levering van 70 stuks staat gepland voor week 19 (deze week komen ze binnen dus)...quote:Op donderdag 11 mei 2006 08:43 schreef Syrena het volgende:
Oh gaan ze verbouwen? Ben benieuwd.
Weet iemand al wat over de rode Jules stoelen? Ze zijn nog steeds niet op voorraad in Heerlen.
Ik zie hem niet in de online catalogus staan... dan is het kijken of die voorradig is en in welke maten uhm ook best moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef WebForce het volgende:
Dat is het Bås vitrinekastje die heeft al sinds 2004/2005 een leverprobleem, ze beginnen nu sporadisch weer binnen te komen. Duiven heeft op dit moment alleen de 31x20 versie op voorraad. Ze waren eerst 21x30.
Omdat Duiven kleiner is... Omzet per m2is bij ons toch echt de beste!quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:02 schreef JC-Rags het volgende:
Leuk al die verbouwingen van die stores maar Amsterdam blijft echt wel nr.1 van Nederland in omzet!!![]()
als ze in dit tempo doorgaan wordt 't 2025 voor ze in Delft klaar zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 08:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Helaas Delft wordt nóg groter
maar waarschijnlijk is IKEA Heerlen eerder klaar met verbouwen dan dat zij zijn!
Helaas niet op voorraad, ben vergeten te kijken wat nou de levertijd is en/of er eventueel een leverprobleem op zit.. sorryquote:
What about Utrecht dan, die draaien ook aardig op die krappe 20.000 m2quote:Op donderdag 11 mei 2006 17:33 schreef WebForce het volgende:
[..]
Omdat Duiven kleiner is... Omzet per m2is bij ons toch echt de beste!
Hallow,quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:10 schreef MaLo het volgende:
Hoi weer Ikeamedewerkers
Ik heb weer een vraag en ik hoop dat iemand hem kan beantwoorden: verkoopt Ikea ook peuterdekbedjes voor op de peuterbedden? Zo ja, hoe heten ze en welke maten hebben ze?
En wat zijn er veel leuke en goedkope lampen !!! Ons hele nieuwe huis gaat volkomen met Ikealampen, dat weet ik nu al
Alvast bedankt en Hengelomedewerkers, ongetwijfeld tot snel.
Als je dan ff bij mij komt afrekenenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:10 schreef MaLo het volgende:
Alvast bedankt en Hengelomedewerkers, ongetwijfeld tot snel.
dat is een ledikant-maatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hallow,
volgens de internetsite is dit dekbed de enigste die wij in die maat in het assortiment hebben... (en volgens mij klopt dat wel zo'n beetje...) Het dekbed is dus van de serie LEN, kost 13,95 en is er in de maat 125x110![]()
Ik was vandaag bij de Hema en daar zag ik inderdaad goede peuterdekbeddenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is een ledikant-maat![]()
Voor op een peuterbed is dat echt te klein. Dat gaat niet echt lekker liggen op een bed van 160 lang.
Je zult dus een gewoon dekbed moeten nemen of bij de Hema of Prenatal eentje van 120x150 halen .
Ow oeps...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat is een ledikant-maat![]()
Voor op een peuterbed is dat echt te klein. Dat gaat niet echt lekker liggen op een bed van 160 lang.
Je zult dus een gewoon dekbed moeten nemen of bij de Hema of Prenatal eentje van 120x150 halen .
Dat is ook wat ik hoorde. Ze worden 'n stuk groter, maar gaan niet voorbij Amsterdam.quote:Op zondag 14 mei 2006 18:41 schreef WebForce het volgende:
Heerlen wordt niet groter dan Amsterdam verteled emijn storemanager mij zaterdag...
Ik heb nu alleen 1 zwarte, de witte was er weer niet...quote:Op zondag 7 mei 2006 12:29 schreef Schum1 het volgende:
Wandopberger
IKEA PS HOFORS
[afbeelding]
Heerlijke winkel de Ikea, ben bovenstaande dingen (in het zwart en in het wit) al 3 keer misgelopen bij de Ikea.
Ze zouden zelfs een keer zijn klaargelegd voor me bij de Ikea in Delft, niet dus..
Omdat die gehele actie met 2 weken verlengd is, is de trekkingsdatum ook verplaatst naar (geloof ik) 19 mei...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 21:39 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is de Ekersby salontafel in Eindhoven en Duiven uitverkochtEn in EIndhoven stond ie nog in de computer maar niet meer in het rek, lekker is dat
![]()
En ik dacht dat ik de 10 jaar hypotheek prijsvraag uitslag onderhand wel op de website zou staan maar ik kan het nergens vinden...iemand een idee?
Ik kan matrassen van de Ikea niet aanraden. Heb er veel foute verhalen over gehoord in mijn omgeving...quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:08 schreef Koningin het volgende:
Ik ben voor matrassen aan het kijken, die wat ik uitgezocht heb is bij onze vestiging (Heerlen) niet op voorraad. Hoe lang duurt het voordat ze weer op voorraad zijn?
welk matras gaat het om, dan kijk ik wel even voor jequote:Op woensdag 17 mei 2006 10:08 schreef Koningin het volgende:
Ik ben voor matrassen aan het kijken, die wat ik uitgezocht heb is bij onze vestiging (Heerlen) niet op voorraad. Hoe lang duurt het voordat ze weer op voorraad zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |