Ik heb op een eigen forum eens twee verkeerde topics gemerged... zie die dan maar weer eens te scheidenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens topic naar MED geschopt, daar bleef het bij.
DnD?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een DnD topic vol roddels en adresgegevens naar een ander forum getrapt![]()
Het DnD forum. Deze: http://forum.fok.nl/forum/80quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
DnD?
"Gniffelen" heet zulks,quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel eens een slotje op een topic gezet.
*zenuwachtig lacht als een schoolmeisje*
Ok, dan is het goed!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik als antwoord op je vraag he... voor als je dat niet doorhebt.
joh, wat stoer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb wel eens een slotje op een topic gezet.
*zenuwachtig lacht als een schoolmeisje*
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het DnD forum. Deze: http://forum.fok.nl/forum/80
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, meiske.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar was ik nog niet eens aan het zoeken, want het topic stond nog niet in MyAt. En dan schrik je wel even. Als je helemaal niet meer weet waar je het moet zoeken![]()
Ik vind anders een plafond wel lekker origineelquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!
Welke muur zullen we nemen? Een binnenmuur of buitenmuur? Mij lijkt een buitenmuur wel handig... dan kan iedereen het zien!
Jouw avatar altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is gelukkig allemaal goed gekomen, meiske.
*aai over bol geeft*.
Dungeons en Dragonsquote:
Dungeons and Dragonsquote:
Speelt men op FOK! hier Dungeons and Dragons? Da's toch zo een kaartspel?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dungeons and DragonsVoor de èchte nerds
DaMart niet Doenquote:
Een binnen -en een buitenmuur, dat lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed!
Welke muur zullen we nemen? Een binnenmuur of buitenmuur? Mij lijkt een buitenmuur wel handig... dan kan iedereen het zien!
Nee! Dat doen vieze, oude mannetjes bij het zien van schoolmeisjes!quote:
Boepiequote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarvoor moet je Bupatih bedanken!
Kaartspel? Nee, dat is Magic the Gathering.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Speelt men op FOK! hier Dungeons and Dragons? Da's toch zo een kaartspel?
We kunnen natuurlijk ook gewoon elke muur en plafond doen. Hoeven we ook niet te kiezen. En als je het de 'geef-AR's-huis-graffiti-tijdens-de-BBQ-meet' noemt, durf ik te wedden dat half Fok! komt helpen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind anders een plafond wel lekker origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |