abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 18:05:06 #151
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_37490540
Wat een kansloos generaliseer-topic is dit toch

Waar halen jullie die info vandaan, dat NLse mannen of vrouwen '(niet) populair zijn' of 'bekend staan om'? Heb je een representatieve steekproef genomen van wereldburgers die wel es een Nederlander geneukt hebben?
Bankiertje
  dinsdag 2 mei 2006 @ 19:50:33 #152
37769 erodome
Zweefteef
pi_37492929
Daar is een tijdje geleden een onderzoek naar geweest, vandaar dat ik dat aanhaalde, maar vooral om een beetje te stoken en dat is goed gelukt, want de mannen stuiteren mooi

Al met al zijn de beste minnaars die ik heb gehad blanke, nederlandse jongens geweest, dus zo slecht doen ze het echt niet allemaal
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_37496179
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:50 schreef erodome het volgende:

Al met al zijn de beste minnaars die ik heb gehad blanke, nederlandse jongens geweest, dus zo slecht doen ze het echt niet allemaal
nee dank je.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 22:30:36 #154
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_37497223
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 19:50 schreef erodome het volgende:
Daar is een tijdje geleden een onderzoek naar geweest, vandaar dat ik dat aanhaalde, maar vooral om een beetje te stoken en dat is goed gelukt, want de mannen stuiteren mooi

Ik stuiter vooral omdat de meeste onderzoeken namelijk iets anders uitwijzen.

Wat zo'n allochtone tyfushoer vindt die niet eens normaal Nederlands kan zal me een rotzorg zijn
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_37517689
Franse chick, dat krijsen was best leuk, en het "That was amazing" na het beffen een prima egoboost.
pi_37534417
Goh, dat er helemaal geen Belgische vrouwen genoemd zijn ik vind ze zo'n heerlijk geil accentje hebben tov mijn platte rotterdams Maar mijn beste ervaring was toch met een half-bloed surinaams/indisch, dusja.. zou het 't surinaamse zijn geweest gaat nergens over dit

Maar ik wordt wel heel erg warm van 't zuid-amerikaanse
pi_40276183
Italie
Haters gonna hate.
pi_40279615
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:23 schreef Duiveltja het volgende:

Nee hoor. Er zit wel degelijk een kern van waarheid in wat Papi_Culo en SeLang zeggen. Je merkt het heel erg als je op vakantie bent. De buitenlandse dames zijn veel vrouwelijker, daarbij steken Nederlandse meisjes gewoon af als boerinnen.
Dat valt mij eigenlijk ook steeds op als ik in een ander land ben. De vrouwen daar zijn vaak stijlvoller gekleed en bewegen anders (vrouwelijker; gebruik heupen, rechte houding) dan de gemiddelde Nederlandse meid. Vooral Rome barst van de stijlicoontjes

Engelse vrouwen vind ik eigenlijk nog een trapje erger dan Nederlandse.
pi_40280151
Toch wel zeker die ene Fin! Maar die Spanjaard of die Ier waren ook niet mis....

(niet alledrie tegelijk hoor ) Maar toch: FIN aan top!
De aarde schuilt in een korrel zand, het heelal in een bloemblad puur, de oneindigheid in de palm van je hand en de eeuwigheid in een uur.
pi_40280302
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 19:08 schreef Kontiki het volgende:

Engelse vrouwen vind ik eigenlijk nog een trapje erger dan Nederlandse.
Amen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_40285737
lekkerste vrouw in NL kwam uit Rosmalen
grote stevige borsten strakke kut en kon geweldig goed pijpen
gaf alleen teveel geld uit en is daarom niets geworden
verschillende Russinnen gehad en die lusten er ook pap van en zijn
verrassend actief in bed
de allerlekkerste was een caribische schoonheid uit Trinidad (half afro/ half indisch)
net voor het carnaval. heb het een maand volgehouden met haar en moest toen aan de
beademing
pi_40315285
Vrouw(en) gehad uit:

Chili
Peru
Brazilie
Argentinie
Mexico
Rusland
Uruguay

En Argentijnse dames winnen het dik al vind ik over het algemeen Urugayaanse dames ook erg geil
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40326418
elke keer als ik de topictitel zie lees ik : Met welk BUITENAARDSE ras heb je het lekkerste sex gehad?
pi_40327233
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:14 schreef superwella het volgende:
elke keer als ik de topictitel zie lees ik : Met welk BUITENAARDSE ras heb je het lekkerste sex gehad?
Feel free to share.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 30 juli 2006 @ 18:06:12 #165
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_40327824
Ik wou dat ik in Zweden was geboren, zucht...
PSV - Feyenoord 10 - 0
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')