Foto?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:15 schreef Jasza het volgende:
Trouwens dat AFCA vest is binnenkort in de fanshop ofzo? ik moet dat ding hebben
Om het niveau toch nog laag te houden is dat een prima aankoop ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.²
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajaxquote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Nu Boukhari zo goed speelt hoop ik dat ze Anouar Diba gaan halen.²
Idd Nourdin gaat met Galasek voorop in de strijdquote:Op donderdag 27 april 2006 01:35 schreef Trancelocator het volgende:
Een wisselvallige Marokkaan in de selectie lijkt me meer dan genoeg.
Maar nogmaals, klasse hoe Nourdin zich nu manifesteert in deze cruciale fase. [afbeelding]
Is Diba Marokkaan?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
We kennen je mening zolangzamerhand wel, je wil alle Marokkanen naar Ajax![]()
quote:Vanavond speculeerde de verslaggever van NOS langs de lijn op radio 1 over Robert Maaskant. Hij was vanavond bij de wedstrijd in de ArenA en zou een goede vriend zijn van Henk ten Cate en dus mogelijk assistent worden bij ons aller Ajax, aldus de verslaggever.
Anouar Diba (Utrecht, 27 februari 1983) is een aanvallende middenvelder/aanvaller. Momenteel speelt Anouar Diba bij NAC Breda. De aanvaller heeft zowel een Nederlandse als een Marokkaanse nationaliteit.quote:
Ik haal hem over paar weekjes welquote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Is er geen foto van?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:39 schreef patrickt36 het volgende:
[..]
Dat ding hangt al in de fanshop
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.quote:Speler en talenten van het jaar bekend
De SVA heeft na de wedstrijd tegen FC Groningen bekendgemaakt wie de speler van het jaar is geworden. Deze eer viel Klaas Jan Huntelaar ten deel. De Achterhoeker wist in nog geen half jaar tijd een overuigende indruk te maken. Talenten van het jaar werden Thomas Vermaelen en Urby Emanuelson, beiden dit seizoen definitief doorgebroken.
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals we al konden zien, terrechte winnaars.
quote:Op donderdag 27 april 2006 01:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ooooooh die. Die is wel mooi ja. Wil ik ook wel in m'n bezit.
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Boakye is net te laat voor talent van het jaar.
Ze zijn al veel verder in hun ontwikkeling iddquote:Op donderdag 27 april 2006 01:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja, Urby en Vermaelen zijn een stuk beter vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |