Subtiel is het juiste woord hier.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:10 schreef Lamon het volgende:
Ik conformeer me aan de subtiele veelbelovendheid van de topictitel.
Beetje verkapte statsbashing dit.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:23 schreef svann het volgende:
Wel jammer van die topictitel eigenlijk.
Het woord stats inspireert veel mensen op een on-semi-bikkelse manier.
Maar misschien staan wij daar boven.
Ik maak me al meteen zorgen als ik zo'n lijst sta.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:23 schreef svann het volgende:
Wel jammer van die topictitel eigenlijk.
Het woord stats inspireert veel mensen op een on-semi-bikkelse manier.
Maar misschien staan wij daar boven.
Kut cookies.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:29 schreef Biene het volgende:
gretig begroef hij zijn gezicht en laafde zich aan haar lichaamsszppen
Begroef-ie daarvoor z'n gezicht?quote:
Een beetje verkapte postopkrikbash, dat wel.quote:
Ik wou er net weer inkruipen eigenlijk.quote:
Ik merk dat hier een differentiatie niet gemaakt wordt die wel gemaakt zou moeten worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik maak me al meteen zorgen als ik zo'n lijst sta.![]()
Mag ik met je mee?quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wou er net weer inkruipen eigenlijk.
Stop met het gebruiken van drugs!quote:Op donderdag 27 april 2006 01:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik merk dat hier een differentiatie niet gemaakt wordt die wel gemaakt zou moeten worden.
Een mooie plaats in Semi-Bikkeltijdstats is niets om je voor te schamen, mensen.
Het is een volledig unieke lijst in verhouding met menig ander toplijstje.
Het geeft niets van forumfanatisme of iets dergelijks weer, het is een bewijs van doortastendheid, juiste internerkeuzes, inspiratie, gevatheid, levenslust, EQ, correctheid, passie, maatschappelijke betrokkenheid, wijsheid boven je jaren, zelfacceptatie, gezonde bedachtzaamheid, achtzaamheid en nog vele andere positieve kenmerken...
Volgens mij zit er een oxymoron in die zinnen, maar het is te laat om 'm er precies uit te filteren.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:36 schreef svann het volgende:
Een beetje verkapte postopkrikbash, dat wel.
Krikken moet je doen voor de gezelligheid, niet voor een postaantal.
Postopkrikken. Niet dat je denkt dat ik het ergens anders over heb.
Ja, vlieg met me mee naar de regenboog.quote:
Ik geloof dat je er vrij prominent op staat.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
Gewoon hier.quote:
Je staat op nummer 7 in de all time semi-bikkellijst.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kijk toch steeds weer ff welke posts hier steeds staan en dan is de grens om er ook wat neer te plempen minder groot.quote:Op donderdag 27 april 2006 01:45 schreef svann het volgende:
[..]
Ik geloof dat je er vrij prominent op staat.
Maar blijkbaar kun je het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |