Nourdin Boukhariquote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft nog veel gelukt gehad, maar dat ligt niet aan danny blind
Wat voor Blind het geluk is dat hij (nog) niet helemaal met lege handen staat.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ajax heeft nog veel gelukt gehad, maar dat ligt niet aan danny blind
Is ook mijn voorspelling.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:20 schreef twi het volgende:
Ik heb net in 't playoff-topic een geflatteerde 4-1 voor Ajax voorspeld. Wellicht zelfs onverdiend, maar de Europese ervaring en de grotere selectie lijken me toch te zwaar te wegen in deze thuiswedstrijd (en dus uitwedstrijd voor Groningen).
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er vanavond maar weinig zijn vrees ik...quote:
Hmm ik weet het niet, tegen feyenoord was de sfeer ook heerlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:40 schreef aldostuta het volgende:
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er sowieso maar weinig zijn vrees ik....
[..]
Sympathiek zon actie, maar sfeer zal er vanavond maar weinig zijn vrees ik...
vanavond weer 2quote:
Nee johquote:
Als Ajax de playoffs mist piepen ze wel andersquote:Op woensdag 26 april 2006 21:10 schreef JeroenV het volgende:
De Ajax-supporters van de F-side hebben gereageerd op het dreigende vertrek van trainer Danny Blind. Volgens RTV Noord-Holland maken de supporters woensdagavond tijdens het play-offduel met FC Groningen via spandoeken en teksten duidelijk dat ze pal achter Blind staan. Ook zal geëist worden dat het bestuur opstapt. Voorzitter John Jaakke ligt al langere tijd onder vuur bij de fanatieke aanhang.
De F-side heeft laten weten geen vertrouwen te hebben in een eventuele nieuwe trainer.
Gelukkig hebben ze die wel weten te halen.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Als Ajax de playoffs mist piepen ze wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |