Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...
We zijn 6 dagen per week geopend, 5 dagen per week tot 21 uur 'savonds en zaterdag tot 20 uur. Dan ook nog eens vaak een zondag van 10 tot 17, waarom dan op zo'n drukke feestdag!?
Ik ga dan wel meestal na het eten.. maar op een dinsdagavond is het ook nog erg goed te doenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon..
Hemel Woonboule- vaartsdagquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:54 schreef MaLo het volgende:
Bij Hengelo was de afrit van de autobaan naar de Ikea wegens idiote drukte afgezet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
...toen kreeg rond een uur of 3 de politie in de gaten dat het een chaos was dus vanuit de kantine (3e etage) was te zien dat heel veel mensen die niet op het parkeerterrein stonden een bon hebben gehad voor foutparkeren
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijdquote:Slecht weer? Met z’n allen naar IKEA
Vrijdag 26 mei 2006 - DEN HAAG – Nederland heeft op Hemelvaartsdag massaal de woonwarenhuizen van IKEA bezocht. Dat leidde tot lange files op de snelwegen bij de vestigingen van het Zweedse woonwarenhuis.
Pretparken werden vanwege het slechte weer op Hemelvaartsdag maar matig bezocht.
Op de A1 bij IKEA Hengelo was het gisteren zo druk dat Rijkswaterstaat de snelweg in de middag afzette. Ook bij Duiven, Delft en Utrecht stonden lange files.
Een woordvoerster van IKEA Nederland verklaart dat het voor alle filialen een extreem drukke dag is geweest. In Hengelo was het bijvoorbeeld drie keer zo druk als normaal. In Breda had het personeel het gevoel dat dit de drukste dag ooit was, op de openingsdag na. Bij de meeste vestigingen waren alle parkeerplaatsen bezet en maakte het kassapersoneel overuren. In Haarlem stonden in alle vroegte al zestig kinderen te dringen voor de ballenbak.
De woordvoerster denkt dat de tegenvallende weersomstandigheden vele gezinnen naar de warenhuizen heeft gedreven. De pretparken wijten het gebrek aan bezoekers zonder meer aan het herfstachtige weer. Zo kreeg De Efteling ongeveer twintig procent minder bezoekers dan normaal op Hemelvaartsdag. In het Amsterdamse dierenpark Artis waren slechts ouders en kinderen in regenkledij te vinden.
Jullie hebben daar dan ook de ruimte voorquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef Allan24 het volgende:
BN/DeStem:
[..]
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijd
Asl het geod is moet dat Amsterdam zijn, omdat zij simpelweg de grootste verstiging zijn...quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
en wie had de grootste omzet?
Wij hebben Ikea utrecht een aardig endje op weg geholpen gisteren
Dat het druk werd was goed te merken, allemaal mensen die haast hadden, van die mensen die al overspannen worden als er 2 mensen voor hun bij de kassa staan![]()
Ik kan niet wachten tot het disndag is en de spullen komen
De buit was trouwens:
Malm bed, lattenbodems, matras, nachtkastjes, malm laden kasten, computerkast, eettafel en stoelen voor de eethoek.
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Adelante het volgende:
en wederom een topdrukte dag, minder bezoekers maar meer omzet voor Heerlen, maar dat komt ook doordat er weer een koopavond is
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef WebForce het volgende:
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroomHeerlen is gewoon makkelijk gelijkvloers...
Is het bonbedrag op die dagen niet veel interessanter?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?
Dat is niet makkelijk te zeggen, is er maar helemaal van afhankelijk wat voor bed het is. Een hoogslaper die uit 170 latten bestaat is duurder dan een Malm bed (2 zijkanten, 2 bedeinden en een middenbalk). Maar goedkoop is het niet; het wordt per geval bekeken. Ik meen me te herinneren dat een PAX basiselement (garderobekast) bijvoorbeeld ¤40 kost + de kosten voor het monteren van planken, deuren, roedes e.d.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo, een vraagje van mijn kant.
Weet iemand wat de montageservice van Ikea kost?
Het betreft een bed!
Alvast bedankt.
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb donderdag de BONDE buffet / dressoir gehaald.
[afbeelding]
Deze vandaag in elkaar gezet.
Maar nu sluiten de deurtjes niet goed.
Ik heb de deurtje per 2 laten openen (als balkon deuren zeg maar).
Maar ze raken elkaar bij het dichtdoen.
Ze kunnen volgens mij niet verder uit elkaar.
Iemand misschien tips?
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?
Zo nee: monteren volgens de gebruiksaanwijzing
Okédanquote:Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.
59 hele Euro'tjesquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef ROG het volgende:
[..]
Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.![]()
Wat kost die 2x3 vaks Expedit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |