maak eerst het rondje van Johnnie Heitinga nog ff leegquote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Dennis Bergkamp, finale!
Ja zou een mooie afsluiting zijn voor Dennis maar hij mag toch niet meedoen van die knoflookvreter.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:30 schreef methodmich het volgende:
Rondje op kosten van Dennis Bergkamp, finale!
Die duurt nog wel evenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maak eerst het rondje van Yolanthe nog ff leeg
dat zijn inderdaad lekkere rondingenjesquote:
In de finale wel hoor. Gewoon basis dan.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja zou een mooie afsluiting zijn voor Dennis maar hij mag toch niet meedoen van die knoflookvreter.![]()
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
In de finale wel hoor. Gewoon basis dan.
als je de volgorde had gewijzigd, had je lekker door de stad kunnen fietsenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
Even een uurtje door het centrum gebanjerd net, ondertussen is mijn fiets gemaakt.
Naam bedrijf en daaronder dan tav Pietje.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:01 schreef VoreG het volgende:
Waar zet je tav neer op een envelop?
Naam
Adres
Postcode Plaats
tav
??
en dat geeft "onze jeugd" lesquote:
Wat zijn dat eigenlijk? Brievenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:17 schreef VoreG het volgende:
Brief in bus gedaan
Ik moest een brief doorsturen en ik had geen scanner om het in te scannen. Ik ben zo'n sloeberquote:Op woensdag 26 april 2006 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? Brieven
Het mocht niet zo zijn, heb trouwens een WK Paniniboek meegenomen. Kon ik niet laten liggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je de volgorde had gewijzigd, had je lekker door de stad kunnen fietsen
Waarom type je hem dan niet over?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik moest een brief doorsturen en ik had geen scanner om het in te scannen. Ik ben zo'n sloeber
Ik kan dan niet alle logo's mooi natekenen met paint en ook de acceptgiro werd lastig.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom type je hem dan niet over?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |