van mij mogen ze bij jou de meet correctie weg laten.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef RijstNatie het volgende:
ik reed een keer 119 waar je 70 mocht....
was 300euro
mooi voorbeeld van iemand zonder auto, of wel met een auto maar dan een slomequote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
van mij mogen ze bij jou de meet correctie weg laten.
als je hard rijd en je krijgt een bon loop dan niet te zeuren maar betaal.
als ik jou ooit mag tegenkomen, geef ik jou 100euroquote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
van mij mogen ze bij jou de meet correctie weg laten.
als je hard rijd en je krijgt een bon loop dan niet te zeuren maar betaal.
let niet op 'm, waarschijnlijk gaat diezelfde wel te hard met zijn scooterquote:Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
als ik jou ooit mag tegenkomen, geef ik jou 100euro![]()
met auto, niet sloomquote:Op woensdag 26 april 2006 00:06 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van iemand zonder auto, of wel met een auto maar dan een slome![]()
scooter? die tijd heb ik gehad. (was schakel brommer maar ach, nu een moter in de gang staanquote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef LrdMetalSonic het volgende:
[..]
let niet op 'm, waarschijnlijk gaat diezelfde wel te hard met zijn scooter![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:43 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja ik rij er altijd 75-80 omdat die paal dan niet flitst, de meeste palen daar zijn ook leeg
maar nadat je 3 flitspalen bent tegengekomen krijg je volgens mij een stuk waar je 50 mag. Maar daar staan helemaal geen flitspalen meer![]()
dus misschien was het een undercover wout in zn auto![]()
Vanaf het station tot aan de rondweg is het 50, daarna 70 tot einde bebouwde kom waar het over gaat in 80.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
John F Kennedylaan is 70. Je kan daar altijd scheuren want je ziet die flitspalen op tijd staan.
De boetes zijn niet te streng, de manier waarop ze het flitsen aanpakken is totaal verkeerd. Het is ze namelijk alleen te doen om de kas te vullen want ze gaan op punten (en tijdenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef LrdMetalSonic het volgende:
OMFGGGGGGGGGGGGGG, 300 euro -_-" kut land, te streng die boetes :/
Als het nog nodig is fiets ik er vanmiddag ff langs om te kijken wat de werkelijke snelheid isquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:19 schreef RijstNatie het volgende:
Is er iemand die toevallig weet hoe hard je daar mag?
![]()
Of gewoon de 3e baan pakken. Flistpalen in EHV werken maar op 2 baans wegen..quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
John F Kennedylaan is 70. Je kan daar altijd scheuren want je ziet die flitspalen op tijd staan.
Hoop jequote:Op woensdag 26 april 2006 09:13 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Of gewoon de 3e baan pakken. Flistpalen in EHV werken maar op 2 baans wegen..
Die rechterbaan daar zijn allemaal op- en afritten. Ik heb vaak zat gezien dat op de linkerbaan iemand geflitst werd.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:17 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoop je![]()
Of de palen staan afgesteld op de 2e en derde baan.
Ik tel van links naar rechts. Net zoals lezen dus..quote:Op woensdag 26 april 2006 09:17 schreef thefunny het volgende:
[..]
Hoop je![]()
Of de palen staan afgesteld op de 2e en derde baan.
Precies, ik neem aan dat ze die camera's gewoon op de 'snelle baan' afstellen (linkerbaan dus), waar de mensen het hardst rijden.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Die rechterbaan daar zijn allemaal op- en afritten. Ik heb vaak zat gezien dat op de linkerbaan iemand geflitst werd.
Ok dan, op de rechterbaan dus vol gasquote:Op woensdag 26 april 2006 09:22 schreef Zeverzak het volgende:
[..]
Ik tel van links naar rechts. Net zoals lezen dus..
Palen staan daar trouwens aan de linkerkant.
P.|_|_|_|
P.1.2.3.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |