Gelukkig bleef het grootste gedeelte gewoon zittenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:18 schreef dronkeykong het volgende:
Zooo net terug uit de Arena...sfeer zat er goed in.
Ik zat trouwens 411 iemand anders nog?
Jammer dat er wederom mensen zijn die hun club 10 minuten van te voren in de steek laten en weggaan en niet eens het begrip kunnen opbrengen om de vertrekkende spelers uit te zwaaien en te bedanken voor hun inzet afgelopen seizoenen![]()
![]()
Oh ja nog even voor die 2 superlelijke zussen die naast me zaten, leer eerst een het spelletje want ik irriteerde me mateloos aan jullie k*t commentaar![]()
![]()
Daar ben ik ook trots op...dat werd ook omgeroepen...iedereen met een Ajax hartquote:Op woensdag 26 april 2006 23:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Gelukkig bleef het grootste gedeelte gewoon zitten
Ja..quote:Op woensdag 26 april 2006 23:32 schreef Jajong het volgende:
Klaas-Jan mist dus 2 keer voor open doel.
ga je lekker at5 kijken toch? interesseert de rest van NL niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Jajong het volgende:
GEEN BEELDEN VAN T AFSCHEID VAN DE SPELERS?!!!!!
Moet je eens naar het stadion gaan, zie je ze in het echtquote:Op woensdag 26 april 2006 23:40 schreef Jajong het volgende:
GEEN BEELDEN VAN T AFSCHEID VAN DE SPELERS?!!!!!
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet je eens naar het stadion gaan, zie je ze in het echt![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iedereen nu opeens zo überpositief is over Blind. Kennelijk is iedereen weer vergeten dat we met afschuwelijk voetbal enorm veel verliespunten hebben gehaald....als de play-offs er niet waren zouden we roemloos 4e zijn geworden met UEFA-cup, maar goed, 3 redelijke wedstrijden en dat is alweer vergeten.
Hij was inderdaad goed. Misschien zal ie altijd wisselvallig blijven, maar feit is dat ie wel ontzettend nuttig is voor in de breedte, zo eentje vindt je niet snelquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?²
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?²
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.
Dat hij het kan staat buiten discussie. De problemen bij hem liggen inderdaad eerder op het mentale vlak en daar moet wel iets aan te doen zijn, zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?²
Dat klopt, want als hij eenmaal goed speelt gaat ie weer gek doen en denkt ie dat ie alles kan.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:35 schreef Trancelocator het volgende:
Het vreemde bij hem is dat hij vertrouwen nodig heeft, en heeft hij dat eenmaal dan kan hij er niet goed mee omgaan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:39 schreef Bombardier het volgende:
Van mij mogen jullie alles verliezen, maar ik vind het toch wel sneu voor Blind.
Die hele gang van zaken is voor mij typisch Ajax. Daarom heb ik ook zo'n schijthekel aan die club.
Ben je nu weer klaar met je trieste gezanik?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Bombardier het volgende:
Uitgesproken Ajax. Daar is geen ruimte voor warmte, of clubliefde. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf in een grote, hypermoderne, kille betonkolos.
Clubmensen mogen daar wijken voor -ex directeuren uit het bedrijfsleven, -ex sletjes van Scheringa, en hockeybrallers.
Je kan duidelijk aan Blind zien dat dat bekend is. Hij had de tranen in de ogen tijdens de persconferentie. Sneu voor zo'n clubman die er z'n complete ziel- en zaligheid in steekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Jasza het volgende:
Het bestuur moet veel lef hebben om hem te ontslaan, ik denk dat het niet gepikt gaat worden maargoed
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:51 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had een deja-vu, maar ik betwijfel of ik de enige was:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit wordt waarschijnlijk de volgende:
KLIK: Plaatje
pcies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 april 2006 00:50 schreef Nega het volgende:
\Weetje wat zo mooi wasBegonnen ze zo in 122 of, met die wave, en bij de F Side was ie dan alweer afgelopen, omg, waves horen bij Oranje, niet bij Ajax.
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.
Onbegrijpelijk dat daar zo slecht mee omgegaan wordt.
Als Jaakke dit doet dan is hij er binnenkort ook niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Wouters werd wel toegezongen hoor (maar dat ging volgens mij helemaal anders...)quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Jasza het volgende:
Het verschil was wel, Wouters is nooit zo toegezongen volgens mij. Het bestuur zal zeker nog sterk gaan nadenken en als je ook de spelers zag moet je het afwachten.
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.
Begrijp niet dat jullie zoiets zo makkelijk laten gebeuren.
Was inderdaad mooiquote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik wel lache vond, JUANFRAN:
5 seconde stilte en toen toch wat geklap
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ikquote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.
tot aan me deur zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Fral het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi
Het Helemaal niets in Rotterdam was ook weer mooi:D
Ik heb me opperbest vermaakt!
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ik![]()
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.
(Ik weet het, het is laat....)
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:07 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
tot aan me deur zo'n beetjeik kon niet eens telefoneren toen ik het stadion uitkwam zo lekker klonk het op de trappen ( en roltrappen, werken lekker trouwens
)
Of is dit het werk van Van Geel en weet Blind er (nog) niets van...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.
ik zat in het hoopie ouwequote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwen![]()
![]()
Dan zat ik vast jou te duwenquote:
Foto?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:15 schreef Jasza het volgende:
Trouwens dat AFCA vest is binnenkort in de fanshop ofzo? ik moet dat ding hebben
Om het niveau toch nog laag te houden is dat een prima aankoop ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.²
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajaxquote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.²
Idd Nourdin gaat met Galasek voorop in de strijdquote:Op donderdag 27 april 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
Een wisselvallige Marokkaan in de selectie lijkt me meer dan genoeg.
Maar nogmaals, klasse hoe Nourdin zich nu manifesteert in deze cruciale fase. [afbeelding]
Is Diba Marokkaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajax![]()
quote:Vanavond speculeerde de verslaggever van NOS langs de lijn op radio 1 over Robert Maaskant. Hij was vanavond bij de wedstrijd in de ArenA en zou een goede vriend zijn van Henk ten Cate en dus mogelijk assistent worden bij ons aller Ajax, aldus de verslaggever.
Anouar Diba (Utrecht, 27 februari 1983) is een aanvallende middenvelder/aanvaller. Momenteel speelt Anouar Diba bij NAC Breda. De aanvaller heeft zowel een Nederlandse als een Marokkaanse nationaliteit.quote:
Ik haal hem over paar weekjes welquote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Is er geen foto van?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.quote:Speler en talenten van het jaar bekend
De SVA heeft na de wedstrijd tegen FC Groningen bekendgemaakt wie de speler van het jaar is geworden. Deze eer viel Klaas Jan Huntelaar ten deel. De Achterhoeker wist in nog geen half jaar tijd een overuigende indruk te maken. Talenten van het jaar werden Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson, beiden dit seizoen definitief doorgebroken.
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooooooh die. Die is wel mooi ja. Wil ik ook wel in m'n bezit.
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.
Ze zijn al veel verder in hun ontwikkeling iddquote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |