandigheid is natuurlijk ook iets om over te twisten in studentenhuizen. Er is er altijd wel één bij die de troep van anderen opruimt, dat wil niet zeggen dat degene van wie de troep is zo goed voor zichzelf kan zorgen. Thuiswonen roept gewoon het idee op dat je geen enkele verantwoordelijkheid neemt en je laat bedienen door pappie en mammie.
    pi_37428231
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
    Thuiswonen roept gewoon het idee op dat je geen enkele verantwoordelijkheid neemt en je laat bedienen door pappie en mammie.
    Dat heb ik in dit topic wel gemerkt,ja.
    Terwijl er toch genoeg mensen zijn die thuis wonen en veel doen.
    pi_37429662
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 16:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat heb ik in dit topic wel gemerkt,ja.
    Terwijl er toch genoeg mensen zijn die thuis wonen en veel doen.
    Ik moet zeggen dat mijn algemene ervaring met dames die nog thuiswonen ook is dat ze in denken nog vrij weinig zelfstandig zijn en in doen ook. Nu is dat natuurlijk subjectief en is er tegenwoordig een veelheid aan factoren waardoor je nog thuis kunt zitten. Echter, als je een goede baan hebt en de mogelijkheden hebt om ergens te wonen, wordt dan eerst maar eens onafhankelijk en zelfstandig voor je hoge eisen aan een dame stelt.
    pi_37430281
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
    [..]
    Zie ik eruit als iemand die topics terug gaat lezen?
    Alles teruglezen doe ik ook niet (behalve nu dan, omdat ik de TS ben), maar ik lees altijd nog wel de eerste post...
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 14:40 schreef RealZeus het volgende:
    [..]
    Ik weet niet of je wel eens in een studentenhuis geweest bent,maar voor die bevolkingsgroep schijnt dat anders te liggen.
    Dat boodschappen doen gaat nog wel en ze kunnen ook wel [insert pastagerecht] klaarmaken,maar dat afwassen en schoonmaken,dat schijnt toch wel heel moeilijk te zijn.
    Dus misschien kan elke imbeciel het wel,alleen de studerenden zijn er niet echt bedreven in.
    Da's voornamelijk lamheid, en ik kan dat ook niet begrijpen. Voor mij hoeft alles niet netjes te zijn, maar ik snap niet hoe iemand in een ranzig huis kan wonen. Ken je dat programma "Hoe schoon is jouw huis"? Dat soort situaties heb ik ook wel eens gezien.
    Heeft niet alleen met student-zijn te maken. Ik ken een aantal studenten die goed (en vaak) schoonmaken en er zijn niet-studenten die dat niet doen. Maar ik ben het met je eens dat veel studenten er lak aan hebben. Stelletje viespeuken, dat vind ik het!
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 14:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
    [..]
    Koken heeft m.i. niet zoveel te maken met zelfstandig wonen
    Waar legde ik die link?
    pi_37430600
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef LadyXochi het volgende:

Waar legde ik die link?
    Dat meende ik te lezen in het stukje over aardappels koken.
    pi_37430818
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef LadyXochi het volgende:

Alles teruglezen doe ik ook niet (behalve nu dan, omdat ik de TS ben), maar ik lees altijd nog wel de eerste post...
    Ik heb af en toe nog best wel eens een zwak moment waarin ik ook de reactie van TS lees, maar zelden voegt die werkelijk iets toe.
    pi_37431452
    Ik ben 20 en woon nog thuis . Hilarisch ook echt dat me vader net vraagt of ik even de vaatwasser aan wil zetten...

Misschien blijf ik wel in afrika wonen...
    pi_37454645
    quote:
    Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Toen ik 18 was boeide het me totaal niet.Heb wel ingeschreven gestaan maar ben vergeten het verlenginsformulier op tijd in te vullen en op te sturen ,dag 48 puntjes.
    Dus ja,dat was dom,maar je bent een chaoot of je bent het niet.
    Woonborg

Kom ik een uur geleden bij Woonborg,de woningstichting al hier.
    Vraag inschrijfformulier,vul het in en vertel de receptioniste hoe en wat.
    Zij checkt de computer en zegt:"Maar u staat nog gewoon als actief hoor."

Het is dat er een balie tussen zit maar anders

Ik heb 70 punten.

Fuck een andere plaats,home is where the heart is.

Nou nog wachten op een leuk huisje.
    pi_37457013
    Hé, leuke meevaller, Zeus!
      maandag 1 mei 2006 @ 19:07:09 #239
    82136 Xennia
    gekroond
    pi_37462335
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Woonborg

Ik heb 70 punten.

pi_37462523
    quote:

Woonborg

Ik heb 70 punten.

Hey, wat super

Een vriend van me heeft dat ook een keer gehad, bleek ook nooit uit te zijn geschreven en kon dus direct een ander huis uitzoeken Binnen 2 maanden was hij verhuisd Dus wie weet!
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      maandag 1 mei 2006 @ 20:04:01 #241
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_37464296
    Ik vind dat hele woningbouwverenigingsysteem sowieso erg prut.... Ik *kan* bijvoorbeeld niet ingeschreven staan omdat ik niet in Nederland woon, en mocht ik ooit weer terug willen naar Nederland, dan kan ik waarschijnlijk niet via de woningbouwvereniging huren. Dat wordt dus kopen.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_37477530
    quote:

[..]

Woonborg

Ik heb 70 punten.

woww zo zie je maar weer waar een pagina vol afkeuring op fok toe kan leiden, bij een overtuigd thuiswoner in dit geval

maar je hebt de juiste keus gemaakt RealZeus, belangrijke stap hoor
    zo kun je straks tenminste begrijpend knikken als die zelfstandige meisjes over gemeentebelastingen klagen

[ Bericht 6% gewijzigd door Manono op 03-05-2006 01:01:38 ]
    Jusqu'ici tout va bien...
    pi_37477531
    PS wat zei je ma?

[ Bericht 30% gewijzigd door Manono op 02-05-2006 07:33:19 ]
    Jusqu'ici tout va bien...
      Moderator / Miss SHO dinsdag 2 mei 2006 @ 07:30:53 #244
    22592 crew  Ole
    pi_37477781
    quote:
    Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef maartena het volgende:
    Ik vind dat hele woningbouwverenigingsysteem sowieso erg prut.... Ik *kan* bijvoorbeeld niet ingeschreven staan omdat ik niet in Nederland woon, en mocht ik ooit weer terug willen naar Nederland, dan kan ik waarschijnlijk niet via de woningbouwvereniging huren. Dat wordt dus kopen.
    Of voor heeeeel veel geld huren..
    Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
    dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
    pi_37480078
    quote:
    Dat gedeelte heb ik gemist .
    In Italië is het trouwens ook de normaalste zaak van de wereld dat kinderen thuis blijven wonen totdat ze een eigen gezin stichten.
    Ja en een van de grootste redenen daarvoor is dat de huizenprijzen daar schrikbarend hoog zijn, zodat ze wel langer thuis móeten blijven wonen....
    Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
    {o,o}
    |)__)
    -"-"-
    pi_37480778
    Ik wil op mezelf godver, ik word depri van woningnet
      dinsdag 2 mei 2006 @ 10:53:26 #247
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_37480803
    quote:

Woonborg
    Cool!

Komt alles plots in een stroomversnelling!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 2 mei 2006 @ 10:54:02 #248
    88139 JoeyT
    Ecoutez.. We komen hard...
    pi_37480816
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
    Ik wil op mezelf godver, ik word depri van woningnet
    Ga dan gewoon op kamers
    "Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
    Oog in oog met genialiteit sta je.
    Hier had je toch niet op durven hopen.
    Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
    pi_37481236
    quote:
    Op dinsdag 2 mei 2006 10:54 schreef JoeyT het volgende:

Ga dan gewoon op kamers
    Dat is altijd nog een optie, maar ik wil graag samen met vrienden gaan wonen.
    pi_37488765
    quote:
    Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Dat heet een non-speculatie beding. Prachtige uitvinding, kan alleen in Nederland. Op een normaal functionerende markt zou een dergelijke partij nimmer klanten vinden.
    [..]
    Heb het net gevonden en hier noemen ze dat CPO (Collectief Particulier Opdrachtgeversschap) i.c.m. Koopgarant.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')