Van Bommel is geen spelmaker maar een motor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
En Bayern heeft held van Bommel toch al?
En ook Alintopquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef cultheld het volgende:
Maar Bayern heeft met Ribery al een dure spelmaker in huis toch?
Ik dacht dat Van Bommel alles kon?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Van Bommel is geen spelmaker maar een motor.
Hij is het hele topic al cynisch bezigquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:45 schreef Solstice het volgende:
Raak je d'r zo moeilijk overheen als iemand Riquelme een slechte speler noemt Diego? Vandaag die films van hem weer is kijken trouwens. Briljante speler.
Wie is Michiel trouwens?quote:Op donderdag 14 juni 2007 06:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een kut voetballer is het toch. Michiel had zoals gewoonlijk weer helemaal gelijk
Volgens mij bedoelt hij methodmich. Riquelme zal wel naar Napoli of Juventus gaanquote:
Dan halen ze Europees voetbalquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef Erasmusch het volgende:
Las ergens geruchten dat ie naar WHU komt als Tevez blijft![]()
Het grappige is ook nog eens dat niemand hier Riquelme slecht noemt, terwijl hij doet overkomen van wel. Er worden alleen kritische kanttekeningen bij zijn spel gesteld, voornamelijk dat hij slechts functioneert bij kleinere teams of teams die spelers aan de zwakheden in zijn spel opofferen. Alleen DAM wil blijkbaar dat Riquelme de beste speler van de wereld anno 2007 is. Maar ja, dat heeft de speler nog nooit ergens laten zien. Want in dit hele topic door valt te lezen dat hij op de echt belangrijke momenten in Europa heeft gefaald. Die Zuid-Amerikaanse beker is leuk en aardig, maar dat zegt niemand hier erg veel natuurlijk. Totaal ander voetbal.quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:45 schreef Solstice het volgende:
Raak je d'r zo moeilijk overheen als iemand Riquelme een slechte speler noemt Diego? Vandaag die films van hem weer is kijken trouwens. Briljante speler.
Europa?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Boca is inderdaad een klein clubje.
Idd. Zo kunnen we niet van hem genieten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop op een snelle rentree in Europa, zo kunnen we hem maar amper volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |