STRALA anyone?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
leuk voor in de kerstboom!quote:
Ik heb afgelopen jaar gedaan, we hebben nog 1½ pallet overquote:
Wij hebben geen dekquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik.
Heeft meer met verkoper te maken, keukens en bureau's liggen in het externe talon (en wat slechtlopende artikelen). Er moet gewoon een bon aangemaakt worden, net als wanneer er iets in het talon ligt. De klant moet het gewoon goed onthouden (maar dat vinden ze al moeilijk zat: Bij de ZBM komen ze aanlopen met een bon waarop staat met vet gedrukte letters :'Reken met deze bon af bij de kassa en haal de goederen daarna af...' en dan vragen, waar kan ik dit hier vinden...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...
ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
Ja, maar ach ik lach er gewoon omquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...
-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Het heel erg grappig vinden maar dan toch zeggen 'heel vervelend, maar u heeft inderdaad voor niets zitten wachten'quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote [afbeelding] erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."
Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?""Euh... ja..."
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!!Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"
"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."
"![]()
![]()
"
Overduidelijk een-moment...
Dat bed is mooiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Anitra het volgende:
Hier zijn de spullen ook bezorgd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook een matras en lattenbodems voor het bed. Morgen is het inelkaar zet dagvandag moet er eerst nog geschilderd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |