Balen. Trouwens, is een stalensluiting beter of een houtensluiting?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Faxie het volgende:
Daar zit een fenolieten pom op....daar kan je niet fatsoenlijk mee spelen.
Ik ben niet zo'n voorstander om bij een poolcentrum keuen te kopen. Maar ik denk dat ik wel uit kom.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef RijstNatie het volgende:
In rotterdam kan je bij de poolcentra's toch wel keu's kopen?
ik weet dat Thurston Rotterdam wel keu's verkoopt vanaf 50euro al..
Tja, regels zijn regels. Een Push Out is toch wel iets wat redelijk vaak voorkomt, dat moet je als 9-baller toch wel kennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik wist niet eens dat die regel bestond, speel net een aantal maanden 9ball, zelfs die push strategie ken ik pas net een paar weken
die kerel zei wel dat je het moest aangeven bij de 2e foul. Maar hoe durven ze zo te spelen tegen een 9ball newbie als mij
Leuker dan Thurston.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik was laatst in ppolcentrum Blaak in Rdam, best een kleine tent maar toch wel redelijk wat goeie spelers daar..
Je hebt net een keu gekocht, nu al een nieuwe pommerans?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:33 schreef RijstNatie het volgende:
Faxie weet jij waar ik in de buurt van roosendaal mn pommerans kan laten vervangen?
en hoeveel kost dat en moet dat op afsrpaak of is dat in 5minuten gedaan?
Ligt eraan wat voor een... een Moori of een Sniper betaal je tussen de 15 en 25 euro voor. Een Elkmaster of een Triangle, Cylcone whatever betaal je slechts een euro ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb deze keu nu ongeveer 8 maanden, ik break ook altijd met deze keu, vandaar dat hij misschien iets platter is geworden.
ik denk dat een nieuwe pommie weinig kost dus vervangen kan geen kwaad
als je een race speelt, of in een wedstrijd zit, en de combo ligt er (maar dan moet hij er écht liggen) dan schiet ik hem ook zonder knipperen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Schnabbeltje het volgende:
Tja, waarom ook niet. Het hoort eenmaal bij het spel. Het is alweer een tijdje dat ik 9ball heb gespeeld, maar als ik de kans krijg om de 9 erin te tikken, dan probeer ik dat altijd.
Je weet bij voorbaat dat je een goede dag moet hebben tegen hen. Johan speelde zelf ook niet al te best, liet wit twee keer scratchen, doet ie zelden...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:36 schreef Faxie het volgende:
Vorige keer won ik van Johan...
Ik heb echt enorm zwaar bagger staan spelen niet normaal meer....
Zoveel gemist pfffff.... 't ging gewoon niet en ik weet niet waarom....
Jij was die ene achter de bar trouwens?quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je weet bij voorbaat dat je een goede dag moet hebben tegen hen. Johan speelde zelf ook niet al te best, liet wit twee keer scratchen, doet ie zelden...
Nee, zat voor de bar op m'n slippersquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij was die ene achter de bar trouwens?
hoe zijn eigenlijk die pool niveau's verdeeld?quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:37 schreef Faxie het volgende:
Ik ben in Gorinchem 2e geworden.
Dat toernooi in Tilburg mag ik niet aan meedoen op een woensdag![]()
Kom eens op maandag, dan is het toernooi voor gevorderden. meestal 32+ spelersquote:Op dinsdag 3 april 2007 02:35 schreef RijstNatie het volgende:
ik ga deze woensdag is mee doen aan het huistoernooi van house of billiards in Tilburg. Ben benieuwd wat voor spelers er komen, hopelijk niet te weinig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |