nederlandsquote:Ben je Nederlands? Of ook Marokkaans?
Hoe kom je in contact met ze dan? De meeste marokkaanse vrouwen die ik ken zijn getrouwd met hoofddoek en al, de jongere meisjes willen enkel een marokkaan en al helemaal niets weten van die westerling. Heb trouwens geen intresse, ben al voorzien... Maar het valt me altijd wel op.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:23 schreef genman het volgende:
[..]
nederlands
als je de kans krijgt zou ik geen nee zeggen als ik jou was.![]()
Saaie seks, de Nederlandse vrouw scoort inderdaad vrij hoog. Inspiratieloze, initiatiefloze, burgermansseks, we worden er in Nederland groot mee.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef Aneurism het volgende:
Hoe kan iets waar je lol in hebt nou saai zijn?
Had ze ook haar op d'r arm?quote:Op donderdag 27 april 2006 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
Marokkaanse vriendin is zo moeilijk niet te krijgen, je krijgt er enkel ook een familie en een hele situatie bij waar je niet om zit te wachten. Eén keer een leuk Marokkaans scharreltje gehad, ontzettend lekker ding, maar ik kreeg er gelijk de hele familie bij na date 2. Toen had ik zoiets van 'trek hoofd uit wespennest'.
Alle vrouwen hebben haar op hun arm en zij was erop geen uitzondering, maar geen schaamhaar tot knie als je dat dacht.quote:
\quote:Op donderdag 27 april 2006 16:06 schreef Denocorp het volgende:
Een Amerikaanse, die wou wel drie keer per dag![]()
en ze slikte
Toch zijn nederlandse vrouwen erg populair in het buitenland, daar scoren ze niet echt slecht ofzo, in tegenstelling tot de nederlandse man, die wel slecht scoort....quote:Op donderdag 27 april 2006 15:25 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Saaie seks, de Nederlandse vrouw scoort inderdaad vrij hoog. Inspiratieloze, initiatiefloze, burgermansseks, we worden er in Nederland groot mee.![]()
Nou zijn er ook uitzonderingen.![]()
Het gras bij de buren is altijd groener.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Toch zijn nederlandse vrouwen erg populair in het buitenland, daar scoren ze niet echt slecht ofzo, in tegenstelling tot de nederlandse man, die wel slecht scoort....
Daarvan werd dus gezegd wat jij hier aan de nederlandse vrouw hangt, dus aan wie het ligt, tja
de buren hebben een hooiveldquote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het gras bij de buren is altijd groener.
Mooi toch?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |