abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:54:08 #288
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461337
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
STRALA anyone?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:56:32 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461401
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:54 schreef WebForce het volgende:

STRALA anyone?
leuk voor in de kerstboom!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:58:52 #290
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461469
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

leuk voor in de kerstboom!
Ik heb afgelopen jaar gedaan, we hebben nog 1½ pallet over . Volgend jaar eindelijk exit voor de netten !
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:00:20 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461505
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:07:11 #292
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461678
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik .
Wij hebben geen dek

Wel vanaf deze week een extern talon . Nóg makkelijker voor de klant, deze kan 3 keer doorgestuurd worden . ZBM --> Talon --> Extern talon. En het externe talon is ipv Kids Playground, in het oude pand van IKEA dus
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:10:25 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461754


echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...

ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:15:24 #294
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461862
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Adelante het volgende:


echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...

ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
Heeft meer met verkoper te maken, keukens en bureau's liggen in het externe talon (en wat slechtlopende artikelen). Er moet gewoon een bon aangemaakt worden, net als wanneer er iets in het talon ligt. De klant moet het gewoon goed onthouden (maar dat vinden ze al moeilijk zat: Bij de ZBM komen ze aanlopen met een bon waarop staat met vet gedrukte letters :'Reken met deze bon af bij de kassa en haal de goederen daarna af...' en dan vragen, waar kan ik dit hier vinden... , het is je gezegd, het staat op de bon... !)

Maargoed, sja er is gewoon geen ruimte . We mogen niet uitbreiden van de gemeente Duiven, met hun bestemmingsplan. De Makro mocht destijds niet het pand de kleuren geven van de Makro (toen nog rood en grijs oid.) vanwege vervuiling van de horizon oid
pi_38462171
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...

-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:37:58 #296
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38462338
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...

-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Ja, maar ach ik lach er gewoon om . Er ben er voor de klanten om ze te helpen . Ik lees dat zinnetje altijd zo mooi voor en dan dat hoofd van die man of vrouw
pi_38462405
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."

Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?" "Euh... ja..."
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:47:49 #298
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38462507
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote [afbeelding] erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."

Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?" "Euh... ja..."
Het heel erg grappig vinden maar dan toch zeggen 'heel vervelend, maar u heeft inderdaad voor niets zitten wachten'

Ik vind de klanten die een showmodel mee willen hebben omdat ze helemaal uit Groningen komen (met een Arnhems accent) en niet zo snel terug kunnen gaan, etc. etc. etc... En dan zeggen: 'We hebben ook een IKEA in Groningen, 2 keer zo groot als deze zelfs en dat die blik
pi_38462597
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!! Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"

"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."

" "

Overduidelijk een -moment...
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_38464950
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!! Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"

"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."

" "

Overduidelijk een -moment...
pi_38467912
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef Anitra het volgende:
Hier zijn de spullen ook bezorgd

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ook een matras en lattenbodems voor het bed. Morgen is het inelkaar zet dagvandag moet er eerst nog geschilderd worden
Dat bed is mooi Ik als arme scholier neem genoegen met die hele goedkope !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')