abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:01:48 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_38207112
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:50 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wat al die mensen op een feestdag nou willen, 'er even lekker uit'. Nou heerlijk...

We zijn 6 dagen per week geopend, 5 dagen per week tot 21 uur 'savonds en zaterdag tot 20 uur. Dan ook nog eens vaak een zondag van 10 tot 17, waarom dan op zo'n drukke feestdag!?
Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon. .
For great justice!
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:04:22 #227
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_38207208
Als wij naar Ikea gaan, gaan we ook vaak rond etenstijd, uit ons werk. In het restaurant een maaltijdje nuttigen en lekker rustig winkelen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 25 mei 2006 @ 19:33:56 #228
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38208134
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 19:01 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik ga meestal op doordeweekse avonden, direct na mn werk, tussen 17:00 en 18:00, geniaal, is er geen hond. Ik heb dan wel het geluk dat ik 5 minuten rijden van IKEA Utrecht af woon. .
Ik ga dan wel meestal na het eten.. maar op een dinsdagavond is het ook nog erg goed te doen
En anders een doordeweeksedag meteen om 10 uur. (maar dan slaan sommige mensen elkaar ook al de hersens in bij hun jacht naar een karretje met auto'tje voorop voor de kinderen )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_38209313
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 18:54 schreef MaLo het volgende:
Bij Hengelo was de afrit van de autobaan naar de Ikea wegens idiote drukte afgezet
Hemel Woonboule- vaartsdag

Niet alleen in Hengelo was het druk... in Breda was het niet veel anders vandaag, dit was de eerste dag sinds de opening van IKEA Breda (op 20 augustus 2003) dat er een hogere uur-omzet gehaald is dan toen. (We hadden die dag bijna 30.000 bezoekers, kan je nagaan hoe druk het vandaag was.)

De winkelkarren waren (ondanks 4 karrenjongens, tegen normaal 2 op een zaterdag) vrijwel constant op, het parkeerterrein (1250 plaatsen op 2 etages) was OVERvol, de naastgelegen woonboulevard eveneens, alle wegen er naartoe waren vol... mensen hebben in de omgeving van IKEA en de woonboulevard overal in de bermen en op vluchtheuvels geparkeerd...

...toen kreeg rond een uur of 3 de politie in de gaten dat het een chaos was dus vanuit de kantine (3e etage) was te zien dat heel veel mensen die niet op het parkeerterrein stonden een bon hebben gehad voor foutparkeren
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 25 mei 2006 @ 20:18:40 #230
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38209639
quote:
Op donderdag 25 mei 2006 20:08 schreef Allan24 het volgende:

[..]

...toen kreeg rond een uur of 3 de politie in de gaten dat het een chaos was dus vanuit de kantine (3e etage) was te zien dat heel veel mensen die niet op het parkeerterrein stonden een bon hebben gehad voor foutparkeren
Wel een beetje triest maar ach .

Bij ons was het ook zo met de karren, maar onze karren zijn dan ook gewoon echt op, extra karren zijn dan al gehaald, sluizen helemaal leeg en stations op de parkeertereinen ook .

Morgen hoef ik niet te werken, maar ik ga ff extra werken om de boel goed vol te krijgen denk ik... Ff om 06.00 uur beginnen .
pi_38242878
BN/DeStem:
quote:
Slecht weer? Met z’n allen naar IKEA

Vrijdag 26 mei 2006 - DEN HAAG – Nederland heeft op Hemelvaartsdag massaal de woonwarenhuizen van IKEA bezocht. Dat leidde tot lange files op de snelwegen bij de vestigingen van het Zweedse woonwarenhuis.
Pretparken werden vanwege het slechte weer op Hemelvaartsdag maar matig bezocht.

Op de A1 bij IKEA Hengelo was het gisteren zo druk dat Rijkswaterstaat de snelweg in de middag afzette. Ook bij Duiven, Delft en Utrecht stonden lange files.

Een woordvoerster van IKEA Nederland verklaart dat het voor alle filialen een extreem drukke dag is geweest. In Hengelo was het bijvoorbeeld drie keer zo druk als normaal. In Breda had het personeel het gevoel dat dit de drukste dag ooit was, op de openingsdag na. Bij de meeste vestigingen waren alle parkeerplaatsen bezet en maakte het kassapersoneel overuren. In Haarlem stonden in alle vroegte al zestig kinderen te dringen voor de ballenbak.

De woordvoerster denkt dat de tegenvallende weersomstandigheden vele gezinnen naar de warenhuizen heeft gedreven. De pretparken wijten het gebrek aan bezoekers zonder meer aan het herfstachtige weer. Zo kreeg De Efteling ongeveer twintig procent minder bezoekers dan normaal op Hemelvaartsdag. In het Amsterdamse dierenpark Artis waren slechts ouders en kinderen in regenkledij te vinden.
Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijd
  vrijdag 26 mei 2006 @ 20:04:32 #232
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38243477
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 19:48 schreef Allan24 het volgende:
BN/DeStem:
[..]

Vandaag nagekeken, IKEA Breda had de meeste bezoekers van alle vestigingen: dik 21.000 in 7 uur tijd
Jullie hebben daar dan ook de ruimte voor . Duiven zou dan letterlijk en figuurlijk uit elkaar barsten !
pi_38243647
en wie had de grootste omzet?
Wij hebben Ikea utrecht een aardig endje op weg geholpen gisteren

Dat het druk werd was goed te merken, allemaal mensen die haast hadden, van die mensen die al overspannen worden als er 2 mensen voor hun bij de kassa staan
Ik kan niet wachten tot het disndag is en de spullen komen
De buit was trouwens:
Malm bed, lattenbodems, matras, nachtkastjes, malm laden kasten, computerkast, eettafel en stoelen voor de eethoek.
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:04:15 #234
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38245708
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 20:08 schreef Anitra het volgende:
en wie had de grootste omzet?
Wij hebben Ikea utrecht een aardig endje op weg geholpen gisteren

Dat het druk werd was goed te merken, allemaal mensen die haast hadden, van die mensen die al overspannen worden als er 2 mensen voor hun bij de kassa staan
Ik kan niet wachten tot het disndag is en de spullen komen
De buit was trouwens:
Malm bed, lattenbodems, matras, nachtkastjes, malm laden kasten, computerkast, eettafel en stoelen voor de eethoek.
Asl het geod is moet dat Amsterdam zijn, omdat zij simpelweg de grootste verstiging zijn... .
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:06:15 #235
3185 Adelante
To let it go now
pi_38245767
en wederom een topdrukte dag, minder bezoekers maar meer omzet voor Heerlen, maar dat komt ook doordat er weer een koopavond is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:18:40 #236
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38246181
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:06 schreef Adelante het volgende:
en wederom een topdrukte dag, minder bezoekers maar meer omzet voor Heerlen, maar dat komt ook doordat er weer een koopavond is
Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?
  vrijdag 26 mei 2006 @ 21:21:14 #237
3185 Adelante
To let it go now
pi_38246286
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:18 schreef WebForce het volgende:

Heerlen is toch die winkel die de kluts kwijt is kwa verdeling showroom/marketplace?
Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroom Heerlen is gewoon makkelijk gelijkvloers...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:06:14 #238
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_38248128
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Je bedoelt zeker Groningen met z'n accesoireshops op de showroom Heerlen is gewoon makkelijk gelijkvloers...
Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?
pi_38248663
sliedrecht 4500 bezoekers en ik zweette me als karrenjongen al de tyfus. Lees ik hier aantallen staan als 21.000
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 26 mei 2006 @ 22:33:36 #240
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_38249214
Misschien is deze vraag al eens eerder gesteld, maar ik zou graag willen weten wat het kost om een pax lomen kast (2 x 100 cm en 1x 50 cm met deuren) te laten bezorgen vanuit Haarlem in Amsterdam postcodegebied 1051.

We wilen graag de hoge versie van de kast en zijn bang dat dit niet in de auto past. Vanmiddag waren we bij Ikea, maar aangezien er een enorme rij stond bij de bezorgservice hadden we niet zoveel zin om te gaan wachten...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 01:09:11 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_38255686
Ik heb 2x Ikea Sultan Forsbacka gekocht Een heerlijk stevig matras! Heb er ook de ergonomische kussens (1x hard, 1x zacht) bij gekocht voor 17,50/stuk. Echt een aanrader! En zo'n dekding er overheen, zodat je de naad wegwerkt als het ware. Er waren goedkopere, maar deze was toch wel het fijnst.

Wij waren kwijt:

2x matras 400 euro
1x dekmatras 100 euro
2 x kussens 35 euro
2x lattenbodems 100 euro (niet bij Ikea, die vertrouwde ik niet zo)
1x Satijnen lakens + opvulling ed. 100 euro (Bijenkorf)

Het bed er omheen wordt door iemand gemaakt tegen materiaalkosten, hoeveel dat wordt weten we nog niet. Naar schatting zo'n 150 euro.

Totaal kleine 900 euro,- , en dan slapen wij heerlijk
pi_38279506
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 22:06 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik bedoel kwa omzetpercentage. Showroom moet bij elkaar een hoger percentage hebben dan de marketplace, dit is bij Heerlen niet het geval toch?
Is het bonbedrag op die dagen niet veel interessanter?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 20:43:20 #243
141482 Q.
JurassiQ
pi_38280679
Hmmz, dekmatras, goeie, moet ik eigenlijk ook eens hebben.
For great justice!
pi_38306917
Hallo, een vraagje van mijn kant.
Weet iemand wat de montageservice van Ikea kost?
Het betreft een bed!

Alvast bedankt.
pi_38307709
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hallo, een vraagje van mijn kant.
Weet iemand wat de montageservice van Ikea kost?
Het betreft een bed!

Alvast bedankt.
Dat is niet makkelijk te zeggen, is er maar helemaal van afhankelijk wat voor bed het is. Een hoogslaper die uit 170 latten bestaat is duurder dan een Malm bed (2 zijkanten, 2 bedeinden en een middenbalk). Maar goedkoop is het niet; het wordt per geval bekeken. Ik meen me te herinneren dat een PAX basiselement (garderobekast) bijvoorbeeld ¤40 kost + de kosten voor het monteren van planken, deuren, roedes e.d.

Je kunt een vrijblijvende aanvraag doen: hier
pi_38309456
Ik heb donderdag de BONDE buffet / dressoir gehaald.

Deze vandaag in elkaar gezet.
Maar nu sluiten de deurtjes niet goed.
Ik heb de deurtje per 2 laten openen (als balkon deuren zeg maar).

Maar ze raken elkaar bij het dichtdoen.
Ze kunnen volgens mij niet verder uit elkaar.
Iemand misschien tips?
pi_38309507
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:30 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb donderdag de BONDE buffet / dressoir gehaald.
[afbeelding]

Deze vandaag in elkaar gezet.
Maar nu sluiten de deurtjes niet goed.
Ik heb de deurtje per 2 laten openen (als balkon deuren zeg maar).

Maar ze raken elkaar bij het dichtdoen.
Ze kunnen volgens mij niet verder uit elkaar.
Iemand misschien tips?
Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?
Zo nee: monteren volgens de gebruiksaanwijzing
pi_38309699
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Kon dat ook, volgens de gebruiksaanwijzing?
Zo nee: monteren volgens de gebruiksaanwijzing
Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.
pi_38311438
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:39 schreef mrfatmen het volgende:

[..]

Ja, Volgens de gebruiks aanwijzing kan dat ook.
Okédan
Staat de kast waterpas? Dat wil nogal eens voor een probleem zorgen namelijk, als dat niet zo is.
Kun je de scharnieren nog verstellen (op de laatste pagina's van de followme zie je hoe dat moet)?
pi_38326227
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 00:48 schreef ROG het volgende:

[..]

Thanks, dacht even dat ik gek werd. Probeerde het aan een collegaatje uit te leggen online, maar ze snapte het niet omdat ie niet op de site stond.
Wat kost die 2x3 vaks Expedit?
59 hele Euro'tjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')