quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
We hebben elkaar nog vele malen vaker gemeet.... de 1e keer was in Wageningen.
Dan meet je misschien nog wel meer dan ik... de enige die ik zo af en toe meet is Do2.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]dat wist ik nog wel
Alleen meet ik tegenwoordig heel erg selectief. (lees: niet zo vaak meer)
Ik meet ook wel eens andere mensen. Met een meetlatquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Bupatih het volgende:
De enige die ik regelmaat meet, ben ik zelf.
Met een meetlat tegen de muur welteverstaan.
Ohw en AR heb ik ook een keer gemeet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Laat AR het maar niet lezen, wordt ie jaloers
Dat zou betekenen dat we een BBC-marathon gaan houden... ik kijk nooit naar de BBC...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Is correct Nederlands trouwens niet gewoon BBC'en?
Bupatih zoekt het wel even voor je uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Is correct Nederlands trouwens niet gewoon BBC'en?
Tha_Erik had ook gezegd dat hij ging komen... alleen toen kon hij de betreffende post niet meer vinden, en wist hij dat hij in het ootje was genomen door me...quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
We gaan BBQ'en bij AR thuisHij heeft er zelfs mee ingestemd
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al keiveel FOK!kers gemeet. Op 1 dag, twee meets!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
R&P?
Is is weer bezig met d'r knopjes
Daar komt ie niet meer onderuit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:14 schreef Isabeau het volgende:
We gaan BBQ'en bij AR thuisHij heeft er zelfs mee ingestemd
Is is Isa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:18 schreef Svensational het volgende:
R&P?
Is is weer bezig met d'r knopjes
Ligt die tuin verder weg of dichterbij, vanaf de Zandvoortse kust gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Daar komt ie niet meer onderuit.
En als ie terug mocht krabbelen... dan heb ik nog wel een tuin beschikbaar.
Ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik doe niet aan FC meets omdat het altijd van die stompzinnige zuipmeets zijn.
Welnee, ik heb z'n adres en die tuin komen we vast wel inquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
Daar komt ie niet meer onderuit.
En als ie terug mocht krabbelen... dan heb ik nog wel een tuin beschikbaar.
Ben ik niet echt het type voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |