Volgens fcdenbosch.nl wel blijkbaarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
we spelen in oostvoorne tegen den bosch?
Okidoki,kachelen we maar die kant op tegen die tijdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef H.Flick het volgende:
Zuidelijk van Rotterdam. Vlakbij de maasvlakte.
Ik heb het een beetje aangepast, want het is eigenlijk meer westelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Okidoki,kachelen we maar die kant op tegen die tijd
Dan blijft mijn uitspraak nog steeds van toepassingquote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje aangepast, want het is eigenlijk meer westelijk
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:29 schreef H.Flick het volgende:
Heeft hij nog wel in het tweede bij Ajax gespeeld eigenlijk?
bron: www.itwm.nlquote:Emnes en Bouaouzan voorlopig geselecteerd voor Jong Oranje
23:52 04/05/2006
Foppe de Haan heeft in de voorlopige selectie van 27 spelers voor Jong Oranje 2 Spartanen opgenomen. Op zaterdag 13 mei oefenen Marvin Emnes en Rachid Bouaouzan met Jong Oranje tegen het Olympisch team in stadion de Vliert.
Jong oranje neemt van 23 mei t/m 4 juni deel aan het Europees kampioenschap voor spelers onder 21 jaar, dat in Portugal gehouden wordt. Zij spelen in de eerste ronde tegen Oekraïne, Denemarken en Italië. De definitieve selectie wordt maandag 15 mei bekend gemaakt.
Door: de redactie
Toll!quote:08 juli, 16:00 uur PPSC Schiedam - Sparta Rotterdam
12 juli, 19:00 uur Antibarbari - Sparta Rotterdam
19 juli Sparta Rotterdam - HFC Haarlem
24 juli OVV - Sparta Rotterdam
25 juli Sparta Rotterdam - FC Den Bosch
02 aug Sparta Rotterdam - FC Volendam
05 aug Open Dag 's Avonds wedstrijd
12 aug, 19:30 uur Sparta Rotterdam - WBC (Suriname)
Tollquote:08 juli, 16:00 uur PPSC Schiedam - Sparta Rotterdam
12 juli, 19:00 uur Antibarbari - Sparta Rotterdam
19 juli Sparta Rotterdam - HFC Haarlem
24 juli OVV - Sparta Rotterdam
25 juli Sparta Rotterdam - FC Den Bosch
02 aug Sparta Rotterdam - FC Volendam
05 aug Open Dag 's Avonds wedstrijd
12 aug, 19:30 uur Sparta Rotterdam - WBC (Suriname)
Teamgenoot van Erasmusch, AAP9.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Stpan het volgende:
Net als Erasmusch, welk tiem?
(Stephan van de Mannschaft. Zie haiper haiper teil 3, ga je mee naar Leipzich?)
Hij vroeg vanmiddag al wie Stpan wasquote:Op zondag 7 mei 2006 21:11 schreef Stpan het volgende:
Net als Erasmusch, welk tiem?
(Stephan van de Mannschaft. Zie haiper haiper teil 3, ga je mee naar Leipzich?)
12e juli uiteraard.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:23 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij vroeg vanmiddag al wie Stpan wasmaar nu weet ik waarom...
gvd, net te laat. Wat is er de 12e?
ohja, jij had geen vrijstelling he?quote:Op zondag 7 mei 2006 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
12e juli uiteraard.
Even een plaatsje in de selectie behalen
Als ik mee doe dan kan ik 13 juli gelijk tekenen bij Sparta.quote:Op zondag 7 mei 2006 23:36 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Voor de proeftraining. Wild card zeg maar
quote:Bakx (20) gaat een sociaal-pedagogische hbo-opleiding in Vlissingen volgen en vanaf volgend seizoen voetballen bij de zaterdagamateurs van Hoek. Bakx verkaste vorig jaar van Kloetinge naar Jong Sparta. De behendige linkspoot maakte in Rotterdam snel furore en mocht zelfs debuteren in de hoofdmacht. Daarna had hij een kleine terugslag, maar werd met Jong Sparta toch nog kampioen van de eerste divisie. De leiding van de Rotterdamse club zag het wel in hem zitten en bood hem de kans zich de komende jaren via Jong Sparta nog meer te bewijzen. Bakx sloeg de tweejarige aanbieding echter af.
„Ik heb mijn kansen ingeschat en ben tot de conclusie gekomen dat het heel moeilijk wordt om Sparta 1 te halen“, legt Bakx uit. „Ik heb gezien dat er nogal wat jongens afvallen en dan zonder papiertje op straat komen te staan. Zo’n perspectief wil ik niet. Bovendien kreeg ik ook niet de toezegging dat ik regelmatig met het eerste zou mogen meetrainen. Voetballen is mooi, maar ik moet ook aan een maatschappelijke loopbaan denken.“
Oe a ed de goeiquote:Op maandag 8 mei 2006 11:55 schreef Stpan het volgende:
Na al dit geslowchat dan maar weer ontopic:
Sparta is in gesprek met Gert-Jan Tamerus () en Ed de Goey (
)
bron: www.itwm.nlquote:Zijn zaakwaarnemer en Peter Bonthuis hadden er al lange tijd het volste vertrouwen in dat Rachid Bouaouzan bij Sparta zou blijven. Het is nu eindelijk officieel. Het verlossende woord is eruit. Rachid blijft nog eens twee jaar op Spangen. Klik op de pijltjes voor het bericht op de officiële site van Sparta Rotterdam.
www.vi.nlquote:'RKC kan Van den Bergh nu wel overnemen'
24/5/2006 9 :35
Ricky van den Bergh verdedigt volgend seizoen de kleuren van RKC Waalwijk. Het Algemeen Dagblad meldt dat de Brabantse club een akkoord heeft met Sparta Rotterdam en dat alleen een persoonlijk akkoord met de speler een transfer in de weg staat.
RKC toonde al eerder belangstelling voor Van den Bergh, maar tijdens de afgelopen winterstop wenste Sparta niet te praten over een vertrek van de clubtopscorer (zes goals). Om financiële redenen willen de Rotterdammers nu wel meewerken aan een transfer. RKC betaalt Sparta vijf ton om het tot 2007 lopende contract van Van den Bergh af te kopen.
De 25-jarige aanvallende middenvelder was vier seizoenen actief op Het Kasteel. In 110 competitieduels scoorde hij 54 maal.
www.itwm.nlquote:Ricky: 'Ik weet van niets'
Het Algemeen Dagblad meldt vandaag dat Ricky van den Bergh voor het bedrag van 500.000 euro naar RKC Waalwijk vertrekt. Sparta zou met het geld van deze transfer een slag op de transfermarkt kunnen slaan. ITWM belde Ricky vanochtend vroeg en die zei van niets te weten. Sparta Rotterdam laat via Yvette van Schie weten dat ook binnen de club met verbazing is gereageerd op het bericht en dat van een transfer van Ricky geen sprake is. Sparta komt over ongeveer een uur met een leuk nieuwtje, verklapte Yvette. Geen spectaculaire aankopen, maar iets leuk. We houden het in de gaten!
quote:Sparta trekt Griek Anastasiou aan
Gepubliceerd door: Richard Koekebakker
Gepubliceerd op: 30 mei 06 om 13:34 uur.
De Griekse aanvaller Yannis Anastasiou zal komende seizoen te bewonderen zijn in het rood-wit van Sparta Rotterdam. Begin mei werd er kenbaar gemaakt dat de onderhandelingen tussen beide waren afgesprongen, maar de Rotterdammers maakten vandaag via een persbericht duidelijk dat de deal beklonken is.
De momenteel in Griekenland vakantie houdende Anastasiou is met Sparta tot een akkoord gekomen voor twee jaar. Mede dankzij inbreng van enkele sponsors is er een overeensstemming bereikt. Tijdens een nog nader bekend te maken festiviteit op 10 juni zal de van Ajax overkomende Griek voorgesteld worden aan het publiek
Eerder in zijn loopbaan kwam hij uit voor de Griekse clubs Prevez (1990/1991), Ethnikos Piraeus (1991/1996) en OFI Kreta (1996/1999), in België bij Anderlecht (1998/2000) en in Nederland bij Roda JC (2000/2004).
Eerder legde Sparta Rotterdam voor het nieuwe seizoen de Nigeriaanse verdediger Ayodele Adeleye en de Belgische rechtsback Sepp de Roover vast.
http://www.thefootballbox.nl
quote:Sparta Rotterdam versterkt zich met Van Dijk
Gepubliceerd door: Eric Mertens
Gepubliceerd op: 30 mei 06 om 13:47 uur.
Nadat Sparta Rotterdam eerder vandaag al Yannis Anastasiou vastlegde voor het nieuwe seizoen, hebben de Rotterdammers ook Dominique van Dijk kunnen vastleggen voor het komende seizoen. van Dijk zal voor één seizoen worden gehuurd van RKC Waalwijk.
De komst van Van Dijk is nog wel afhankelijk van de transfer van Ricky van den Bergh naar RKC Waalwijk. De linkermiddenvelder speelde het afgelopen seizoen 29 wedstrijden voor de Brabanste club, waarin hij drie keer scoorde.
Eerder speelde Van Dijk al voor onder meer FC Groningen en Cambuur Leeuwarden.
http://www.thefootballbox.nl
Kan jij gedachten lezenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:57 schreef methodmich het volgende:
Van Dijk is wel goed, maar een beetje flegmatiek. Een soort middenveldversie van Jason Oost, maar dan trager.
Die komt per 01-01-2007 naar Sparta als ik het goed heb.quote:[b]Op dinsdag 30 mei 2006 19:57
Mag Dele Adeleye al gaan spelen trouwens?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:47 schreef knnth het volgende:
[..]
Kan jij gedachten lezenDat zei ik gister ook al tegen iemand.
Overmars had Van Gaal geadviseerd. Als Sparta meer had geboden, had Snoei weinig te vertellen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:20 schreef Bayswater het volgende:
Jammer dat die De Zeeuw niet gekomen is verleden jaar. Mike Snoei moest nog even zijn persoonlijke vete uitvechten bij GAE waarna AZ later toesloeg. Was een mooi aankoop geweest.
Nou nou..quote:Op donderdag 8 juni 2006 07:14 schreef LuukBes het volgende:
Die Kokmeier met zijn claims is Sparta een blok aan het been...
Het wachten is op de 1e Sparta-hoolies die zijn andere been breken.
Ik denk dat er meer mensen happen in t Heracles topicquote:Op maandag 26 juni 2006 13:37 schreef gebruikersnaam het volgende:
gelijk al de derby heracles-twente.
de toon daar in de achterhoek is dan gelijk gezet.
Ligt eraan wat het gaat worden met vakantie, maar ik denk het wel jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef Stpan het volgende:
Dan wordt het tijd voor een Antibarbari subtopic:
[afbeelding]
Erasmusch en BliksemSchigt zijn er bij neem ik aan?
(net als de Sparta-topic posters?)
Tof! Op mijn verjaardag! Dan moeten we wel winnen!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:32 schreef knnth het volgende:
We openenen de vaderlandse competitie op vrijdagavond 18 augustus met Vitesse-thuis, aldus VI, ITWM, eva.
Hopelijk dit seizoen wel een vaste speeldag, vorig seizoen was het van alles en nog wat. Ik ben zelf een voorstander van de zaterdagavond, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk.
Ik ga wel jaquote:Op maandag 26 juni 2006 14:41 schreef Stpan het volgende:
Dan wordt het tijd voor een Antibarbari subtopic:
[afbeelding]
Erasmusch en BliksemSchigt zijn er bij neem ik aan?
(net als de Sparta-topic posters?)
Evil DJ zal er ook wel zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ligt eraan wat het gaat worden met vakantie, maar ik denk het wel ja
quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef Erasmusch het volgende:
Ligt eraan wat het gaat worden met vakantie, maar ik denk het wel ja
Ah, speelde wel leuk.quote:
Neen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Kreeg Antibarbari nog iets dat op een kans leek of zelfs dat niet?
Wat lange halen naar voren, meer nietquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:23 schreef methodmich het volgende:
Wel een constante lijn, hoewel die 11 goals tegen Goes dan weer wat uit de toon vallen.
Kreeg Antibarbari nog iets dat op een kans leek of zelfs dat niet?
Volgens mij hebben ze gewoon letterlijk geen schot op doel gehad.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Wat lange halen naar voren, meer niet![]()
Die linksback speelde echt dom in de eerste helft, gaf Jason Oost superveel ruimte.
Absoluut geen schot op goal, misschien 1 of 2 voorzetten, maar dat was geen doen voor de spits.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon letterlijk geen schot op doel gehad.
Maar die Vlug ziet er wel erg blank uit voor een Spartaan. Komt ie uit de jeugdopleiding?
Waar stond je ergens?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:41 schreef Vom het volgende:
[..]
Absoluut geen schot op goal, misschien 1 of 2 voorzetten, maar dat was geen doen voor de spits.
Ik dacht eerst dat het een een of andere IJslander was ofzo die Vlug![]()
Naast BSquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?
Las op itwm dat er aardig wat fietsen waren gejat. Oh, the irony![]()
Hij was met mij mee, jokerquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:46 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Waar stond je ergens?
Las op itwm dat er aardig wat fietsen waren gejat. Oh, the irony![]()
sjagerijnquote:Op donderdag 13 juli 2006 09:21 schreef Stpan het volgende:
Ik vond Anastasiou geen geweldige indruk maken trouwens. Wat intikkers, maar hij kreeg ook een paar aardige voorzetten die met een beetje concentratie in de touwen hadden moeten zitten ipv op veld 3.
Nee geen Antibarbariaan, maar misschien in de toekomst eens wat potjes meeballen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef Stpan het volgende:
Uh, VOM óók Antibarbariaan?!
En over Anastasiou, die wordt de hemel ingeprezen vanwege zijn intikkers tegen amateurclubs. Dat is leuk. En hij is belangrijk omdat hij een goede voetballer is en een leider.
Maar een doelpuntenmachine is het nou ook weer niet, getuige ook woensdagavond. Wellicht is dat teveel gevraagd voor de positie waar we nu in zitten als Sparta zijnde, maar hoge verwachtingen van de productie van Anastasiou heb ik niet eigenlijk.
quote:Op hier ergens schreef Stpan het volgende:
Ik vond Anastasiou geen geweldige indruk maken trouwens. Wat intikkers, [...snip...]
quote:Op hier ergens schreef Erasmusch het volgende:
Yannis kreeg idd alleen maar intikkertjes, [...snip...]
Yiannis is inderdaad een echte "inpis-spits", maar dat is helemaal niet erg, aangezien het heel prettig is als je in de 90ste minuut door een lullig doelpunt wint. Ik lachte me rot toen hij in 2004/05 (dacht ik) voor Ajax in de 89e (ofzo) minuut de winnende 1-0 maakte tegen Roda JC...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef Stpan het volgende:
En over Anastasiou, die wordt de hemel ingeprezen vanwege zijn intikkers tegen amateurclubs. [...snip...]
Nee, ik wou gaan kijken als het lekker rustig zou zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef H.Flick het volgende:
Je weet zeker niet hoeveel het staat?
Waar woon jijquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
Al mijn collega's zijn voor Haarlem...
D'r werken ook een paar Ajacieden, dus die heb ik vandaag flink kunnen hinderenquote:Op woensdag 19 juli 2006 20:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
He bah. Maar het had dus erger kunnen zijn![]()
sorry, dacht dat ze tegen DEH Musschen speelde, maar daar word de match blijkbaar alleen gespeeldquote:
XD vergeten ja =Pquote:Op zaterdag 15 juli 2006 10:45 schreef H.Flick het volgende:
Heracles had ook nog gekund natuurlijk, gelukkig heeft hij dat niet gedaan
Schijnt bij Zwolle op proef te zijn.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat cvetkov nog weg?
Die zal wel ergens op een praalwagen staan momenteel.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef knnth het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met die Latino gebeurd?
Er was toch een Para/Uruguayaan die op proef zou komen ... vond hij het te warm hier ofzo?
Lullig als je er dan nog bent in oktober of novemberquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:36 schreef knnth het volgende:
Wat is er in hemelsnaam met die Latino gebeurd?
Er was toch een Para/Uruguayaan die op proef zou komen ... vond hij het te warm hier ofzo?
Die had ik zelf wel als 1e keeper willen zien...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:22 schreef H.Flick het volgende:
Ekramy een jaartje huren lijkt mij wel wat. Volgens mij is dat een superkeeper als je hem een kans geeft.
Graagquote:Als we dan toch gaan shoppen op zuid, doe dan meteen Mtiliga voor de linksback-positie
Is ook zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:18 schreef Stpan het volgende:
Een te vlekkeloze voorbereiding is natuurlijk niet didactisch verantwoord!
aj aj, verliezen van Spakenburg, dat wordt weer een moeizaam seizoen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
aj aj, verliezen thuis van die palingboeren, dat wordt weer een moeizaam seizoen.
Toch voorzie ik tenminste een overwinning tegen F'noord.
Groeten aan Jules.
Altijd lachen met die Rotterdammers!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:03 schreef Bayswater het volgende:
[..]
aj aj, verliezen van Spakenburg, dat wordt weer een moeizaam seizoen.
Toch voorzie ik tenminste een overwinning tegen F'noord.
Groeten aan Henk
Vlak voor de 1-1quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:59 schreef knnth het volgende:
De Roover viel zeker niet tegen. En van Medunjanin gaan we volgens mij lol hebben.
Wanneer was die rode kaart dan? Ik was direct na de 1-1 al richting het home ...
Ik heb het toch echt gezienquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef Erasmusch het volgende:
Volgens de Sheffield site heeft Saidi niet gescoord![]()
quote:Na 3,5 maand zonder Sparta waren vol verwachting naar de open dag geweest. Lekker een biertje doen vooraf. Er kwamen denk ik zo`n veertig à 50 supporters van Sheffield in de kroeg. Wij waren met zo`n 10 Spartanen. De sfeer onderling was heel goed. Plotseling kwam er denk ik zo`n 100 man van alle kanten ons provoceren. Deze groep profileerde zich als kakkerlakken en gooide met stenen, sloeg met riemen, stak met messen en ontzag niets of niemand. Zomaar om niets!! De engelse supporters waren duidelijk overvallen door dit voorval, met als gevolg dat er diverse mensen steek- en snijwonden opliepen. Ik ben gvd zo pissig over. Een open dag van Sparta en een vriendschappelijk potje en dan dit. Ik schaam me eigen als Rotterdammer. Een ieder die hier verantwoordelijk voor is die zich voordoet als F-supporter is het licht in z`n ogen nog niet waard. Bij mij, en mijn vrienden, zit alles onder het bloed,waarvoor dank imbeciele tyfuslijders! Ik hoop echt, en dat meen ik uit de grond van mijn hart, dat dit tuig nooit meer op- en rond een voetbalveld verschijnt. Ik schaam me als Nederlander en Rotterdammer voor datgeen wat gebeurd is.
TRIEST!!!!!!!!!!!!!!!quote:van vak x guestbook
over een ander verhaal gesproken!
met 200 man op zoek naar rellen en dan eindigen in mineur, omdat het resultaat tegen valt.
Ach ja wat zal ik er van zeggen!
Niks lijkt mij in dit geval het beste.
327)
NIEUWS!!!
Plaats:
-
Zaterdag, 5. Augustus 2006 23:35
--------------------------------------------------------------------------------
Zo een 200 Feyenoord fans hebben tijdens de wedstrijd Sparta - Sheffield de supporters Sparta te lijf wilde gaan, alleen zagen ze zo'n 400 Engelsen over het hoofd die gezamelijk en gezellig een pilsje aan het pakken waren, na wat te hebben geprovoseert wilden ze eieren voor hun geld kiezen, alleen dachten de Spartanen en de Engelse fans daar nu eventjes anders over, en wat er volgde was een ware klopjacht en veldslag.
Tafels, stoelen, stenen echt van alles vloog er door de lucht, de Engelsen(die toch al voor niets en niemand terug deinsen begonnen zelfs in te steken met messen en andere steek voorwerpen, echt ongelooflijk om te zien, na een minuut of 20 en de eindelijk gearriveerde ME keerde de rust weer terug, met als resultaat dat er 4 feyenoorders moesten worden afgevoerd naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
Even wat quotes uit het sparta forum.
waarin te lezen valt dat feyenord supporters weer eens wilde rellen.
[..]
[..]
TRIEST!!!!!!!!!!!!!!!
Waar wil je hem hebben?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
oe, mag ik je handtekening ?
whehehequote:Op zondag 6 augustus 2006 22:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
op die kut parkiet die altijd in het stadion loopt
ik ga ook wel, maar inderdaad jammer dat je niet met SSC naar binnen kan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:43 schreef H.Flick het volgende:
Wel jammer dat je tegen Blackburn niet met je seizoenskaart naar binnen kan. Ik ga denk ik toch wel, Engelse clubs zijn altijd leuk.
Al verwacht ik deze keer wel een flinke Nederlaag, net als een paar jaar geleden tegen Leeds.
aha je zat op stand vroeger toen de banken nog hard waren en de kroketten warm en lekkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik kom al zo'n 18 jaar met mn vader bij Sparta en het supporters home en de DN zijn te druk voor hem. Daarom zit ik ook op de kasteeltribune (en vroeger op de houten bankjes van de eretribune).
ik heb er echt lang last van gehad.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:07 schreef Bayswater het volgende:
Heb je nog de hik gebruikersnaam?
Ach jah, Pim, de enige Sparta-fan die op zijn begravenis "hand in hand" moest aanhoren.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:23 schreef methodmich het volgende:
Goed werk Stpan, met die handtas. Lijkt nog net of ze hand in hand lopen. Zo had Pim het gewild.
Waar zat jij?
Ja, qua profvoetbal vind ik het wel aardig om bij Sparta, NAC of Dordt te kijken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:40 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ach jah, Pim, de enige Sparta-fan die op zijn begravenis "hand in hand" moest aanhoren.
Ik zit/sta bijna altijd op de middelste trap op de Denis Neville tribune.
Wel leuk dat je vaak bij clubs in de regio gaat kijken MM, ik heb me voorgenomen dat dit seizoen ook eens wat vaker te doen.
Waarom 31 augustus?quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:04 schreef gebruikersnaam het volgende:
dan moet je een beetje doorposten, het kan nog tot 31 augustus.
Hopelijk met een beter resultaat dan verleden jaarquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:30 schreef Stpan het volgende:
Jihaaaaaa ik heb zin in VRIIIIIJJJJJDAAAAAAAAG!
Heerlijk toch, wederom het seizoen openen!
Koppballetje laatste minuut Davy de Fauwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
verleden jaar wonnen we van vitesse [afbeelding]
Gestolen overwinningen zijn door de mengelmoes van cadeaupunten, spanning en leedvermaak jegens de tegenstander na oprol partijen het mooiste wat er is.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:36 schreef knnth het volgende:
Wat was ik blij dat ik daar niet bij kon zijn, de verhalen die ik hoorde
Zoals tegen Zuid verleden jaar, een perfekte eerste helft waar aan het eind van die helft Dirkie zijn ploeg over het dooie punt heen hielp met een echt Kuytgoal.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:41 schreef Zjakkie het volgende:
Sparta heeft vorig jaar ook vaak genoeg onterecht verloren, dus dat heft elkaar weer op
Cvetkov op de paalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:32 schreef knnth het volgende:
Vergeet niet de kans op de 2-0 die ik nog had gemaakt als ik vanaf de DN was komen lopen om hem in te schieten
hoe bedoel je gestolen overwinning? Ik was er toen ook en ik vond Sparta een stuk beter dan het belabberde Vitesse dat zonder een goede instelling speelde. Overigens ben ik wel benieuwd hoe de ex-ajacieden Obodai en Anastasiou het gaan doen dit jaar, ze zouden een beetje het team op sleeptouw moeten nemen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 13:44 schreef Stpan het volgende:
[..]
Gestolen overwinningen zijn door de mengelmoes van cadeaupunten, spanning en leedvermaak jegens de tegenstander na oprol partijen het mooiste wat er is.
Jason Oost, NAC uitquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:40 schreef knnth het volgende:
En, ik krijg het bijna m'n strot niet uit .... AZ-thuis.
Mag alleen niet in het zonnetje staan met je pilsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |