Dat is tongquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:41 schreef Jeroen_M het volgende:
Waarom moeten er altijd nieuwe topics komen voor dit soort sh!t.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk, ik wil voetbal zien, maar Arsenal werkte niet mee.
Normaal gesproken wel (te pruimen iig), maar vanavond was een farce.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:49 schreef Dylan Dog het volgende:
Roelfs is prima.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef freiss het volgende:
En als een Nederlandse club zo zou spelen, hadden ze zich kranig verweerd.
quote:
Ik vond het niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:27 schreef Backdoorman het volgende:
normaal gesproken vind ik het een goede enthousiaste commentaar met aardig wat know-how maar vandaag werd ie echt vervelend met zijn gezeik op arsenal! kan wel zien dat hij een fan is van het spaanse voetbal wat een subjectiviteit in zijn verslag, gewoon lachwekkend!
of mischien is het die typische nederlandse mentaliteit, mooi voetbal gaat voor resultaat....grmpfffff.....
Football is the game!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Eddy_Huntington het volgende:
BLue is the color
De commentator van de wedstrijd...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef thomastux het volgende:
wie is jan roelofs?
wie tongquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef pfaf het volgende:
Zielig figuur.
Nee, Roelfs. Een beetje subjectiviteit mag van mij best, maar zoals er gisteren becommentarieerd werd is bij het genante af.quote:
was ook blij dat ik vond, dat ik wel andere dingen te doen hadquote:Op woensdag 26 april 2006 14:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, Roelfs. Een beetje subjectiviteit mag van mij best, maar zoals er gisteren becommentarieerd werd is bij het genante af.
Evert is irritant maar af en toe best leuk.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:23 schreef SlodderJos het volgende:
Gooi die Ronaldinho-geile Evert ten Napel er dan gelijk achteraan! Evert is echt de allergrootste prutser onder de verslaggevers!!!
Evertquote:Op woensdag 26 april 2006 14:23 schreef SlodderJos het volgende:
Gooi die Ronaldinho-geile Evert ten Napel er dan gelijk achteraan! Evert is echt de allergrootste prutser onder de verslaggevers!!!
volgens NOS-teletekst is Evert ten Napel vanavond de commentator.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
EvertZeer goede commentator
Allemaal bij de NOS eigenlijk, wordt smullen tijdens het WK.
Vanavond zal Snoeks wel commentator zijn.
Dan weet ik zeker dat ik weer naar de Belg ga kijken.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:41 schreef fanneke het volgende:
volgens NOS-teletekst is Evert ten Napel vanavond de commentator.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
of Sport1. Maar geen NOS.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan weet ik zeker dat ik weer naar de Belg ga kijken.
Je bent in mijn ogen pas een winnaar als je laat zien dat je beter dan de ander bent en niet omdat jij toevallig wel scoort en de ander niet. Arsenal speelde gister duidelijk als verliezerquote:Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef iebie het volgende:
Roelfs was compleet de weg kwijt: " Dit Arsenal met overigens geen Engelsman in de selectie" ????? Campbell stond toch echt op het veld met een Arsenal shirtje aan...
En het is idd gezeik dat Arsenal negatief voetbalde enz.. Dan moet Villareal maar zorgen dat ze scoren, maar zelf van 11 meter lukte dat niet dusss..
We hebben er tenminste al 2 in de kast staan.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tegen wie speelt manyoo in de CL?
Je geeft geen antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef Dos37 het volgende:
[..]
We hebben er tenminste al 2 in de kast staan.
Daar zal Arsenal maling aan hebben! Als het allemaal zo slecht en negatief was, had Villarreal het maar af moeten straffen. Dat had Roelfs ook moeten zeggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen pas een winnaar als je laat zien dat je beter dan de ander bent en niet omdat jij toevallig wel scoort en de ander niet. Arsenal speelde gister duidelijk als verliezer
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:47 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Je bent in mijn ogen pas een winnaar als je laat zien dat je beter dan de ander bent en niet omdat jij toevallig wel scoort en de ander niet. Arsenal speelde gister duidelijk als verliezer
Mooi!quote:Op woensdag 26 april 2006 15:41 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou dat was genieten. Gelukkig was Frank Raes op de Belgquote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mooi!
Commentaar is tot nu toe weer top!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |