quote:Op woensdag 26 april 2006 15:16 schreef Sheridana het volgende:
Oh, WIE in welke film...
Humphrey Bogart in The Maltese Falcon
Nee hoor, precies op tijd.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:17 schreef latislos het volgende:
te laat sheri..;)
De vraagsteller bepaalt wie het punt krijgt.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef latislos het volgende:
wat is dit nou? mr_anonymous was toch sneller?
of was HB al door mij verklapt?en hoefde het niet in 1 post.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 april 2006 15:22 schreef Sokolsky het volgende:
"HB" vind ik een beetje overdreven. Dat je bij films lidwoorden weglaat oké, maar een naam kun je wel gewoon voluit schrijven.
(Bovendien was Bogart al genoemd, door jou, en was Sheri het eerst met Maltese Falcon)
quote:People say, "Don't you miss it?" I say, "What, England? Nah. Fucking place. It's a dump. Don't make me laugh. Grey, grimy, sooty. What a shit hole. What a toilet. Every cunt with a long face shuffling about, moaning, all worried. No thanks, not for me." They say, "What's it like, then, Spain?" And I'll say, "It's hot. Hot. Oh, it's fucking hot. Too hot? Not for me, I love it."
That's it!!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Sexy Beast.
Geen regisseur, acteur.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:03 schreef dolle_hond het volgende:
fritz lang?
Da's Defoe, wat heeft die met de vraag te makenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen regisseur, acteur.
[afbeelding]
Walken heeft een character gespeeld die Max Schreck heette in Batman Returns. Dafoe speelde ook min of meer Schreck in Shadow of the Vampire.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's Defoe, wat heeft die met de vraag te maken.
shadow of the vampire denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Da's Defoe, wat heeft die met de vraag te maken.
Aha, okquote:Op woensdag 26 april 2006 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Walken heeft een character gespeeld die Max Schreck heette in Batman Returns. Dafoe speelde ook min of meer Schreck in Shadow of the Vampire.
Die heeft geen character gespeeld die Max Schreck heette geloof ik.quote:
ja hoooooorquote:Op woensdag 26 april 2006 16:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Mr Jinx.
Je hebt het wel over Christopher Lee hèquote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ze kunnen allebei niet acteren?
U vindt Christopher Lee een slechte acteur?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:08 schreef Sokolsky het volgende:
Ze kunnen allebei niet acteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |