denk dat dit meer op jou van toepassing is idd dutchquote:Een oppas 's avonds, babysitten
Een oppas die 's avonds aanwezig is, kunt u een vast bedrag per avond geven of een uurbedrag van ¤ 1,95 tot ¤ 2,80. Blijft de oppas slapen, dan kunt u het beste een totaalbedrag voor de nacht afspreken, bijvoorbeeld ¤ 5,80.
nee, want tegenwoordig eisen ze gewoon dat je het zelf betaald als je na 2 keer ofzo niet geslaagd bentquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:42 schreef Githa het volgende:
13 %dat kost ze toch ook gewoon vreselijk veel geld...
Ohw, lekker is dat.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:43 schreef Belana het volgende:
[..]
nee, want tegenwoordig eisen ze gewoon dat je het zelf betaald als je na 2 keer ofzo niet geslaagd bent
die heb ik afgelopen zaterdag voor Saskia gekochtquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef Sugar het volgende:
Maria heeft ook vandaag nieuwe schoentjes gekregen! Heel goedkoop, maar wel heel leuk en lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 5 euro voor een avond oppassen ook erg weinig, dutchie. Ik denk ook eerlijk gezegd écht niet dat ze dat zelf zo bedoelde.
leuk oppasadresje! telden de nachtelijke uren ook voor de volle mep mee? dat is nog eens slapend rijk worden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
hier betalen wij 3,50 per uur aan de oppas.
en toen ik opaste verdiende ik 25 gld per uur moet er wel bij vertellen dat het een rijk gezin was hoor, en dat ik er meestal om 18 uur begon tot de volgende morgen 7 uur dan werd ik thuis gebracht en kon ik naar school.
En in 1996 kreeg ik een vakantie naar de Bahama's aangeboden om daar in de avonden op te passen en dat heb ik dus ook gedaan
Yep ik werd snachts gewoon doorbetaald,quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:51 schreef bixister het volgende:
[..]
leuk oppasadresje! telden de nachtelijke uren ook voor de volle mep mee? dat is nog eens slapend rijk worden.
ws niet naar de Grand Canyon, wij gaan 10 dagen naar Los Angeles en daarna 3 nachten naar Las Vegas om daar te trouwenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:26 schreef dutchie het volgende:
MevrouwKorn, ik zag in je sig iets staan waar ik vreselijk jaloers op ben. Zo'n leuke reis!Gaan jullie ook naar de Grand Canyon?
Vegas is hilarisch.
Nogmaals, het is toch niet perse of 3,50 of 5 euro? je kan er toch ook tussenin gaan zitten?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef jessie het volgende:
Ja maar 3.50 per avond dat zou ik echt schunnig vinden jij niet?
per uur is dat absoluut niet weinigquote:Op woensdag 26 april 2006 10:39 schreef jessie het volgende:
Ja maar 3.50 per avond dat zou ik echt schunnig vinden jij niet?
idd en hoe groot is de kans dat je kind aan die tegels gaat likken en of knagen?!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:14 schreef texelonia het volgende:
Wat is er tegenwoordig niet kankerverwekkend....
Nouhou....quote:Op woensdag 26 april 2006 11:30 schreef moussy het volgende:
[..]
idd en hoe groot is de kans dat je kind aan die tegels gaat likken en of knagen?!
die van mij reken ik niet mee, want Cas heeft al eens een hap uit de schoen van een nichtje genomenquote:
Waar ga jij voor kiezen, de kans op een schedelbasisfractuurtje, of een eventuele mogelijkheid op kanker?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Ik doelde eigenlijk op die van mij![]()
Als ik Jordy zijn gang zou laten gaan dan proeft hij aan alles wel even.
Ik ook, dit zal wel weer uit van die milieumoraalridders vandaan komen, net als toen met de scoubidoutouwtjes. Waar je een jaar lang dag in dag uit aan zo'n touwtje moest zuigen voor het schadelijk werd.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef Githa het volgende:
Moet ik die keuze maken dan?
Ik twijfel aan de waarheid, zo kregen we ook kanker van melk, scoobydoo touwtjes en het gebruik van mobiele telefoons, what's next?
alleen als er geen ventilatieroostertjes in komen. Goed planquote:
Ja stel je voor dat ze het op gaan etenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:50 schreef Nijna het volgende:
maar moussy, straks blijkt dat glas eigenlijk ook niet goed is voor de gezondheid...
Ja bijvoorbeeld... ik bedoel kinderen die happen uit schoenen nemen... Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 april 2006 11:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze het op gaan eten
de tandarts kan ik er wel blij mee makenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:52 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld... ik bedoel kinderen die happen uit schoenen nemen... Je weet maar nooit![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:54 schreef poemojn het volgende:
Maar aan de kant van je hoofd waar je je gsm het meest gebruikt heb je 240% meer kans op kanker...... dus doe mij die fractuur maarOf nog beter, gewoon gras ipv tegels. Die vlekken was je er hopelijk wel uit.
en dan blijkt de bodem ernstig vervuild te zijn, nog maar niet te spreken over het extra wasmiddel dat je nodig hebt door die grasvlekken en die over 3 jaar vast ook kankerverwekkend blijkt te zijnquote:Op woensdag 26 april 2006 11:54 schreef poemojn het volgende:
Maar aan de kant van je hoofd waar je je gsm het meest gebruikt heb je 240% meer kans op kanker...... dus doe mij die fractuur maarOf nog beter, gewoon gras ipv tegels. Die vlekken was je er hopelijk wel uit.
gras verteerd moeizaam, we zijn er niet voor gebouwd, we hebben geen 4 magen zoals een koe, dus daar begint het gedonder al...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef Githa het volgende:
[..]
en dan blijkt de bodem ernstig vervuild te zijn, nog maar niet te spreken over het extra wasmiddel dat je nodig hebt door die grasvlekken en die over 3 jaar vast ook kankerverwekkend blijkt te zijn![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:59 schreef poemojn het volgende:
LOL moussy, daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar ik heb dus ook een doof oor rechts
tja, als je geen gras of zand tot je beschikking hebt, moet je ook niet aan zulke dingen beginnenquote:Op woensdag 26 april 2006 11:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Waar ga jij voor kiezen, de kans op een schedelbasisfractuurtje, of een eventuele mogelijkheid op kanker?
zullen we dan een ruilhandel starten, wie er zonder oren rond wil lopen kan hem doneren aan iemand die wél graag 2 oren heeft.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:01 schreef Githa het volgende:
[..]ikke links...
maarja mijn rechter heeft ook geen zonnige toekomst als ik dit zo lees
alsof gras en zand lekker zacht valtquote:Op woensdag 26 april 2006 12:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, als je geen gras of zand tot je beschikking hebt, moet je ook niet aan zulke dingen beginnen
Heb je nu werkelijk het idee dat mijn tuin vol ligt met pluche vloerbedekking?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef lady-wrb het volgende:
heb je nou werkelijk de illusie dat je op rubber tegels wel zacht terecht komt dan?
Haha, maar stenen tegels aflikken is vast ook niet heel gezond, of een grasveldquote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef Githa het volgende:
Moet ik die keuze maken dan?
Ik twijfel aan de waarheid, zo kregen we ook kanker van melk, scoobydoo touwtjes en het gebruik van mobiele telefoons, what's next?
Ik ga iig niet panieken als Jordy op zo'n tegel ligt als hij van de glijbaan komt, maar of ik hem de tegel nu ook laat aflikken...![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef poemojn het volgende:
water schijnt wel prettig te zijn onder een glijbaan, hebben ze in het zwembad ook.
Ja, zelfs van oversteken ga je dood, van brand verkool je en van water zwel je op.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:08 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij is uiteindelijk een heleboel niet gezond voor je en nou kan je dat alles wel gaan vermijden, maar je gaat toch een keer ergens aan dood... Kan je volgens mij maar beter wat genoten hebben
Ja, maar in water kunnen ze ook weer verdrinken... beter maar niet meer glijden dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:06 schreef poemojn het volgende:
water schijnt wel prettig te zijn onder een glijbaan, hebben ze in het zwembad ook.
wat kan mij het nou schelen wat er in jouw tuin ligtquote:Op woensdag 26 april 2006 12:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb je nu werkelijk het idee dat mijn tuin vol ligt met pluche vloerbedekking?
Daar gaat het niet om. De overheid of wie het dan ook is heeft de plicht ons te informeren.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:13 schreef moussy het volgende:
Ja maar BE álles is tegenwoordig kankerverwekkend. Heb je wel eens aan je synthetise onderbroek gedacht dat wat allemaal wel niet met je kan doen?
Volgens mij heeft dit niet eens zo zeer met kinderen te maken maar net zo goed met jezelf als het idd het grondwater vervuilt... Je wil toch ook dat de kinderen van jouw kinderen later in dat speeltuintje kunnen spelen?quote:Als je overal zo bang voor bent moet je ook geen kinderen op deze aardkloot zetten. Misschien valt morgen de hemel wel op de grond, je weet maar nooit...
Ja maar wat wil je er mee doen, je kind niet meer buiten laten spelen, of niet meer aan die tegel laten likken? Het lijkt mij dat niemand tegen zn kind zegt, goh lik even aan die tegel... maar ja, wie ben ik he...quote:Op woensdag 26 april 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
. Maar toch. Beter toch dat je dit weet? Of zie ik dat nou echt verkeerd?
[..]
Als ik zo bij alles na moet gaan denken zou ik gek worden van mezelf, dan had ik geen kinderen moeten maken. Of ik moet ze nu écht in een glazen kastje stoppen en maar hopen dat ze niet aan het glas gaan likken.quote:Volgens mij heeft dit niet eens zo zeer met kinderen te maken maar net zo goed met jezelf als het idd het grondwater vervuilt... Je wil toch ook dat de kinderen van jouw kinderen later in dat speeltuintje kunnen spelen?
't Is wel goed met je.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:29 schreef moussy het volgende:
Misschien moet ik maar geen meubelmaker worden, die lijmluchtn krijg ik vast ook kanker van
waarom dan nu pas en niet eerder, die dingen bestaan al 100 jaar. En in die 100 jaar is er geen haan die er naar gekraait heeft, of heeft er een kop in de krant gestaan: Veertig kinderen overleden aan de gevolgen van speeltegels.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft in mijn ogen niets te maken met glazen kastjes en de uitkomst van dat onderzoek heeft ook echt niet tot doel om ervoor te zorgen dat je niet meer in de speeltuin op van die dingen moet gaan spelen want je zal er echt geen kanker van krijgen tenzij je er 100 keer per dag geconcentreerd op hetzelfde plekje mee wrijft.
Maar het is toch wel goed dat men dit nu ontdekt heeft? Dat ze er iets mee kunnen gaan doen?
quote:
absoluutquote:Op woensdag 26 april 2006 12:29 schreef moussy het volgende:
Misschien moet ik maar geen meubelmaker worden, die lijmluchtn krijg ik vast ook kanker van
wat dacht je van speelgoed met giftige kleurstoffen zoals cadmium en lood? vroeger wist men niet beter, maar als je dat weet, zou je dan net zo goed een rammelaar/speeltje waarin dat spul verwerkt zit kopen? en het vervangen van loden leidingen is dan ook om je dood te lachen?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
Het heeft in mijn ogen niets te maken met glazen kastjes en de uitkomst van dat onderzoek heeft ook echt niet tot doel om ervoor te zorgen dat je niet meer in de speeltuin op van die dingen moet gaan spelen want je zal er echt geen kanker van krijgen tenzij je er 100 keer per dag geconcentreerd op hetzelfde plekje mee wrijft.
Maar het is toch wel goed dat men dit nu ontdekt heeft? Dat ze er iets mee kunnen gaan doen?
Sugar waar heb je die lieve schoentjes voor Maria gekocht als ik vragen mag ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef Sugar het volgende:
Maria heeft ook vandaag nieuwe schoentjes gekregen! Heel goedkoop, maar wel heel leuk en lief!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heet geen Sugar, maar ik heb ze voor Saskia bij Van Haren gekochtquote:Op woensdag 26 april 2006 13:05 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Sugar waar heb je die lieve schoentjes voor Maria gekocht als ik vragen mag ?
en zijn al je problemen van andere kankerverwekkende middelen opgelost. Ik ga meubelmaker wordenquote:Op woensdag 26 april 2006 12:50 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
absoluut
maar voordat je daaraan dood kan gaan, zijn je hersens naar de klote door het effect van de oplosmiddelen.
Ik zou je bijna blij willen maken van mij in de kleding van mn "werkgever" maar ik kan geen totaal foto's van mezelf makenquote:
Welke werkgever? Die van de post? Kanariegeel! Oef!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:35 schreef moussy het volgende:
Ik zou je bijna blij willen maken van mij in de kleding van mn "werkgever" maar ik kan geen totaal foto's van mezelf maken![]()
Ik voel me iig doodongelukkig in een kanariegeel shirt![]()
dodelijk voor iemand die alleen maar donkere kleuren of wit draagtquote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Welke werkgever? Die van de post? Kanariegeel! Oef!
ook dat ja.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:21 schreef jessie het volgende:
Ik ben wel blij met het artikel. Het zou voor mij de doorslag geven om die dingen niet zelf aan te schaffen.
godzijdank zit de school van René er niet bij, wel die van een nichtje trouwensquote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef poemojn het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? Een overzicht van Zeer Zwakke Scholen.. vooral in Den Helder, helaas voor sommigen hier.http://www.owinsp.nl/watdoenwij/zzs
Er staan ook erg veel Vrije Scholen bij maar dat schijnt ook samen te hangen met een gebrek aan administratie.
En met het feit dat er op vrijescholen (tegenwoordig aan elkaar, zonder hoofdletters) niet gewerkt wordt met de toetsen en meetmomenten waarmee regulier basisonderwijs beoordeeld wordt.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef poemojn het volgende:
Er staan ook erg veel Vrije Scholen bij maar dat schijnt ook samen te hangen met een gebrek aan administratie.
Neehoor en in het begin wist ik geneens wat ik zou gaan verdienen, na het eerste avondje opassen (4 uurtjes kreeg ik 100 gld in handen geduwd)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef bixister het volgende:
nou bar wat ik bedoel is dat ik bij zulke bedragen heel wantrouwig zou worden en denken 'wat moet je nog meer van die oppas dan gewoon oppaswerk?' ik zou m'n eigen dochter niet graag naar zo'n oppasadres laten gaan bijv. ook zou ik 't helemaal niet leuk vinden als ze al zoveel ('s avonds & 's nachts) van huis was op zo'n jonge leeftijd.
Oeps, zit ff te kijken en als 3e school wordt al mijn oude basisschool genoemd (waar ik het trouwens ontzettend naar m'n zin heb gehad vroeger...ben er al 20 jaar af).quote:Op woensdag 26 april 2006 21:35 schreef poemojn het volgende:
Hadden jullie dit al gezien? Een overzicht van Zeer Zwakke Scholen.. vooral in Den Helder, helaas voor sommigen hier.http://www.owinsp.nl/watdoenwij/zzs (& in de krant http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=71622 )
Mwoh, dat doen we toch al zo'n 6,5 jaar nietquote:Op donderdag 27 april 2006 09:59 schreef dutchie het volgende:
Goh dat wist ik helemaal niet. Dat jullie niet samenwonen bedoel ik Rewimo.
Geeft niet hoorquote:
Daar ze je wat iddquote:Op donderdag 27 april 2006 09:03 schreef bixister het volgende:
iemand de laatste tijd nog wat van livelink gehoord? ik mis haar hier al een tijdje!
Tenzij je mij bentquote:Op donderdag 27 april 2006 09:11 schreef Lishe het volgende:
Fijn Rewimo! En wat lijkt me dat heerlijk, als je normaal niet samenwoont, een week samen op vakantie.![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:32 schreef Luchtbel het volgende:
Wij willen volgend weekend een lang weekend weg. Zonder Jolie, besloot hij.
Geen idee waarheen en geen idee of het goed gaat. Briljant plan dus![]()
Lishe succes. Klinkt ook naar hoorwil je me terugmailen over dat ene?
Ineens spontaanquote:Op donderdag 27 april 2006 11:34 schreef Sugar het volgende:
Oh nee, dat kan helemaal niet, Luchtbel! Dan ben ik jarig. En ik vier het nu ineens spontaan, hoor.![]()
![]()
helpt het?
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:51 schreef coolbabe het volgende:
Wat een afschuwelijke naam
Klinkt als Goof
ik dacht al wat gaat die taart hard, maar jij bent de schuldige!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:17 schreef m@x het volgende:
Ik heb al twee stukken op, maar vooruit, nog een stukje zal geen verschil meer uitmaken. Gefeliciteerd met je man Sugar
*Proest*quote:Op donderdag 27 april 2006 14:14 schreef Lishe het volgende:
Oeh, lekker, taart. Daar ben ik aan toe. Gefeliciteerd!
Ja Mous, we hebben volgende week een afspraak (alweeeer) met de makelaar. Daarna maken we een afspraak met de bank om over zoiets te praten.
Vriend en ik hebben wel afgesproken morgen stoelen te gaan kijken. Ik heb mooie uitgezocht, maar of ze ook zitten...En lief dat jullie zo meeleven, als alles achter de rug is zijn jullie van harte welkom, op mijn nieuwe stoelen in ons nieuwe (en enige
) huis
![]()
Ik drink echt te veel koffie hoor, ik lul aan één stuk door. In gesproken en geschreven woord. Vooral dat eerste is eng, of nietquote:Op donderdag 27 april 2006 15:06 schreef Sugar het volgende:
En Luchtbel, gaat zo door, ook met nonsens-berichtjes posten.Het is trouwens best boeiende info!
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:11 schreef Luchtbel het volgende:
Ik drink echt te veel koffie hoor, ik lul aan één stuk door. In gesproken en geschreven woord. Vooral dat eerste is eng, of niet
Hoor haar!quote:
Zwangerschapsgym, wat schattig
Ja voor ons welquote:Op donderdag 27 april 2006 18:01 schreef m@x het volgende:
Ja maar dat snot maakt hem juist Cas.
quote:Op donderdag 27 april 2006 18:06 schreef m@x het volgende:
Misschien kan hij een shoot doen voor papieren zakdoekjes. Dan mag hij zijn snot tenminste houden
Moord bij mijquote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef Luchtbel het volgende:
Het was dat of moord M@x
Errrrmeloooooooo Kozakken, oh god oh god daar woon je toch naast man
toevallig hadden we het er hier net overquote:Op donderdag 27 april 2006 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo licht? Ik heb helemaal niet het idee dat het al 9 uur is. Zo raar.
nou hé! het lijkt net of je veel meer tijd hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:12 schreef Belana het volgende:
[..]
toevallig hadden we het er hier net overheerlijk dat lange licht
moet zeggen dat wij tot op heden dat probleem nog niet gehad hebben. Maar Liam zijn kamer is aardig donker door het verduisterend rolgordijn met daarvoor nog gewone gordijnen, dat scheelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:23 schreef Lois het volgende:
Ja en de kinderen willen er ook zo lekker van gaan slapen![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:30 schreef Lois het volgende:
... na de hele middag in opa's tuin te hebben gegraven, gespeeld en gefietst....
Ochquote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef Lois het volgende:
Hahaha weet je wel hoe bang Bram is voor hondjes![]()
![]()
Als hij het verkoopt blijkbaar wel, na zes maanden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:41 schreef bixister het volgende:
geweldige bram-foto's!
bass-miss, dat is schrikken. maar je kunt er toch niet zomaar uitgezet worden neem ik aan?
Het zal een pak meer in de maand zijn dan nu, maar zou wel moeten lukken. Is moeilijk te bekijken omdat we beiden geen vast bedrag in de maand verdienen. Maar ja, gewoon durven doen, denk ik maar. En binnen tien jaar kan ik er hopelijk mee lachen, waarom ik me nu weer zorgen maak.quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:57 schreef bixister het volgende:
wat een stomme regeling. ben je mooi klaar mee! en zouden jullie het zelf kunnen kopen?
rente betalen is trouwens net zo goed weggegooid geld als huren hoor.
haha ja!! Tis slagroom, aarbeienbavaroise en mokka gewordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:57 schreef sjak het volgende:
Gefeliciteerd Peet. Mag je wel taart uitzoeken of gaat Moussy dat voor je doen?
Wassen, buitenhangen, vol febreze spuiten en dan weer opnieuw, en dat een keer of tien na mekaar. Succes!quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef texelonia het volgende:
Iemand hier toevallig een briljante tip hoe je de geur van kattepis kwijtraakt?
Middels zoals febreze maskeren alleen de geur, elke kat blijft het echter nog steeds ruiken en zal er sneller weer overheen pissen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef texelonia het volgende:
Vanish werkte hier wel goed op de vloerbedekking. En dan wat van die keep off spray. Kattenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:16 schreef texelonia het volgende:
Ja ik snap er niks van. Nooit problemen mee gehad. Ik dacht misschien komt het door de verhuizing, frustratie dat ie nu niet meer naar buiten kan, of omdat ie de bak niet meer gewend is. Maar het is bijna 2 maanden goed gegaan in het nieuwe huis en nu *opeens* ...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Vanish werkte hier wel goed op de vloerbedekking. En dan wat van die keep off spray. Katten![]()
Dat zou wel kunnen hoor! Althans, met azijn weet ik het niet, maar met vanish wel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:56 schreef texelonia het volgende:
Het is op de fatboydus goed uitspoelen enzow is sowieso al lastig. Maar ik zal het eens proberen, thanx voor de tip! Die dingen zorgen er trouwens toch hopelijk niet voor dat de kleur (knaloranje) verandert he...?
Het zou best iets van frustratie kunnen zijn hoor, als hij nu niet naar buiten mag en vroeger wel. Misschien is zo'n feliway stekker een idee voor je? Wel heel vervelend, je fatboyquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:59 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van. Nooit problemen mee gehad. Ik dacht misschien komt het door de verhuizing, frustratie dat ie nu niet meer naar buiten kan, of omdat ie de bak niet meer gewend is. Maar het is bijna 2 maanden goed gegaan in het nieuwe huis en nu *opeens* ...
Ja ik ben niet de enige blijkbaarquote:Op vrijdag 28 april 2006 19:00 schreef Githa het volgende:
Ik zou het qua kleur eerst proberen op een hoekje ofzo Tex.... balen zeg! je was zo blij met dat ding....
Wat is dat voor iets, een feliway stekker?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Het zou best iets van frustratie kunnen zijn hoor, als hij nu niet naar buiten mag en vroeger wel. Misschien is zo'n feliway stekker een idee voor je? Wel heel vervelend, je fatboy
Wowquote:
in de dierenwinkel is er ook een spray verkrijgbaar die de geurstoffen afbreekt zodat het niet meer stinkt. Balen is het wel Tex, wij hadden hier ook een kat in huis die markeerde steeds plaatsen op de zolder. De geur is er inderdaad wel weer mee weggegaan en de kat konden we hier naar buiten doen. Onze andere kat(ten) kiezen steevast ons bed uit als ze de kans krijgen en da's ook geen pretjequote:Op vrijdag 28 april 2006 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vanish werkte hier wel goed op de vloerbedekking. En dan wat van die keep off spray. Katten![]()
De nieuwe wasmachine kan ook 2 kilo meer behappen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:44 schreef E.T. het volgende:
toen ik er nog niet zo handig in was, moest ik 't wel eens drie keer overnieuw proberen voor 't paste.. maar ik ben er nu best bedreven in. (hier wordt ie om de week gewassen, heb er dus ook twee)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |