pcies wat ik dachtquote:Op donderdag 27 april 2006 00:50 schreef Nega het volgende:
\Weetje wat zo mooi wasBegonnen ze zo in 122 of, met die wave, en bij de F Side was ie dan alweer afgelopen, omg, waves horen bij Oranje, niet bij Ajax.
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.
Onbegrijpelijk dat daar zo slecht mee omgegaan wordt.
Als Jaakke dit doet dan is hij er binnenkort ook niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Wouters werd wel toegezongen hoor (maar dat ging volgens mij helemaal anders...)quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Jasza het volgende:
Het verschil was wel, Wouters is nooit zo toegezongen volgens mij. Het bestuur zal zeker nog sterk gaan nadenken en als je ook de spelers zag moet je het afwachten.
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:54 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
En de enigen die er niet op afgerekend worden en blijven zitten zijn de niet-voetbalmensen.![]()
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:57 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als ík supporter van die club zou zijn, zou ik me voor de zoveelste manier besodemieterd vinden.
Begrijp niet dat jullie zoiets zo makkelijk laten gebeuren.
Was inderdaad mooiquote:Op donderdag 27 april 2006 00:55 schreef Jasza het volgende:
Wat ik wel lache vond, JUANFRAN:
5 seconde stilte en toen toch wat geklap
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker en met de steun vandaag aan Danny moet het bestuur maar is erg sterk gaan nadenken want als ze hem toch ontslaan weten ze dat ze de supporters tegen zich krijgen.
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ikquote:Op donderdag 27 april 2006 01:03 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Als je Danny hoort op de persconferentie, als je ziet hoe de spelers zich om hem bekommeren, plus dat bericht in de telegraaf daarbij opgeteld. Lijkt me wel dat het doek al is gevallen voor deze sympathieke Zeeuw met ajax-hart. Ondanks de aardige reeks de laatste tijd.
tot aan me deur zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2006 01:00 schreef Fral het volgende:
[..]
Was inderdaad mooi
Het Helemaal niets in Rotterdam was ook weer mooi:D
Ik heb me opperbest vermaakt!
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan is het doek voor John Jaakke ook gevallen vind ik![]()
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Vergeet die notoire leugenaar niet, van Geel. De leugens staan 'm in z'n ogen gedrukt.
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:11 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Maar wat ik aan zat te denken... zou het ook gewoon niet een meesterlijk een-tweetje tussen Blind en Van Geel kunnen zijn? Zijn al die geruchten niet opzettelijk de wereld ingeholpen om de spelers op scherp te zetten en wellicht de supporters extra te prikkelen.
(Ik weet het, het is laat....)
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwenquote:Op donderdag 27 april 2006 01:07 schreef vinnie06 het volgende:
[..]
tot aan me deur zo'n beetjeik kon niet eens telefoneren toen ik het stadion uitkwam zo lekker klonk het op de trappen ( en roltrappen, werken lekker trouwens
)
Of is dit het werk van Van Geel en weet Blind er (nog) niets van...quote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Die tranen zijn niet gespeeld. Blind pinkte een traantje weg toen Boukhari en Rosenberg 'm omhelsden en hij had duidelijk glazige ogen bij de persconferentie.
ik zat in het hoopie ouwequote:Op donderdag 27 april 2006 01:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha was jij daar ook toen ineens een hoopie kwam omdat dat ding raar deed, iederen moest doorduwen![]()
![]()
Dan zat ik vast jou te duwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |