bij voorbaat m'n excuus als dit niet helemaal het goede forum is
Edit: Een vervolg op the 7th Guest/11th Hour lijkt me sterk... helaas is ontwikkelaar Trilobyte al een paar jaar failliet...
[Dit bericht is gewijzigd door MrTinux op 10-12-2001 14:50]
quote:
Op maandag 10 december 2001 14:47 schreef PocketRocket het volgende:
Bweee, wat een saaie bud. Maar goed, er is een vervolg op die 2 in de maak, van dezelfde makers. Weet er niet meer vanaf, maar jij weet vast wel wie de makers ook al weer zijn. Zoek of hun site.
Maar ik kijk al uit naar deel 3! Thanks
[Dit bericht is gewijzigd door Dave op 10-12-2001 14:49]
quote:Wow... ik kan gewoon niet wachten... Dat waren pas games!
Op maandag 10 december 2001 14:47 schreef PocketRocket het volgende:
Bweee, wat een saaie bud. Maar goed, er is een vervolg op die 2 in de maak, van dezelfde makers. Weet er niet meer vanaf, maar jij weet vast wel wie de makers ook al weer zijn. Zoek of hun site.
quote:We're moving... Hmmm. Maar even bookmarken!
Op maandag 10 december 2001 14:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heb net even op hun site gekeken http://www.tbyte.com, maar daar word je ook niet veel wijzer van...
quote:Hmmm, misschien moet ik me daar toch nog es aan wagen dan...
Op maandag 10 december 2001 15:03 schreef WheeleE het volgende:
Ken je de spellen Myst, Riven en Myst III:Exile?
Probeer die maar es alledrie in een jaartje uit te spelenBen je wel ff mee bezig denk ik...
quote:Nee, nu bedenk ik me dat dat vervolg dat ik bedoelde een vervolg op Myst was, maar zoals gezegd zijn dat spellen die je niet moet missen als je 7th Guest leuk vond
Op maandag 10 december 2001 14:59 schreef SignOTheTimes het volgende:
Heb net even op hun site gekeken http://www.tbyte.com, maar daar word je ook niet veel wijzer van...
quote:Dat bedoelde je zeker
Op maandag 10 december 2001 14:53 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Kijk hier eens: games voor een ouwe doos
Nooit kunnen vinden door dat k*t faillisement.
en als niet iedereen een ilegale kopie had gemaakt, was tl niet failliet gegaan
quote:mocht je het nog zoeken , ik heb het hier legaal liggen
Op dinsdag 11 december 2001 15:29 schreef Paddo het volgende:
Heb ooit op Internet gelezen dat TL idd failliet is, maar dat er nog een hele goede adventure van hun hand is gekomen: Clandestiny. Is nog voor 7th/11th gemaakt.Nooit kunnen vinden door dat k*t faillisement.
quote:ik heb hem en een legale versie!!!! lag toen voor een joetje bij de frs (al weer 5 jaar geleden)
Heb ooit op Internet gelezen dat TL idd failliet is, maar dat er nog een hele goede adventure van hun hand is gekomen: Clandestiny. Is nog voor 7th/11th gemaakt.Nooit kunnen vinden door dat k*t faillisement.
heel gaaf spel
quote:Hey! Ik heb 7th Guest en 11th hour orgineel gekocht EN uitgespeeld! Ik heb ze bij mijn verhuizing naar de USA vorig jaar uiteindelijk weggedaan.... heb er nu weer een beetje spijt van
Eerst installeer je het spel zoals gebruikelijk (de installer op CD2 werkt prima). Daarna pak je de player uit in de dir waar je het spel hebt geinstalleerd en dan draai je de exe-file die erbij zit. Kheb net mn CD's weer eens opgezocht en het draait hier prima onder WindowsXP! Vette shit
quote:Op verzoek weer open, --> GAM
Op zaterdag 20 december 2003 11:50 schreef Tijn het volgende:
7th Guest/11th HourJammer dat dit topic dicht is... waar in GAM moet ik nu verder praten over The 7th Guest? Kan het topic niet gewoon open en naar GAM verplaatst worden?
quote:O M G ! ! !
Op zaterdag 20 december 2003 00:44 schreef Tijn het volgende:
Ik kom er net achter dat er een patch bestaat (of beter gezegd: een player) waarmee je The 7th Guest in Windows kunt spelen! Hij's hier te vinden.Eerst installeer je het spel zoals gebruikelijk (de installer op CD2 werkt prima). Daarna pak je de player uit in de dir waar je het spel hebt geinstalleerd en dan draai je de exe-file die erbij zit. Kheb net mn CD's weer eens opgezocht en het draait hier prima onder WindowsXP! Vette shit
Tijn, hoe vet!
Ik ga ook weer spelen, dalijk als de stekker uit fok gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |