Ik lach nu inderdaad! En hard ook!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:59 schreef cultheld het volgende:
Riquelme is een wereldspeler. Zij die nu lachen, huilen na Nederland - Argentinië.

quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef popolon het volgende:
Ze hoeven je niet eens te bannen Diego, je kunt nu vrijwillig wel een week je wegblijven.

Hij mist ze vaak hequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kent z'n plaats ook niet, penaly's missen doet hij vaker.

Bekijk Argentinië - Engeland nog maar eens. De Engelsen werden aan alle kanten weggespeeld door Riquelme en de zijnen totdat kneus Pekerman Riquelme er af haalde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:40 schreef jimjim1983 het volgende:
het is een net niet voetballer.

quote:

Riquelme loopt nooit door.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij maakt ook trouwens dé beginnersfout ook nog eens na zijn strafschop. Hij loopt niet eens door "voor het geval dat" , anders had hij hem doodgewoon na die misser nog over lehman kunnen tikken/koppen

Ja dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:44 schreef F1Bas het volgende:
Miste hij tegen AZ vorig jaar ook geen penalty?

hij zal vast wel goede wedstrijden gespeeld hebben. dat doet Boukhari de laatste tijd ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bekijk Argentinië - Engeland nog maar eens. De Engelsen werden aan alle kanten weggespeeld door Riquelme en de zijnen totdat kneus Pekerman Riquelme er af haalde.

Had ik wel gelijk he.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb effe wat gezocht en hij miste na zijn misser tegen AZ tegen Racing, Valencia(beide bij 0-1) en nu tegen Arse

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |