beetje warmquote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo'n deelnemer aan de sterkste man?
neequote:Op woensdag 26 april 2006 15:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh wacht die komische superheld die wel eens op BNN kwam?
nnnneeeeequote:Op woensdag 26 april 2006 15:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Vaag ken ik hem geloof ik wel.
Evil Knievel?
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:34 schreef dolle_hond het volgende:
laten we ff wachten tot tong moet pissen.
die kent m wellicht
neequote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Bjoro het volgende:
Jean Paul Sigmarsson ?
deze man heeft maar 1 moord gepleegd:quote:Op woensdag 26 april 2006 16:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Andras Pandy?
kloptquote:Op woensdag 26 april 2006 18:46 schreef sooty het volgende:
Volgens mij is het een Belg. Ik weet niet meer hoe-ie heet.
iddquote:
Als trouwe kijker van "Voor de Vuijst weg" van Willem Duijs.quote:
Wat knap!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:02 schreef Treinhomo het volgende:
'k had Massis op 't eerste plaatje al herkend...![]()
Ja hè ?quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
Maar ik ben dan weer zo'n sufkut die denkt dat je moet (over)werken om aan je geld te komen...![]()
beter dan je gebit verliezen in een poging een luchtballon aan de grond te houdenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ja hè ?![]()
Maar ik ben dan weer zo'n sufkut die denkt dat je moet (over)werken om aan je geld te komen...![]()
Als ik dit zo lees vraag ik me meteen af hoe gezichtsverlies dan tot stand komt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:33 schreef dolle_hond het volgende:
beter dan je gebit verliezen in een poging een luchtballon aan de grond te houden
Sorry. Zelfdestructie heeft mijn ongezonde belangstelling.quote:
Kijk eens wat vrolijker, tongquote:
De uitvinder en tekenaar van Mickey Mouse en Donald duckquote:Op woensdag 26 april 2006 23:08 schreef wyccie het volgende:
Wat deed hij ook alweer? De naam komt me wel bekend voor.
Die had goede assistenten in dienstquote:
Nee, geen Ronquote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef dartfanaat het volgende:
Ron Howard???
....quote:De CDA-fractie is tegen de heffing op een glas bier, maar is wel voor
het oplossen van het probleem. Een aantal problemen staat
genoemd. Zij mist de mooie krullen bij de oplossingen.
Plaskruisen zijn niet mooi, maar wildplassen staat hoog op de
lijst met ergernissen en daaraan moet iets worden gedaan. De
notitie vormt een dappere poging om een aantal zaken recht te
zetten.
Sting is uiteraard goed, die andere niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:02 schreef Neleos het volgende:
Sting en Kyle Maclachlan?
Helemaal goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef NoSigar het volgende:
Robbert Downy jr?
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:35 schreef pyl het volgende:
Het zou de kust van Devon of Cornwall kunnen zijn. Of daar ergens.
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:31 schreef NoSigar het volgende:
Welnee, een half dagje reizen. Met de auto.
Ik ben daar anders ook met de auto geweest.quote:
Weet je, ik geloof je nog ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef pyl het volgende:
Ik ben daar anders ook met de auto geweest.![]()
(Die kun je zo op een boot of een trein rijden. Echt waar.)
Ja, dat zou best eens kunnen, net als dat kasteel van Willem de Veroveraar dat NC van de week plaatste.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:45 schreef Gellius het volgende:
Hm, is dat bij Falaise in de buurt, NC?
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:40 schreef pyl het volgende:
Ik ben daar anders ook met de auto geweest.![]()
(Die kun je zo op een boot of een trein rijden. Echt waar.)
Verhip, nu je het zegt pyl!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, dat zou best eens kunnen, net als dat kasteel van Willem de Veroveraar dat NC van de week plaatste.![]()
Da's een vaste gewoonte.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:07 schreef NoSigar het volgende:
Waarom heb je de nummerplaat uitgewist? Bang dat iemand je na gaat trekken?
Hier zien we het zonnetje in huis in zijn regenton:quote:The stories which are told of him are probably true; in any case, they serve to illustrate the logical consistency of his character. He inured himself to the vicissitudes of weather by living in a tub belonging to the temple of Cybele. The single wooden bowl he possessed he destroyed on seeing a peasant boy drink from the hollow of his hands. When asked how to avoid the temptation to lust of the flesh, Diogenes began masturbating. When rebuked later about it, he replied "If only I could soothe my belly by rubbing it."
quote:Contrary to the other citizens of Athens, he avoided earthly pleasures. This attitude was grounded in a great disdain for what Diogenes perceived as the folly, pretence, vanity, social climbing, self-deception, and artificiality of much human conduct. He used to stroll through the Agora with a torch at full daylight. When asked about it, he would answer "I am just looking for an honest man".
quote:he story goes that Alexander, thrilled at coming face to face with the famous philosopher (in his tub), asked if there was any favour he might do for him. Diogenes replied, “Stand out of my sunlight.” Alexander still declared, "If I were not Alexander, I would be Diogenes." (In another account, Alexander found the philosopher rummaging through a pile of human bones. Diogenes explained, "I am searching for the bones of your father but cannot distinguish them from those of a slave.") When Plato gave Socrates's definition of man as "featherless bipeds" and was much praised for the definition, Diogenes plucked a cock and brought it into Plato's school, and said, "This is Plato's man." After this incident, "with broad flat nails" was added to Plato's definition.
eigenlijk alleen als hij zit te schijten !quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Gellius het volgende:
Stinkt mijn heer soms?
Hoogstens zijn sigaret.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Gellius het volgende:
Stinkt mijn heer soms?
Wa! Wahahahahahahaha! Whaha! Hoe!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
eigenlijk alleen als hij zit te schijten !
Joehoe?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef Tokay het volgende:
Mag ik eens voorzichtig informeren naar meneers nationaliteit, Gellius?
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef Treinhomo het volgende:
Misschien heeft de Wibautstraat gewonnen vandaag... [afbeelding]
Gellius!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:18 schreef Gellius het volgende:
Tokay.
Die heet Marc Sleen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:27 schreef dolle_hond het volgende:
of de tekenaar van nero, ben zijn naam kwijt
En die werd getekend door Morris.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:00 schreef pyl het volgende:
Ook Lucky Luke was van Belgische komaf.
Je hebt lol voor drie, wyccie?quote:
Laat ons eens meegenieten!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:17 schreef wyccie het volgende:
Niet echt lol, maar ik ben wel blij.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef pyl het volgende:
Da's Spinvis.
Aha, een plagerijtje!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef wyccie het volgende:
![]()
Ik wilde even kijken of je wakker wasIs dus gelukt.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef wyccie het volgende:
Nee hoor, gewoon een test.
Hmmmmm...... dat weet ik zelf ook niet. Iets ambivalents, dat zeker....quote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef wyccie het volgende:
Wat een gek plaatje, wat moet het voorstellen?
quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef wyccie het volgende:
Pyltje! Ik geloof dat ie nog aan het slapen is. Ik ga ook mijn bed opzoeken, ik ben heel moe.
Doei!
Marco Roelofs dus, die ken ik zelfs.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef pyl het volgende:
Jazeker.
Dat vind ik knap!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef Tokay het volgende:
Marco Roelofs dus, die ken ik zelfs.
Hmmm, echt niet? Ook niet als een van de vaste presentatoren van de Pinkpop-uitzendingen bij de VPRO? Dat doet-ie leuk hoor. Al jaren.quote:
Hmmmmmmmm ....... zie ik nooit.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:11 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, echt niet? Ook niet als een van de vaste presentatoren van de Pinkpop-uitzendingen bij de VPRO? Dat doet-ie leuk hoor. Al jaren.
Dan moet je de televisie aanzetten.quote:
Ik niet. Eén keer Werchter, slechts. Leuk joh, tot je enkels in de blubber. Jeuj.quote:Pinkpop ken ik wel, natuurlijk. Twee keer geweest zelfs.![]()
Omroep was de Tros, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:46 schreef tong80 het volgende:
Geen acteur vroeger presentator met iets van muziek.
Kom alleen niet op z'n voornaam, maar volgens mij welquote:Op donderdag 27 april 2006 23:49 schreef Tokay het volgende:
Is het de zoon van Jeroen Krabbé?
Nee, z'n vader is wel een bekende acteur.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:49 schreef Tokay het volgende:
Is het de zoon van Jeroen Krabbé?
Klopt presenteerde ooit Countdown.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Jasper Faber
Die massa kan ik me wel iets bij voorstellen, al is het bij het ene festival erger dan bij het andere trouwens. Maar een afgetrapt concertszaaltje is ook leukquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:47 schreef Gellius het volgende:
Nou ja, ik hou ook niet van protestdemonstraties en stranden - het zal vooral de massa zijn die me tegenstaat. Overigens vind ik dat popmuziek, rock zo je wil, helemaal niet zo geschikt is om voor umptig mensen in stadions of op festivalterreinen ten gehore te brengen. Geef mij maar het afgetrapte concertzaaltje, bier uit de fles en droge voeten (in vuile gympies)
En toch iedere dag opnieuw de Wibautstraat over.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:47 schreef Gellius het volgende:
.... - het zal vooral de massa zijn die me tegenstaat.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:51 schreef Gellius het volgende:
Ik hou trouwens ook niet van afwassen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ook nietgelukkig hebben we een vaatwasser
![]()
Ook dat kan ik onderschrijven, waarde Gellius!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:12 schreef Gellius het volgende:
Ik heb mij wat het afwassen betreft wellicht wat slordig uitgedrukt: het is vooral het afdrogen waar ik een hekel aan heb. Binnen het in zijn geheel genomen matig te waarderen afwassen heb ik een sterke voorkeur voor het wassen boven het drogen. Dat daar geen misverstanden over (blijven) bestaan.
Ik heb zoiezo een hekel aan het huishouden, daarom komt mn moeder ook eens per 14 dagen alles schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:09 schreef pyl het volgende:
Ja, nee, natuurlijk, ik begrijp je heel goed, Gellius. Te meer daar ook ik een broertje dood heb aan mensenmassa's. Brrrrrrrrr ...... Lynchpartijen, ook al zo'n pretje.
Trouwens, ook het afwassen staat mij tegen, net wat je zegt. Zeker als het een massa betreft. Maar daarvoor hebben de geleerden iets uitgevonden, opdat de moderne huisvrouw meer vrije tijd resteert.
Edit: Kijk, ik heb nog niet op "invoeren" gedrukt, of mijn stelling wordt al bevestigd:
[..]
Diaan!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zoiezo een hekel aan het huishouden, daarom komt mn moeder ook eens per 14 dagen alles schoonmaken.Het gaat dan vooral om de "grote" dingen....
Mn moeder doet het al een tijdje, ook bij mn broertje... maar ze bood het zelf aan en krijgt natuurlijk wel een kleine vergoeding daarvoor. Mn moeder is ook nog erg jong (50) dus dat gaat wel goed, ze vindt het erg leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:26 schreef pyl het volgende:
[..]
Diaan!![]()
Dat kun je niet menen, hè? Is er dan niemand anders, bij jou in de buurt, die zijn handen eens in het huishouden kan uitsteken?
Ik vind het heerlijk, al ben ik niet eens zo geëmancipeerd. Heb gewoon een grote hekel aan schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:28 schreef Gellius het volgende:
Maar hoe bevallen al die democratische rechten nu, Diaan?
Ik vind het ook erg gezellig.... maar doe mij maar een kopje thee. Ik heb een hekel aan koffie...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Gellius het volgende:
Hè, gezellig toch, zo even bijbeppen. Iemand nog koffie? Iemand nog ergens een hekel aan?
Senseo. Op mijn werk drink ik de hele dag senseo, het komt me strot uit, ik ben altijd weer blij als ik thuis met een ouderwetsch koffiezetapparaat een pot gewone koffie kan zetten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:49 schreef Gellius het volgende:
Iemand nog koffie? Iemand nog ergens een hekel aan?
Jawohl!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:58 schreef Gellius het volgende:
Ik denk ineens: Gavin Friday.
* Berkery noteert: Brian Dennehy-plaatje plaatsen als Gellius online isquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
Oeh, je bent dan al een stuk verder met Brian Dennehy dan ik!
Nou nee. Wel Michael York.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Michael Yorke?
wat een ontboezemingquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb zoiezo een hekel aan het huishouden, daarom komt mn moeder ook eens per 14 dagen alles schoonmaken.Het gaat dan vooral om de "grote" dingen....
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
wat een ontboezeming
wij hebben een werkster, die 1 keer per week een ochtend komt schoonmaken
Bij hem denk ik altijd, hé, John Wayne Gacey.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:21 schreef Berkery het volgende:
Meneer is typisch zo'n geval van 'ja, hem ken ik, maar nu zijn naam nog onthouden'-acteur. Met Brian Dennehy heb ik dat ook jaren gehad.
Dat robothondje op pagina 1.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is eigenlijk een ai-bo?
nouwwwquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
jullie hebben het nog luxer dan wij
Is adat een acteur uit the longest day, of uit a bridge too far?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nou nee. Wel Michael York.
[afbeelding]?
Ik doelde meer op dat ze elke week komt.... mijn moeder komt "maar" eens per 2 weken....quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nouwww
je kan het ook anders bezien:
onze moeders zijn niet meer in staat om te komen schoonmaken
Je bent ook lief voor je moeder zeg. Ze mag maar 1 x per 2 weken langskomen en dan alleen als je weg bent.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat ze elke week komt.... mijn moeder komt "maar" eens per 2 weken....
Heerlijk he dat alles schoon en opgeruimd is als je 's-avonds thuiskomt?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent ook lief voor je moeder zeg. Ze mag maar 1 x per 2 weken langskomen en dan alleen als je weg bent.![]()
Heeft Peaceman weer te veel mp3-tjes gedownload?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
ze mag wel vaker komen hoor, ook op visite en als we thuis zijn. Sterker nog, 1x per 2 weken eet ze ook nog bij ons.
![]()
* vreest dat internet thuis het nog steeds niet doet![]()
Die twee Braziliaanse dames uit de Centraal Beheer reclame waren erg grondig.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Gellius het volgende:
Een werkster! Dat is nog eens een patent idee. Kan iemand een bepaalde nationaliteit aanraden, of luistert dat niet zo nauw?
Nee was dat het maar.... er blijkt van alles fout te gaan en staan bij @home....quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Heeft Peaceman weer te veel mp3-tjes gedownload?
wij hebben een autochtoon.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Gellius het volgende:
Een werkster! Dat is nog eens een patent idee. Kan iemand een bepaalde nationaliteit aanraden, of luistert dat niet zo nauw?
Was toen ook met mij vorig jaar zo. Vervelend hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee was dat het maar.... er blijkt van alles fout te gaan en staan bij @home....![]()
![]()
en wij kunnen er dus helemaal niets aan doen. En dit duurt allemaal al sinds dinsdagmiddag...
smuisjesquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee was dat het maar.... er blijkt van alles fout te gaan en staan bij @home....![]()
![]()
en wij kunnen er dus helemaal niets aan doen. En dit duurt allemaal al sinds dinsdagmiddag...
Smuisjes?? wat zijn dat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
smuisjes
ik begin er steeds meer van te begrijpen
smuisjes zijn hele goedkope smoesjesquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Smuisjes?? wat zijn dat?
Waar begin je steeds meer van te begrijpen?
Tegenwoordig heet dat de zomervakantie.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:41 schreef Gellius het volgende:
Duitsers over de vloer en veel dingen die kapotgingen. Een klerebende was het.
Je bedoelt smuisjes van @home? Of van ons?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
smuisjes zijn hele goedkope smoesjes
Ik ben persoonlijk niet gek op Johan Nijenhuisfilms.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef Gellius het volgende:
Zijn daar ook mooie films over gemaakt?
the longest day, volgens mij...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Is dat een acteur uit the longest day, of uit a bridge too far?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:52 schreef Gellius het volgende:
Tussenplaatje dan maar, ik ben d'r vandeur.
Verrek nu je het zegt!quote:
Dat slappe bocht zet je je ergste vijand nog niet voor...quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:57 schreef Berkery het volgende:
Senseo.
Het schijnt dat de CIA het op die geheime vluchten serveert.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:25 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat slappe bocht zet je je ergste vijand nog niet voor...![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het schijnt dat de CIA het op die geheime vluchten serveert.
Ik 5.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:58 schreef tong80 het volgende:
Ik herken er 4
Dat is goed. Denk ik.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:38 schreef pyl het volgende:
Da's Gabriel Byrne. Denk ik.
Okay, zal ik dan maar?quote:
dat was mijn tekst...quote:
Die van jou ook al???quote:
Nou kan ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 28 april 2006 23:41 schreef Tokay het volgende:
Awel, da's Paul Jambers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |