abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38435479
Haarlem heeft nog voorraad, hoera! Wel te hopen dat ze nog 4 stoelen hebben, kan pas zaterdag langsgaan. Weet je heel misschien ook nog de prijzen, die ben ik namelijk vergeten.

Dank, dank
pi_38435569
Jeetje... ben ik weer...

Worden de stoelen en de tafel plat verpakt, of moet je ze in zijn geheel vervoeren want dat is dan nog een probleem met onze auto.
pi_38436476
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:05 schreef Jippo het volgende:
Jeetje... ben ik weer...

Worden de stoelen en de tafel plat verpakt, of moet je ze in zijn geheel vervoeren want dat is dan nog een probleem met onze auto.
hi! mooi dat ze in Haarlem nog voorraad hebben! Maar of het er zaterdag ook is, is natuurlijk afwachten inderdaad...

De stoelen, tafels en het bankje zijn zoals bijna alles bij IKEA plat verpakt inderdaad... dus dat scheelt. Wel heb je kans dat de verpakkingsmaat van de tafel ook gelijk de maten van het bovenblad zijn. Dus dat is nog redelijk groot...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_38445251
Ben ik weer....

Ik heb na lang zoeken via marktplaats een niet meer in het assortiment zijnde 4 meter lange Pax Lomen kast gekocht, ikke blij

Er zitten echter geen Komplement broekhangers in, en die wil ik toch wel graag. Blijkt dat deze óók al uit het assortiment zijn!

Om gek van te worden! Nu bedacht ik me het volgende: ik ga a.s. vrijdagavond of zaterdag overdag langs Ikea Haarlem. Mocht ik daar in de showroom nog zo'n broekhanger gemonteerd en al in een kast zien, zouden ze die dan even voor mij eruit willen schroeven en voor een leuke prijs (want: showroommodel ) mee willen geven??? Of is dat teveel gevraagd?
pi_38446253
Het showmodel zou ik niet op rekenen, die worden niet zomaar even losgeschroefd. Daar is de afdeling communicatie & interieur namelijk mee bezig en het hangt er vanaf wanneer zij het weg halen. Maar misschien als je je charmes in de strijd gooit...

Wel komt er voor de KOMPLEMENT broekhanger een nieuw artikel, model is hetzelfde alleen is de kleur "champagne". Artikelnummer: 901.067.85, op dit moment helaas niet in voorraad in Haarlem en naar verwachting weer leverbaar vanaf week 28.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_38446538
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Jippo het volgende:
Haarlem heeft nog voorraad, hoera! Wel te hopen dat ze nog 4 stoelen hebben, kan pas zaterdag langsgaan. Weet je heel misschien ook nog de prijzen, die ben ik namelijk vergeten.

Dank, dank
*vanuit Breda belt met Haarlem*

In Haarlem zouden ze nog dik 600 stoelen op voorraad moeten hebben en ongeveer 20 tafels. Prijs in die vestiging resp. 44,95 en 74,95
pi_38447479
Super, bedankt! In ieder geval mooi dat er een vervanger komt voor de broekhanger. Maar ik ga 't toch even proberen ik wil 'm nu!

Geweldig dat jullie zo meedenken, echt een super topic dit.
pi_38449682
Kijk ik niet goed in de catalogus, of klopt het dat Ikea geen bedden verkoopt voor matrasbreedte 1m40?
Lijkt allemaal 1m60 te zijn?
pi_38454754
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef DennisMoore het volgende:
Kijk ik niet goed in de catalogus, of klopt het dat Ikea geen bedden verkoopt voor matrasbreedte 1m40?
Lijkt allemaal 1m60 te zijn?
Jawel hoor, 140cm wordt nog gewoon verkocht alleen niet alle maten staan in de catalogus en/of op internet. Vrijwel alle matrassen/boxsprings worden verkocht in 80-90-140-160-180 cm breedte x 200 lengte, sommigen zijn ook in lengte 220 verkrijgbaar (voor dezelfde prijs als van 200).
pi_38457959
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Allan24 het volgende:

[..]

*vanuit Breda belt met Haarlem*

In Haarlem zouden ze nog dik 600 stoelen op voorraad moeten hebben en ongeveer 20 tafels. Prijs in die vestiging resp. 44,95 en 74,95
200 stoelen

Ik voorzie een 70% PLUNDRA aanbieding
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:41:29 #286
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38460918
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

200 stoelen

En KVARNÖ is al van vorig jaar . Wij zijn ze kwijt
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:43:17 #287
3185 Adelante
To let it go now
pi_38460985
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

200 stoelen

nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:54:08 #288
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461337
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

nee hoor, omhoog draaien en volgend jaar alleen tafels inkopen
STRALA anyone?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:56:32 #289
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461401
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:54 schreef WebForce het volgende:

STRALA anyone?
leuk voor in de kerstboom!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 00:58:52 #290
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461469
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 00:56 schreef Adelante het volgende:

[..]

leuk voor in de kerstboom!
Ik heb afgelopen jaar gedaan, we hebben nog 1½ pallet over . Volgend jaar eindelijk exit voor de netten !
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:00:20 #291
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461505
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik .
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:07:11 #292
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461678
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef Adelante het volgende:
pasen is al geweest, maar een pinkstervuur organiseren op het parkeerdek is ook puik .
Wij hebben geen dek

Wel vanaf deze week een extern talon . Nóg makkelijker voor de klant, deze kan 3 keer doorgestuurd worden . ZBM --> Talon --> Extern talon. En het externe talon is ipv Kids Playground, in het oude pand van IKEA dus
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:10:25 #293
3185 Adelante
To let it go now
pi_38461754

echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...

ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:15:24 #294
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38461862
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:10 schreef Adelante het volgende:

echt waar?
tering... vroeger ( :p) moest je de klant doosrturen naar de goederenuitgifte, wat nu het talon is van de nieuwe vestiging. Nu staat er een nieuwe vestiging en moet je de klanten voor talon weer terugsturen naar het oude pand...

ik denk dat de comm-in een uitdaging heeft om dit helder en begrijpelijk aan de klanten uit te leggen, zodat ze niet een half uur bij de verkeerde balies staan te wachten
Heeft meer met verkoper te maken, keukens en bureau's liggen in het externe talon (en wat slechtlopende artikelen). Er moet gewoon een bon aangemaakt worden, net als wanneer er iets in het talon ligt. De klant moet het gewoon goed onthouden (maar dat vinden ze al moeilijk zat: Bij de ZBM komen ze aanlopen met een bon waarop staat met vet gedrukte letters :'Reken met deze bon af bij de kassa en haal de goederen daarna af...' en dan vragen, waar kan ik dit hier vinden... , het is je gezegd, het staat op de bon... !)

Maargoed, sja er is gewoon geen ruimte . We mogen niet uitbreiden van de gemeente Duiven, met hun bestemmingsplan. De Makro mocht destijds niet het pand de kleuren geven van de Makro (toen nog rood en grijs oid.) vanwege vervuiling van de horizon oid
pi_38462171
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...

-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:37:58 #296
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38462338
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:29 schreef Allan24 het volgende:
Wij hadden geen extern talon nodig, zei men destijds... nu worden er toch best nog wat zaken extern opgeslagen omdat het huidige magazijn toch ècht wel aan de kleine kant lijkt te worden. Breda groeit dan ook *iets* harder dan de prognoses...

-edit-
En WebForce -- hoeveel mensen er niet van de showroom helemaal naar de klantenservice lopen, een nummer pakken en wachten op hun beurt omdat er in een pricetag een kaartje zit "Ga voor dit artikel naar de Informatiebalie"...
Ja, maar ach ik lach er gewoon om . Er ben er voor de klanten om ze te helpen . Ik lees dat zinnetje altijd zo mooi voor en dan dat hoofd van die man of vrouw
pi_38462405
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."

Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?" "Euh... ja..."
  vrijdag 2 juni 2006 @ 01:47:49 #298
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38462507
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Die blik als je dan zegt, "de Informatiebalie is zo'n balie met een grote [afbeelding] erboven... de i van info... u staat nu bij de Klantenservice..."

Of met een kassabon bij de Klantenservice wachten op je goederen, terwijl de balie 'AFHALEN GOEDEREN' met een ENORME pijl op de grond (4 m2) staat aangegeven... "Dus dan heb ik hier voor niks zitten wachten?" "Euh... ja..."
Het heel erg grappig vinden maar dan toch zeggen 'heel vervelend, maar u heeft inderdaad voor niets zitten wachten'

Ik vind de klanten die een showmodel mee willen hebben omdat ze helemaal uit Groningen komen (met een Arnhems accent) en niet zo snel terug kunnen gaan, etc. etc. etc... En dan zeggen: 'We hebben ook een IKEA in Groningen, 2 keer zo groot als deze zelfs en dat die blik
pi_38462597
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!! Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"

"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."

" "

Overduidelijk een -moment...
pi_38464950
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 01:53 schreef Allan24 het volgende:
"Nou heb ik vanmorgen witte deuren gekocht, kom ik thuis, zijn ze blauw!! Moet ik %^@&%^@& helemaal terug komen rijden! Wat ga je daaraan doen!?"

"Ik zal er het blauwe beschermfolie voor u af peuteren meneer... of u mag het ook zelf doen, da's misschien wel handig want dan beschadigt het niet in de doos, tijdens het transport terug naar huis..."

" "

Overduidelijk een -moment...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')