Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat iedereen nu opeens zo überpositief is over Blind. Kennelijk is iedereen weer vergeten dat we met afschuwelijk voetbal enorm veel verliespunten hebben gehaald....als de play-offs er niet waren zouden we roemloos 4e zijn geworden met UEFA-cup, maar goed, 3 redelijke wedstrijden en dat is alweer vergeten.
Hij was inderdaad goed. Misschien zal ie altijd wisselvallig blijven, maar feit is dat ie wel ontzettend nuttig is voor in de breedte, zo eentje vindt je niet snelquote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?²
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat was Boukhari weer goed zeg, als ik de herhaling van Talpa mag geloven. Hij strooide met pasjes en speelde als een stylist. Is hij dan echt goed? Of stelt hij ons over 3 wedstrijden weer teleur?²
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zet nu in ieder geval al een redelijke lange goede serie neer hoor.
Dat hij het kan staat buiten discussie. De problemen bij hem liggen inderdaad eerder op het mentale vlak en daar moet wel iets aan te doen zijn, zou je zeggen.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar ligt dat dan aan, zit het dan toch in het kopje? Die haardos zou toch een goede bescherming moeten zijn voor zijn hersens tegen kwade invloeden van buitenaf?²
Dat klopt, want als hij eenmaal goed speelt gaat ie weer gek doen en denkt ie dat ie alles kan.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:35 schreef Trancelocator het volgende:
Het vreemde bij hem is dat hij vertrouwen nodig heeft, en heeft hij dat eenmaal dan kan hij er niet goed mee omgaan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:39 schreef Bombardier het volgende:
Van mij mogen jullie alles verliezen, maar ik vind het toch wel sneu voor Blind.
Die hele gang van zaken is voor mij typisch Ajax. Daarom heb ik ook zo'n schijthekel aan die club.
Ben je nu weer klaar met je trieste gezanik?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:44 schreef Bombardier het volgende:
Uitgesproken Ajax. Daar is geen ruimte voor warmte, of clubliefde. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf in een grote, hypermoderne, kille betonkolos.
Clubmensen mogen daar wijken voor -ex directeuren uit het bedrijfsleven, -ex sletjes van Scheringa, en hockeybrallers.
Je kan duidelijk aan Blind zien dat dat bekend is. Hij had de tranen in de ogen tijdens de persconferentie. Sneu voor zo'n clubman die er z'n complete ziel- en zaligheid in steekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:45 schreef Jasza het volgende:
Het bestuur moet veel lef hebben om hem te ontslaan, ik denk dat het niet gepikt gaat worden maargoed
Nu je het zegt. Beide op dezelfde manier aan de kant gezet. En beide mensen met een oprecht clubgevoel.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:51 schreef Trancelocator het volgende:
Ik had een deja-vu, maar ik betwijfel of ik de enige was:
[afbeelding] [afbeelding]
Dit wordt waarschijnlijk de volgende:
KLIK: Plaatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |