quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor je
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een modquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
best getest in de consumentenbond heb je zeker ook gemist in "jouw omgeving"
Nee, jouw reactie was vooral erg gemotiveerd en goed onderbouwd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdelingquote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik moet er een hebben die zo hard mogelijk is en waar ik niet in wegzak......
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kinderachtige reactie zeg, en dat nog wel voor een mod![]()
quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:41 schreef Syrena het volgende:
Het klopt anders wél wat ze zegt, itt tot jouw "uit mijn omgeving" vage opmerking.
OK, dank je wel.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zal het morgen even voor je navragen aan een collega van de bedden afdeling.
Hahahaha sorry! Maar ik heb dus al die tijd gedacht dat...quote:
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Ja en?quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:11 schreef TimC het volgende:
Zo om nog even terug te komen op de aankomende verbouwing van de vestiging Heerlen. Ik heb vandaag te horen gekregen dat de marges die gelden per m2 per store type dus a,b,c store veranderd gaan worden. Dat reselteerd dus dat die marges omhoog geschroefd gaan worden en Heerlen dus grootste van Nederland wordt. Amsterdam zal dus niet aan die nieuwe oppervlakte voldoen die voor een nieuwe A store gaan gelden en Heerlen dus wel!!![]()
IKEA geeft ruime garanties op alle matrassen, op sommige zelfs 10 jaar, misschien slim als die 2 stellen die jij kent eens hun kassabonnetje gaan opzoeken?quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:32 schreef leolinedance het volgende:
2 stellen die ik ken hebben matrassen bij de Ikea gekocht, en die waren na 2 jaar versleten. Dat is al wel een paar jaar geleden, dus misschien is het verbeterdIk ben trouwens zelf ook nog opzoek naar matrassen. Ik welke prijsklasse liggen ze bij de ikea?
(140x200 of 2x 70x200)
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
De Hässelback (2 keer 80 x 220cm). Ik heb begrepen dat dat het meest stevige matras is?
Ik moet er een hebben die zo hard mogelijk is en waar ik niet in wegzak......
Ik heb een witte (staat inmiddels op de slaapkamer), dat is die van 69 euro (voor de TV) en twee langwerpige (staan niet op de site en niet in de gids, ze stonden laatst wel in de Viva) en die kostten 45 euro per stuk (rooie) En dan heb je nog een bredere, met twee deuren boven elkaar, maar die heb ik maar niet ook nog gekochtquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:20 schreef Jokielanda het volgende:
Syrena: welke Ps kastjes heb je dan?? die kleine voor tv of die grotere.
Want bij Duiven zijn ze er niet meer en komen ook niet meer zeiden ze tegen mij
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Op de mijne (Forsbacka) zit 25 jaar garantie. Staat iig op het garantiebewijs.quote:Op donderdag 18 mei 2006 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe lang is de garantie? En zijn daar vreemde voorwaarden aan??
Heerlen de grootste?Dat wordt leuk!
Ik ga toch maar eens kijken bij de Ikea voor een matrasquote:Op donderdag 18 mei 2006 10:08 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
Als je een binnenveringsmatras wil, is dat een stevige idd.
Ik heb de sultan furudal, ook zo'n hele stevige, en ik moet zeggen, hij ligt heerlijk!
Hiervoor had ik ook een ikeamatras was prima! Die ligt nu bij mijn ouders op de logeerkamer, aangezien ik nu een 2persoonsbed heb. Maar die is dus een jaar of 5 oud, en nog geen deuk in het midden! (en als dat wel zou gebeuren heb je natuurlijk nog altijd je garantie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |