Zou je denken, hè? Maar valt toch tegen. Ik ken mensen die nog geen aardappelen kan koken!quote:Op zondag 30 april 2006 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
koken, afwassen, boodschappen en schoonmaken.. vier ontzettend makkelijke dingen die elke imbeciel kan doen
Mee eens. Mijn ouders zouden het absoluut niet op prijs gesteld hebben als mijn vriend en ik een hele dag de kamer niet uit zouden komen, bahalve om naar de wc te gaan en wat te eten. Ook ben je dan redelijk beperkt tot de slaapkamer... Misschien de badkamer....quote:Op zondag 30 april 2006 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
op jezelf wonen is vooral bevorderend voor je zelfstandigheid, voor verbetering contact familie (kon ze op een moment echt niet meer uitstaan, nu ik ze 2 keer per maand ofzo zie gaat het stukken beter dan elke dag, dag in dag uit) en voor je seksleven
Als je de eerste post had gelezen, had je dit gezien:quote:Op zondag 30 april 2006 10:57 schreef Tranceptor het volgende:
Wat vind je dan van mensen die op zichzelf hebben gewoond, maar tijdelijk weer thuiswonen tot ze iets geschikts hebben gevonden binnen korte tijd? Zijn dat ook allemaal onzelfstandige, sneue moederskindjes?
Dusquote:Op woensdag 26 april 2006 13:43 schreef LadyXochi het volgende:
Ik ben persoonlijk van mening dat het niet normaal is als je op je 30e nog bij je ouders woont, maar er zijn uitzonderingen waarbij het wel kan, bijvoorbeeld:Als je al op jezelf (of samen) hebt gewoond en wegens omstandigheden dit niet meer kunt (bijvoorbeeld relatie die uit ging of onverwachts je baan kwijt, waardoor je het niet meer kunt betalen)
Zie ik eruit als iemand die topics terug gaat lezen?quote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef LadyXochi het volgende:
Als je de eerste post had gelezen, had je dit gezien:
[..]
Dus![]()
Ik weet niet of je wel eens in een studentenhuis geweest bent,maar voor die bevolkingsgroep schijnt dat anders te liggen.quote:Op zondag 30 april 2006 01:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
En ik vind dat er nogal een poeha wordt gemaakt over op jezelf wonen.. ik bedoel wat moet je nou extra doen? koken, afwassen, boodschappen en schoonmaken.. vier ontzettend makkelijke dingen die elke imbeciel kan doen, het kost alleen wat tijd en kleine moeite.
En wat heeft dat met zelfstandig wonen te maken? Ik heb ooit een vriendinnetje gehad dat al jaren zelfstandig woonde, maar toch slaagde ze er iedere keer in alles te laten aanbranden, zelfs de simpelste gerechten. Koken heeft m.i. niet zoveel te maken met zelfstandig wonen, daar heb je gevoel voor of niet.quote:Op zondag 30 april 2006 13:34 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Zou je denken, hè? Maar valt toch tegen. Ik ken mensen die nog geen aardappelen kan koken!![]()
[..]
Dat heb ik in dit topic wel gemerkt,ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
Thuiswonen roept gewoon het idee op dat je geen enkele verantwoordelijkheid neemt en je laat bedienen door pappie en mammie.
Ik moet zeggen dat mijn algemene ervaring met dames die nog thuiswonen ook is dat ze in denken nog vrij weinig zelfstandig zijn en in doen ook. Nu is dat natuurlijk subjectief en is er tegenwoordig een veelheid aan factoren waardoor je nog thuis kunt zitten. Echter, als je een goede baan hebt en de mogelijkheden hebt om ergens te wonen, wordt dan eerst maar eens onafhankelijk en zelfstandig voor je hoge eisen aan een dame stelt.quote:Op zondag 30 april 2006 16:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat heb ik in dit topic wel gemerkt,ja.
Terwijl er toch genoeg mensen zijn die thuis wonen en veel doen.
Alles teruglezen doe ik ook niet (behalve nu dan, omdat ik de TS ben), maar ik lees altijd nog wel de eerste post...quote:Op zondag 30 april 2006 14:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die topics terug gaat lezen?![]()
Da's voornamelijk lamheid, en ik kan dat ook niet begrijpen. Voor mij hoeft alles niet netjes te zijn, maar ik snap niet hoe iemand in een ranzig huis kan wonen. Ken je dat programma "Hoe schoon is jouw huis"? Dat soort situaties heb ik ook wel eens gezien.quote:Op zondag 30 april 2006 14:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik weet niet of je wel eens in een studentenhuis geweest bent,maar voor die bevolkingsgroep schijnt dat anders te liggen.
Dat boodschappen doen gaat nog wel en ze kunnen ook wel [insert pastagerecht] klaarmaken,maar dat afwassen en schoonmaken,dat schijnt toch wel heel moeilijk te zijn.
Dus misschien kan elke imbeciel het wel,alleen de studerenden zijn er niet echt bedreven in.
Waar legde ik die link?quote:Op zondag 30 april 2006 14:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Koken heeft m.i. niet zoveel te maken met zelfstandig wonen
Ik heb af en toe nog best wel eens een zwak moment waarin ik ook de reactie van TS lees, maar zelden voegt die werkelijk iets toe.quote:Op zondag 30 april 2006 17:29 schreef LadyXochi het volgende:
Alles teruglezen doe ik ook niet (behalve nu dan, omdat ik de TS ben), maar ik lees altijd nog wel de eerste post...
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Toen ik 18 was boeide het me totaal niet.Heb wel ingeschreven gestaan maar ben vergeten het verlenginsformulier op tijd in te vullen en op te sturen,dag 48 puntjes.
![]()
Dus ja,dat was dom,maar je bent een chaoot of je bent het niet.
quote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Woonborg
![]()
Kom ik een uur geleden bij Woonborg,de woningstichting al hier.
Vraag inschrijfformulier,vul het in en vertel de receptioniste hoe en wat.
Zij checkt de computer en zegt:"Maar u staat nog gewoon als actief hoor."
Het is dat er een balie tussen zit maar anders![]()
Ik heb 70 punten.
![]()
Fuck een andere plaats,home is where the heart is.
Nou nog wachten op een leuk huisje.![]()
Hey, wat superquote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef RealZeus het volgende:
Woonborg
![]()
Ik heb 70 punten.
![]()
woww zo zie je maar weer waar een pagina vol afkeuring op fok toe kan leiden, bij een overtuigd thuiswoner in dit gevalquote:Op maandag 1 mei 2006 14:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Woonborg
![]()
Ik heb 70 punten.
![]()
Of voor heeeeel veel geld huren..quote:Op maandag 1 mei 2006 20:04 schreef maartena het volgende:
Ik vind dat hele woningbouwverenigingsysteem sowieso erg prut.... Ik *kan* bijvoorbeeld niet ingeschreven staan omdat ik niet in Nederland woon, en mocht ik ooit weer terug willen naar Nederland, dan kan ik waarschijnlijk niet via de woningbouwvereniging huren. Dat wordt dus kopen.
Ja en een van de grootste redenen daarvoor is dat de huizenprijzen daar schrikbarend hoog zijn, zodat ze wel langer thuis móeten blijven wonen....quote:Dat gedeelte heb ik gemist.
In Italië is het trouwens ook de normaalste zaak van de wereld dat kinderen thuis blijven wonen totdat ze een eigen gezin stichten.
Cool!quote:
Ga dan gewoon op kamersquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:52 schreef Tranceptor het volgende:
Ik wil op mezelf godver, ik word depri van woningnet
Heb het net gevonden en hier noemen ze dat CPO (Collectief Particulier Opdrachtgeversschap) i.c.m. Koopgarant.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dat heet een non-speculatie beding. Prachtige uitvinding, kan alleen in Nederland. Op een normaal functionerende markt zou een dergelijke partij nimmer klanten vinden.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |