quote:Twee jaar cel voor dood Floor Garst
AMSTERDAM - Een 23-jarige man uit Apeldoorn is veroordeeld in verband met de dood van Floor Garst, uit Diepenveen. Voor zware mishandeling met de dood als gevolg en twee andere gevallen van mishandeling krijgt hij vier jaar celstraf waarvan twee jaar voorwaardelijk.
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor het stelen van een schilderij krijg je langer
Strol is een teringjongquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
quote:
quote:De rechtbank rekende het de verdachte zwaar aan dat hij in drie maanden tijd drie mishandelingen met zinloos geweld heeft gepleegd.
Maar ik heb de stille hoop dat ze hem een anus bijscheuren als hij vast komt te zittenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:02 schreef Tain het volgende:
Hoofdverdachte mp3-moord opgepakt
Minderjarig dus zal ook wel weer een forse straf worden
Te hard rijden vinden ze nog ergerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor het beledigen van een ambtenaar in functie krijg je nog langer.
Maar dat is terechtquote:Op donderdag 27 april 2006 16:11 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Te hard rijden vinden ze nog erger
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:07 schreef Bastard het volgende:
Over anus gesproken, vanavond weer jailbreak programma
In het geval van Struik wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Bastard het volgende:
Maar dat is terecht
Jij koopt toch vast de serie wel op dvd.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
3 afleveringen gemist, ben ermee gekapt.![]()
*Stuik over bolletje aait*quote:
Je zal hem wel tof vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit weekend trouwens TR spelen, ik neem even een break van Oblivion. Maar daarna ga ik opzeker verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |