Wat een leuke schoenen!!! Allebei de versies!
Zo ik heb examen gedaan. *wist zweet van voorhoofd*
Ik kwam vanmorgen examenlokaal binnen helemaal voorbereid op een examen van 17 meerkeuze en 4 open vragen. Kreeg ik eerst heel aarzelend te horen "ow ja we hebben het examen
ietsjes aangepast maar dat zie je zo wel" en daarna "de uitslag laat daardoor wel een week op zich wachten". Van dat laatste baalde ik meteen wel enorm maar goed, vol goede moed het examen opgestart. Waren het ineens 50 vragen waarvan 20 open vragen
![]()
Zo goed had ik nou ook weer niet geleerd
Affijn vraag 2 begon al geweldig "wat is een class action". Een open vraag natuurlijk en ik had werkelijk geen idee.... Vraag 3 dan maar. "wat zijn de voordelen van een class action" eh..... Vraag 4 moet toch wel lukken? Toch? " wat zijn de nadelen van een class action"
![]()
Goed *mouwen opstroopt* vraag 5 doen we dan gewoon goed......... "wat zijn de voordelen voor het bedrijf van een class action"
En dat ging zo redelijk lang door......
Ik heb 400+ pagina's tekst moeten leren, echt hele droge k*tstof en ik heb later nagezocht dat dat hele stukkie sloeg op 16 regels in die hele tekst.....
Toen kwam er nog een stuk over mijn eigen werk, waar ik zonder overdrijven best heel erg veel van weet. Zelfs die vragen begreep ik niet altijd...
Ik heb zo'n vaag vermoeden wat de uitslag zal zijn volgende week
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥