Heb het even nagekeken en dit is inderdaad een andere dan op de DVD.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef golfer het volgende:
Volgens mij was dit dus niet echt een herhaling.
Dit was een eenmalige, begreep ik.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef dvr het volgende:
Was dit echt eenmalig, of misschien toch het begin van een nieuwe reeks?
Jaaa Niels Daanquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef dvr het volgende:
Wat een heerlijke uitzending weer! Ik krijg meteen zin om weer eens een paar bakharingen in de pan te leggen (met de afzuigkap op 12..).
Leuk ook om Visserijbioloog Niels weer te zien. Toen ik zijn persoonlijke herkenningstune hoorde wist ik al wie daar aan de einder aan kwam lopen..
Was dit echt eenmalig, of misschien toch het begin van een nieuwe reeks?
Waar die veiling werd gehouden of die plek in Noord-Noorwegen waar die grote haring werd verwerkt en waar visolie werd gemaakt?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:18 schreef PLAE@ het volgende:
Welke haven in Noorwegen was dat vroeg ik me af
Tja, zalm is 'hipper' dan haring blijkbaar. Spekbokking heb ik volgens mij nog nooit gehad, eens proberen als ik het tegenkom.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Net zitten kijken (gisteravond avatar gekeken) mooie docu. Haring is veeeeel lekkerder dan zalm, toch krijg je overal slechte goedkope gerookte zalm, die snotterig is, maar voor een bokking moet je naar de markt.
Hier in de buurt zit een vis winkeltje bij een supermarkt in. Altijd vers, kopjes er nog aan. Echt blij mee want anders is het idd markt voor goede betaalbare vis.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Net zitten kijken (gisteravond avatar gekeken) mooie docu. Haring is veeeeel lekkerder dan zalm, toch krijg je overal slechte goedkope gerookte zalm, die snotterig is, maar voor een bokking moet je naar de markt.
Veeeeeel lekkerder, heerlijke rooksmaakquote:Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, zalm is 'hipper' dan haring blijkbaar. Spekbokking heb ik volgens mij nog nooit gehad, eens proberen als ik het tegenkom.
Heerlijk visje, vooral als ze vol zitten met kuit.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tja, zalm is 'hipper' dan haring blijkbaar. Spekbokking heb ik volgens mij nog nooit gehad, eens proberen als ik het tegenkom.
Die uit de NRC? Die vind ik helaas niet zo vaak op internet terug en om nou een krant te kopen om één columnquote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wouter heeft ook veel leue columns geschreven trouwens makkelijk te vinden via google en goed voor een paar uur leesplezier
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.gelderlander.nl/geniet/culinair/wouterklootwijk/
Wat schrijft ie leuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://www.gelderlander.nl/geniet/culinair/wouterklootwijk/
Hé, ook kinderboekenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:50 schreef Isegrim het volgende:
Hij schrijft ook kinderboeken.En hij schrijft zoals hij praat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |