- foto'squote:Wat is de bedoeling van dit topic?
// Artiestenquote:Handige links en weetjes
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Za 13-05, Eek-A-Mouse, plaats onbekend Zo 14-05, Eek-A-Mouse, plaats onbekend Ma 15-05, Eek-A-Mouse, Groningen Di 16-05, Eek-A-Mouse, plaats onbekend //juni 2006 //juli 2006 Di 04-07, UB40, Heineken Music Hall Wo 05-07, UB40, Heineken Music Hall Zo 16-07, Ziggy Marley, Amsterdam |
Ik weet niet waar je van houdt. Eek-A-Mouse is bijvoorbeeld 19 april nog in Tivoli geweest!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Valt manu chao onder reggae? Nou moet ik nog maar eens goed luisteren naar die cd dan
Hier in Utrecht is er naar mijn smaak veel te weinig te doen als je een keer een avondje reggae/roots wil. Tips voor andere steden?
In Tivoli de Helling wordt vaak reggae gedraaid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:41 schreef zatoichi het volgende:
Hier in Utrecht is er naar mijn smaak veel te weinig te doen als je een keer een avondje reggae/roots wil. Tips voor andere steden?
Oke, cool!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef Zyggie het volgende:
Een centraal topic lijkt me een goed idee, tips uitwisselen en concerten aankondigen.
hahaha, he maatje!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef Mip1988 het volgende:
tvp bij deze natuurlijk Juste-A-Fari!
Ah! Ziet er goed uit, zal eens wat luisteren!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:33 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Linton Kwesi Johnson![]()
[afbeelding]
http://lister.ultrakohl.com/homepage/Lkj/lkj.htm
goeie vraag ik zou het ook niet wetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:18 schreef JackHerrer het volgende:
Leeft yellowman eigenlijk nog?
eeeeej man! MAATJEEEE!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:31 schreef Eek-a-Mouse het volgende:
Jamaica nice! Jamaica nice, Jamaica nice, Jamaica niiiiiice!
Just-a-Fari: greetings from ya very best Reggae-vriend![]()
RASTAFARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Lijkt erop dat ie gewoon kaal is en dat z'n huid wat afgeragd is, misschien een bijwerking van albinoisme?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef Eek-a-Mouse het volgende:
Hey ff een vraagj aan IEDEREEN over Yellowman: wat is er allemaal gebeurd met hem dattie ineens zo'n misvormd hoofd heeft gekregen?
Ik weet btw wel dattie albino is maaruh in de vroegere jare zagtie er wel wat betr uit..
![]()
volgens deze site http://www.lunaeterna.net/popcult/yellow.htm heeft hij keel en huid kanker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ie gewoon kaal is en dat z'n huid wat afgeragd is, misschien een bijwerking van albinoisme?
Ik kan me iig niet voorstellen dat zoiets komt omdat je albino bent!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:20 schreef plopje het volgende:
[..]
volgens deze site http://www.lunaeterna.net/popcult/yellow.htm heeft hij keel en huid kanker.
dat zal denk ik wel de oorzaak zijn,van zijn "rare" uiterlijk nu.
nee lijkt mij ook niet dat het temaken heeft albino zijn ja of nee........hoe had micheal jackson er dan nu uit gezien .....( zeg ik met een hele brede lach)....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:21 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik kan me iig niet voorstellen dat zoiets komt omdat je albino bent!
Hij heeft btw wel goede muziek![]()
whehehehe idd!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:25 schreef plopje het volgende:
[..]
nee lijkt mij ook niet dat het temaken heeft albino zijn ja of nee........hoe had micheal jackson er dan nu uit gezien .....( zeg ik met een hele brede lach)....![]()
zeker!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
mogen we het hier ook over Augustus Pablo hebben?
Idd, good point!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:00 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Misschien mag Israel Vibration er ook bij.![]()
Homepage: http://www.israelvibration.net/
Livestream (Lowlands 2002) : http://3voor12.vpro.nl/3v(...)audionumber=13635964
Mooi!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Summoner het volgende:
Een erg goede dubgroep die me echt verbaasde toen ik ze voor het eerst hoorde
[afbeelding]
African Head Charge
Vooral het album Drastic Season
[afbeelding]
Toen ik het hoorde kon ik er nauwelijks bij dat dit album uit 1983 stamt... ze waren hun tijd ver vooruit. Door het gebruik van voor die tijd moderne digitale studiotechnologie zou dit album anno 2005 gerust uitgebracht kunnen worden als psychedelische dub-plaat. Niemand zou het als retro of achterhaald beschouwen.
Heb ook nog "In Pursuit of Shashamane Land"; ook een uitstekende plaat. Hierop zijn de invloeden van reggae en dub wat meer aan het oppervlakte, evenals een wat sterkere roots-vibe.
wasda?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Reggae Sundance gaan in augustus?
Ik ga iig met Eek-A-Mouse en Mip1988
En heel veel blowenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Reggae festival! 2 dagen, kamperen enzo!![]()
Idd!quote:
vetquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Reggae festival! 2 dagen, kamperen enzo!![]()
valt wel mee volgens mij. Kaartjes zijn pas in juni verkrijgbaar!quote:
ja die ken ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:39 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ken iemand hier Winston McAnnuf
http://www.roots-archives.com/artist/164
Winston McAnuff is known as the "Electric Dread". He was born and raised in Jamaica, and cut his first tune "Ugly Days" for producer Derek Harriott in 1976. Follow up singles included "Unknown Melody" and an album "Pick Hits To Click" for the same producer, and "Hypocrites & Parasites" for Fatman.
He was responsible for writing the classic "Malcolm X," performed by both Earl 16 and Dennis Brown.
A long time friend and associate of the late Jacob Miller, McAnuff performed with Miller as part of Inner Circle and replaced him as lead vocalist following Miller's death, recording an album called "Weh the Man A Deal With."
The French label Makasound have released a superb collection of unreleased material from Winston McAnuff entitled "Diary Of The Silent Years". It collects tracks from the 70s right up until the present day.
[afbeelding]
check it!
ja zekerquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
niet erg indrukwekkende line-up, tot dusver. ik heb gehoord dat Israel Vibration en Culture geboekt zijn. beide goede acts, maar al vele malen in NL opgetreden. Don Carlos is dan wel weer aansprekend. is er al meer bekend? geruchten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:05 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Probeer jij maar eens voor 40 euro een concert van Don Carlos, Israel Vibration en Culture bij te wonen dan,, het gaat er niet om dat ze veel in NL optreden, het gaat erom dat wat ze maken heel lekker klinkt.. en dat de Sundance organisatie het telkens flikt om voor relatief weinig geld toch zo'n super goed opgezet feest kan organiserenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:48 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
niet erg indrukwekkende line-up, tot dusver. ik heb gehoord dat Israel Vibration en Culture geboekt zijn. beide goede acts, maar al vele malen in NL opgetreden. Don Carlos is dan wel weer aansprekend. is er al meer bekend? geruchten?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:51 schreef Lanvin het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens voor 40 euro een concert van Don Carlos, Israel Vibration en Culture bij te wonen dan,, het gaat er niet om dat ze veel in NL optreden, het gaat erom dat wat ze maken heel lekker klinkt.. en dat de Sundance organisatie het telkens flikt om voor relatief weinig geld toch zo'n super goed opgezet feest kan organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |