Riquelme loopt nooit door.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij maakt ook trouwens dé beginnersfout ook nog eens na zijn strafschop. Hij loopt niet eens door "voor het geval dat" , anders had hij hem doodgewoon na die misser nog over lehman kunnen tikken/koppen

Ja dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Miste hij tegen AZ vorig jaar ook geen penalty?

hij zal vast wel goede wedstrijden gespeeld hebben. dat doet Boukhari de laatste tijd ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bekijk Argentinië - Engeland nog maar eens. De Engelsen werden aan alle kanten weggespeeld door Riquelme en de zijnen totdat kneus Pekerman Riquelme er af haalde.

Had ik wel gelijk he.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb effe wat gezocht en hij miste na zijn misser tegen AZ tegen Racing, Valencia(beide bij 0-1) en nu tegen Arse

Engeland op oorlogssterkte is niet bepaald een slechte tegenstander. Maar het is wel een feit dat JRR in de nationale ploeg beter presteert dan in clubverband. Een beetje de omgekeerde Seedorf dus. En in eigen land daarom zeer geliefd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij zal vast wel goede wedstrijden gespeeld hebben. dat doet Boukhari de laatste tijd ook

zelfde hoek overigens, al vond ik hem toen beter ingeschoten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Miste hij tegen AZ vorig jaar ook geen penalty?

We gaan het zien over een paar weken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Maar het is wel een feit dat JRR in de nationale ploeg beter presteert dan in clubverband.

De Riquelme Dano met een leuk streepje op de Nquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker een topper!
Ik ben al heel lang fan van Riquelme, maar ik had meer van hem verwacht toen hij naar Europa kwam, ik denk dat de privéproblemen die hij had veel invloed op hem hebben gehad.
TOP!²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |