abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39210100
Nou, gisteren was de dirigent dus bepaald niet sterk.

Onttrok zich met name tegen het einde erg opzichtig aan het spel en leek het conditioneel wederom niet te kunnen opbrengen om het hoge tempo bij te houden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 25 juni 2006 @ 16:31:41 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39210167
Inderdaad, het was uitermate zwak gisteren tegen de Mexicanen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39210556
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:

Onttrok zich met name tegen het einde erg opzichtig aan het spel en leek het conditioneel wederom niet te kunnen opbrengen om het hoge tempo bij te houden.
Klopt, het lijkt erop dat het een mooi weer voetballer is. Niet thuisgeven als het echt nodig is.
That's all folks!
pi_39211722
Zwak vind ik overdreven. Veel aanvallen verliepen nog steeds via Riquelme. Maar hij zou meer zijn stempel mogen drukken, dat is waar.
pi_39238718
quote:
Op zondag 25 juni 2006 16:29 schreef methodmich het volgende:

Wie zette Crespo en Saviola vrij voor de goal en gaf de assist bij de 1-1?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 26 juni 2006 @ 12:08:26 #159
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_39244153
quote:
Op maandag 26 juni 2006 05:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt..

Hij hoeft niet eens zo supergoed te spelen.. Als hij ze maar bezorgd..
En ik zag toch wel weer 2/3 doorsteekballen, waarbij de spits 1 op 1 kwam te staan..

En trouwens, veel meel spelers waren niet geweldig tegen Mexico.. Sorin zat gewoon vast links achter, terwijl die normaalgesproken altijd mee komt aanvallen.. Saviola viel erg tegen..

Maar goed, misschien deden de Gringo's het zo goed..
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_39244558
Maar zijn die paar passes niet genoeg dan zou hij het heft in handen moeten nemen in een dergelijke rol. Ik hoop dat we dat nog te zien gaan krijgen.
That's all folks!
pi_39261334
quote:

[..]

Dat was vroeg in de match en niet in de beslissende fase.
www.thuisuiteten.nl
pi_39261338
quote:

[..]

www.thuisuiteten.nl
pi_39261339
quote:

[..]

www.thuisuiteten.nl
pi_39262319
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:

[..]

De 1-1 wel ja, die steekpass op Saviola was in de 2e helft. Feit blijft dat hij weer een groot aandeel in de eindzege had.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39262554
Okee, ik vond hem beduidend minder dan eerder. We zullen zien wat ie tegen de fysiek sterke Duitsers kan brengen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39265697
Mertesacker en Metzelder moeten fijne tegenstanders zijn, zeker als ze weer op 1 lijn spelen. Een spitsenduo Tevez-Saviola zou ik opteren.
That's all folks!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 02:06:40 #167
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_39273163
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:27 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik vond hem beduidend minder dan eerder. We zullen zien wat ie tegen de fysiek sterke Duitsers kan brengen.
Nou ik denk dat we allen gezien hebben wat voor gevaar de doorsteekballen op Wanchope de Duitse verdediging bezorgd hebben..

Stel nu voor.
IPV een Costa Rica spelmaker speelt Riquelme..
IPV oude Wanchope, speelt een snelle Saviola, en een targethitter Crespo..

3-1 Argentina
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_39295776
Kan allemaal Vinnie, zeker met die steekballen.

Maar evengoed loopt Frings hem gewoon helemaal kapot.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 28 juni 2006 @ 00:37:02 #169
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39307052
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 17:15 schreef cultheld het volgende:

[..]

Why?
Hij heeft meer snelheid vind ik en probeert nog vaak te scoren.
pi_39325478
Door de jaren heen heeft Riquelme volgens mij wel meer gescoord dan Aimar. Sneller is Aimar inderdaad wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_39331116
Ben wel benieuwd hoe de wedstrijd tussen Duitsland en Argentinië zal verlopen. Cambiasso en Mascherano zullen Ballack uitschakelen en Frings zal dat bij Riquelme proberen te doen. Aanvallen zullen dan wel hoofdzakelijk via Lahm, Sorín en Maxi Rodriguez verlopen.
pi_39403720
Tja.... Helaas voor de dirigent, maar zijn bijdrage heeft niet tot grootse daden kunnen inspireren.
www.thuisuiteten.nl
pi_39403817
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanavond komt er weer een wederopstanding van Riquelme.

Wat een geweldige voetballer

En geweldige voetballers verdienen een eigen topic. Dus bij deze
Helaas werd ie gewisseld en verloren ze daarna van Duitsland...
pi_39404916
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef sneekyfrank het volgende:

[..]

Helaas werd ie gewisseld en verloren ze daarna van Duitsland...
Kijk anders even naar de datum van die post.
pi_39405192
Dat was de avond waarop hij voor het eerst van Lehmann verloor, dus op zich heeft de post een functie.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 30 juni 2006 @ 21:46:52 #176
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_39407193
had toch wel weer een assist vandaag..

Jammer dat ie eraf moest, ze konden m 2e helft geod gebruiken.. Argentinie kreeg steeds meer ruimte..
pi_39409812
Een wereldtopper is het niet, een leuke voetballer voor een Europese subtopper wel. Vandaag kon hij het niet maken.
That's all folks!
pi_39419211
Precies. Zo'n assist uit een dood spelmoment zegt weinig.

Je hebt altijd spelers met een goede trap die het niet echt kunnen belopen, maar wel een bal aardig neer kunnen leggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39419303
Jullie doen Riquelme te kort. En Pekerman deed Messi te kort.
pi_39419386
Beschouw, als die man echt zo goed is had hij het toch waargemaakt?

Natuurlijk is het geen slechte speler, maar de absolute top trekt hij gewoon niet. Na een minuut of zeventig is het beste er wel vanaf. Dat zagen we bij Villarreal - AZ, dat zagen we bij Villarreal - Arsenal, we zagen het tegen Mexico gebeuren en tegen Duitsland. Toevallig allemaal de duels waarin het er echt om ging en de ware topspelers zich onderscheiden.

Bij Villarreal is hij op zijn plaats, daar passen ze het team aan hem aan en zijn ze blij met de derde plaats. Hij heeft een grote titelkandidaat niet dat beetje extra kunnen geven om van kandidaat echt winnaar te worden en dus is het een fout geweest van Pekerman om zijn elftal op hem in te stellen.
www.thuisuiteten.nl
pi_39419446
Mag allemaal wel zo zijn, maar ik kan echt genieten van een speler als Riquelme. Zie hem veel liever dan al die zwoegers op het middenveld zoals bij veel andere ploegen.
pi_39419583
Dat is een ander verhaal natuurlijk.

En het is ook altijd best een minuut of 70 leuk als hij meedoet hoor, dat ben ik wel met je eens.
www.thuisuiteten.nl
pi_39419647
Riquelme zou alleen iets meer mogen lachen. De man kijk altijd zo intriest.
pi_39419850
Dat komt volgens de krant omdat hij de loodzware last van de titel "opvolger van Maradona" met zich moet meetorsen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 juli 2006 @ 17:36:24 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_39426222
Als ik uit Argentinie zou komen zou ik ook triest kijken Beschouw.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_39908533
Ach daar kan je tenminste wel lekkere wijven neuken.

4 assist, waarvan 3 beslissend en een wedstrijd uit handen gegeven nadat hij gewisseld was.

Lang niet slecht als je het mij vraagt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:32:14 #187
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49015198
Echt een kut voetballer die JRR

Boca laat hij echt niet beter voetballen :´)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:35:30 #188
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_49015357
Zit die gast nu bij Boca ?
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:36:39 #189
104956 DiegoArmandoMaradona
Argentina en PSV
pi_49015403
pi_49015668
En plots kan hij weer lachen

Moderator vrijdag 4 mei 2007 @ 19:57:38 #191
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49016381
Wat is Roman een prachtige naam!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:09:12 #192
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49025486
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Echt een kut voetballer die JRR

Boca laat hij echt niet beter voetballen :´)
Hoe speelt hij daar?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_49026443
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 00:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Hoe speelt hij daar?
Hij laat Boca winnen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 12:24:48 #194
159022 AminBen
El Maestro
pi_50423259
Ook de halve finale besliste hij. Nu kijken of hij het ook in de finale kan

Hij heeft vanavond overigens zijn laatste wedstrijd in Bombonera gespeeld
pi_50423488
Waar zal ie heengaan? Bij Villarreal moeten ze hem niet meer...
pi_50423630
Genoeg clubs die hem wel willen: Napoli, Fiorentina, Lazio, Zaragoza, Olympique Marseille of anders Rusland, Oekraïne, AS Monaco, Portugal: Meer dan voldoende opties voor JRR.
pi_50423767
JRR in Rusland of Oekraine wordt

Ik ga voor Bayern or Zaragoza en sluit Villarreal ook niet uit
pi_50423799
Maar Bayern heeft met Ribery al een dure spelmaker in huis toch?
pi_50423856
En Bayern heeft held van Bommel toch al?
pi_50423879
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef VoreG het volgende:
En Bayern heeft held van Bommel toch al?
Van Bommel is geen spelmaker maar een motor.
pi_50423907
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:27 schreef cultheld het volgende:
Maar Bayern heeft met Ribery al een dure spelmaker in huis toch?
En ook Alintop

Toni en JRR samen zou goed werken
pi_50423954
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

Van Bommel is geen spelmaker maar een motor.
Ik dacht dat Van Bommel alles kon?
pi_50437530
Wat een kut voetballer is het toch. Michiel had zoals gewoonlijk weer helemaal gelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')