Balen. Trouwens, is een stalensluiting beter of een houtensluiting?quote:Op zondag 18 februari 2007 21:24 schreef Faxie het volgende:
Daar zit een fenolieten pom op....daar kan je niet fatsoenlijk mee spelen.
Ik ben niet zo'n voorstander om bij een poolcentrum keuen te kopen. Maar ik denk dat ik wel uit kom.quote:Op zondag 18 februari 2007 22:11 schreef RijstNatie het volgende:
In rotterdam kan je bij de poolcentra's toch wel keu's kopen?
ik weet dat Thurston Rotterdam wel keu's verkoopt vanaf 50euro al..
Tja, regels zijn regels. Een Push Out is toch wel iets wat redelijk vaak voorkomt, dat moet je als 9-baller toch wel kennen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:12 schreef RijstNatie het volgende:
Ik wist niet eens dat die regel bestond, speel net een aantal maanden 9ball, zelfs die push strategie ken ik pas net een paar weken
die kerel zei wel dat je het moest aangeven bij de 2e foul. Maar hoe durven ze zo te spelen tegen een 9ball newbie als mij
Leuker dan Thurston.quote:Op zondag 25 februari 2007 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
Ik was laatst in ppolcentrum Blaak in Rdam, best een kleine tent maar toch wel redelijk wat goeie spelers daar..
Je hebt net een keu gekocht, nu al een nieuwe pommerans?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 02:33 schreef RijstNatie het volgende:
Faxie weet jij waar ik in de buurt van roosendaal mn pommerans kan laten vervangen?
en hoeveel kost dat en moet dat op afsrpaak of is dat in 5minuten gedaan?
Ligt eraan wat voor een... een Moori of een Sniper betaal je tussen de 15 en 25 euro voor. Een Elkmaster of een Triangle, Cylcone whatever betaal je slechts een euro ofzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:55 schreef RijstNatie het volgende:
Ik heb deze keu nu ongeveer 8 maanden, ik break ook altijd met deze keu, vandaar dat hij misschien iets platter is geworden.
ik denk dat een nieuwe pommie weinig kost dus vervangen kan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |