#quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:59 schreef Smots het volgende:
[..]
Door een oud wijf op je bek getikt worden.![]()
![]()
![]()
Spang betekent 'vet' of 'cool' in Surinaams.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:30 schreef Maikuuul het volgende:net zo duur als G-star ofniet ?
Btw wtf is alles spang ?
een spang is toch zoeen ding om bijvoorbeeld een stof bij mekaar te houde ?
Uuh...nee.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:32 schreef Maikuuul het volgende:hoe weet jij dat ?
Zit jij soms bij zijn "Clan" ?
Neppe stone island misschien jaquote:
www.youtube.comquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
Moet ik ook zoeen filmpje maken maar dan met een G-star shirt ? als iemand een lieve site heeft om te uppen doek het wel
ooohh jeeequote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende: :
Moet ik ook zoeen filmpje maken maar dan met een G-star shirt ? als iemand een lieve site heeft om te uppen doek het wel
video.google.comquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
HJAAAAAAAAAAH!!!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
ik wacht!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:55 schreef Maikuuul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |