Atletico Madrid?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien wel de beste speler van het toernooi, maar waar speelt hij volgend seizoen? Ongewenst bij Villarreal, onbetaalbaar voor Boca Juniors en dus is zijn toekomst zeer onzeker.
Als Sneijder vertrekt mag hij van mij naar Ajax.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien wel de beste speler van het toernooi, maar waar speelt hij volgend seizoen? Ongewenst bij Villarreal, onbetaalbaar voor Boca Juniors en dus is zijn toekomst zeer onzeker.
Van mij ook wel, maar er zijn nog Spaanse clubs zoals Atletico die zo even een paar miljoen op tafel leggen. Ajax heeft straks ook iets van 40 miljoen als ze Sneijder nog verkopen, maar het is zonde om veel geld uit te geven aan een speler die toch al weer 29 is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als Sneijder vertrekt mag hij van mij naar Ajax.
Riquelme bij Real Zaragozaquote:
Ik wil zeggen dat Ajax niks aan Riquelme heeft. Past totaal niet in Nederland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Riquelme bij Real Zaragoza. De echte grote clubs zitten volgens mij niet eens zo op hem te wachten.
Ajax speelt niet echt meer op de Nederlandse manier, dus ik zou dat niet zo hard zeggen. Maar ook al zou ie wel passen, hij komt hier toch niet naartoe. Die blijft mooi in de grote competities.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:10 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wil zeggen dat Ajax niks aan Riquelme heeft. Past totaal niet in Nederland.
Wij willen geen luie voetballersquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:18 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ajax speelt niet echt meer op de Nederlandse manier, dus ik zou dat niet zo hard zeggen. Maar ook al zou ie wel passen, hij komt hier toch niet naartoe. Die blijft mooi in de grote competities.
Hij is misschien wel goed maar totaal geen type speler wat bij Ajax past. Zou een slechte vervanger voor Sneijder zijn als hij gaatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Solstice het volgende:
Ik denk dat als hij aangeeft dat hij wel interesse heeft, van Geel op z'n knietjes bij hem komt. En terecht ook.
Weer niet dus. Blijft toch een beetje de man die faalt als het er echt om gaat.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Jammer dat hij in de finale zijn stempel niet kon drukken.
Een soort Cruijff dus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weer niet dus. Blijft toch een beetje de man die faalt als het er echt om gaat.
Het was nou niet bepaald JRR's schuld dat het fout ging tegen Brazilie. Ayala en Heinze waren vooral zwak.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weer niet dus. Blijft toch een beetje de man die faalt als het er echt om gaat.
Nee, die won Europese finales met zijn clubs.quote:
Volgens zijn fans is JRR de grote man die in zijn eentje teams wedstrijden laat winnen. Maar dat laat hij keer op keer niet zien, vandaar. Leuke speler, geen wereldtop.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Het was nou niet bepaald JRR's schuld dat het fout ging tegen Brazilie. Ayala en Heinze waren vooral zwak.
Dus Bergkamp (enkel landstitels en UEFA bekertjes), Zico en Socrates vind je ook geen wereldtop? JRR won meerdere landstitels, drie maal de Copa Libertadores en één maal de wereldbeker (tegen Real Madrid).quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, die won Europese finales met zijn clubs.
Riquelme weer leuk tot het echte werk begint, dan wordt zijn team weer vrolijk afgedroogd.
Juist. Daarom zou ik hem graag bij Ajax zien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat JRR bij een grote club (zoals in het verleden Barcelona, maar ook Real Madrid, Internazionale, AC Milan, Juventus, Chelsea, Manchester United, Bayern München etc) opnieuw flopt, terwijl hij er bijna persoonlijk voor kan zorgen dat een subtopper (zoals in het verleden Villarreal, maar nu wellicht Atlético Madrid) aansluiting vindt met de top, het is gewoon een fantastische voetballer!
Ik hoop dat hij een echte kans krijgt bij een topclub. Die heeft hij bij Barca nooit gehad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat JRR bij een grote club (zoals in het verleden Barcelona, maar ook Real Madrid, Internazionale, AC Milan, Juventus, Chelsea, Manchester United, Bayern München etc) opnieuw flopt, terwijl hij er bijna persoonlijk voor kan zorgen dat een subtopper (zoals in het verleden Villarreal, maar nu wellicht Atlético Madrid) aansluiting vindt met de top, het is gewoon een fantastische voetballer!
Maar dan moeten ze zich wel schikken naar zijn nukken en het elftal rond hem bouwen, volgens mij. Blijf vinden dat hij in een redelijk laag tempo voetbalt en conditioneel niet echt top is. Was op het WK zo, in de EC tegen o.a. AZ en Arsenal, dat ie in de slotfase kapot was.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
In Italië worden ook hele teams om een spelmaker en twee spitsen gebouwd, dus ik denk dat hij daar op zich perfect uit zou komen. In Duitsland hetzelfde trouwens. Anders hou je inderdaad de kleinere clubs over.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |