abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37395381
Mijn vriendin heeft moeten sparen en der auto verkopen om in het buitenland (Bonaire) te kunnen werken en deze Fraudeuse weigert een trip naar der roots?
pi_37403000
Als ze haar VWO diploma haalt wat mij logisch lijkt, komt ze gewoon terug door middel van een mvv. Weet ze zelf ook wel lees maar http://www.ad.nl/binnenland/article306192.ece. Dus voor die paar maanden moest ze het land uit? Slimme zet Verdonk
  zaterdag 29 april 2006 @ 21:46:04 #104
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_37413744
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:46 schreef Evertjan het volgende:
Als ze haar VWO diploma haalt wat mij logisch lijkt, komt ze gewoon terug door middel van een mvv. Weet ze zelf ook wel lees maar http://www.ad.nl/binnenland/article306192.ece. Dus voor die paar maanden moest ze het land uit? Slimme zet Verdonk
blijf alsjeblieft weg!
pi_37414876
Het is wel duidelijk dat Verdonk een voorbeeld wilde stellen maar dat voorbeeld stelt weinig voor als ze over een tijdje een mvv indient en alsnog naar Nederland mag.

Symboolpolitiek en eigenlijk is het natuurlijk belachelijk.

Tuurlijk zijn regels regels en heeft Taïda feitelijk gezien onjuist gehandeld maar dan nog had ze haar diploma gewoon hier moeten kunnen halen. Nu gaat het via een omweg en komt ze waarschijnlijk alsnog terug. Feitelijk gezien mag Verdonk dan geen gezichtsverlies hebben geleden ik vind dat ze zichzelf compleet belachelijk heeft gemaakt in deze zaak.

Taïda lijkt me een intelligente meid die een bijdrage kan leveren aan de Nederlandse samenleving. Dat is toch iets wat we zo graag willen?

Het is te hopen dat ze haar examen haalt en dan naar Nederland mag om een toekomst op te bouwen. In het land van herkomst heeft zo'n meid toch geen toekomst.
pi_37415160
zou zo vet zijn als ze hier zou gaan studeren
pi_37415555
Leuk met een Erasmus beurs ofzo
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  zaterdag 29 april 2006 @ 23:39:43 #108
136343 BasEnAad
pi_37416521
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 22:26 schreef MrX1982 het volgende:
Het is wel duidelijk dat Verdonk een voorbeeld wilde stellen maar dat voorbeeld stelt weinig voor als ze over een tijdje een mvv indient en alsnog naar Nederland mag.

Symboolpolitiek en eigenlijk is het natuurlijk belachelijk.

Tuurlijk zijn regels regels en heeft Taïda feitelijk gezien onjuist gehandeld maar dan nog had ze haar diploma gewoon hier moeten kunnen halen. Nu gaat het via een omweg en komt ze waarschijnlijk alsnog terug. Feitelijk gezien mag Verdonk dan geen gezichtsverlies hebben geleden ik vind dat ze zichzelf compleet belachelijk heeft gemaakt in deze zaak.

Taïda lijkt me een intelligente meid die een bijdrage kan leveren aan de Nederlandse samenleving. Dat is toch iets wat we zo graag willen?

Het is te hopen dat ze haar examen haalt en dan naar Nederland mag om een toekomst op te bouwen. In het land van herkomst heeft zo'n meid toch geen toekomst.
Hebben intelligente mensen dan meer recht op een verblijfsvergunning?
  zondag 30 april 2006 @ 00:47:38 #109
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_37417894
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 23:39 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Sommige landen hebben dat in zekere mate als criteria. Nieuw Zeeland kom je niet zomaar binnen. Canada begint het ook al doen. Andersom ontvluchten veel hoger opgeleide mensen hun land waar ze toch geen toekomst hebben.

Ik vind dat we zeker mensen met veel talent in dit land moeten houden en niet wegjagen. Met productiewerk kunnen we al nauwelijks concurreren, met hogere dienstverlening wel.
The Internets, I needs it..
pi_37423802
quote:
Ja we willen toch zo graag een kenniseconomie met hoogopgeleide mensen dan moet je ook bij de grenzen keuzes maken.
pi_37424101
quote:

[..]

Dat is wat de meeste mensen toch zo graag zien, mensen die zich goed aanpassen en ook nog een hoog opleidingsniveau hebben of aankunnen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  † In Memoriam † zondag 30 april 2006 @ 13:38:17 #112
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_37424922
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat is wat de meeste mensen toch zo graag zien, mensen die zich goed aanpassen
Mensen die lak hebben aan de Nederlandse regels/wetten zijn onaangepast en ongewenst
pi_37424962
dan kunnen we half nederland over de grens zetten
pi_37425936
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:
dan kunnen we half nederland over de grens zetten
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_37429519

zondag 30 april 2006 @ 17:03:33 #116
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_37429721
Jezus. Wat erg.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 30 april 2006 @ 22:28:08 #117
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_37439204
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:54 schreef Goelie het volgende:
[afbeelding]
Maak er een t-shirt van! Wordt vast net zo'n hit als de oranje wehrmachthelmen.
The Internets, I needs it..
  maandag 1 mei 2006 @ 11:41:38 #118
136343 BasEnAad
pi_37448944
quote:
Op zondag 30 april 2006 13:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat is wat de meeste mensen toch zo graag zien, mensen die zich goed aanpassen en ook nog een hoog opleidingsniveau hebben of aankunnen.
Hebben ze die mensen in het land van herkomst niet extra hard nodig?
pi_37449513
quote:
Op maandag 1 mei 2006 11:41 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Hebben ze die mensen in het land van herkomst niet extra hard nodig?
Ze zit in Bosnië, niet in Kosovo. Dus echt in het land van herkomst zit ze niet he. En zolang zij zich niet in Kosovo kan vestigen, lijkt het er niet op dat ze daarop haar zitten te wachten op mensen die het land willen opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')