Ik denk ik kick ff;)
Pooler: Ja, alleen de laatse jaren niet zo fanatiek meer, kost te veel tijd en tja de hypotheek moet worden betaald he...
Niveau: 1e divisie Noord
Persoonlijke records: 9ball een rack of 5, 6, 8ball een rack of 5, straight ongeveer break 40, 50
Sterke punten: Ik kan alles potten;), vooral bankshots erg sterk, zeer harde break, niet sjagrijnig te krijgen.
Zwak punt: Consistentie, soms pot ik tafel na tafel weg, soms mis ik de domste ballen, vaak positie verkloten op de laatste bal... dat was "vroeger" wel anders.
Keu: Schön STL 1 uit de VS laten importeren, had nogal wat eisen;): Lichtste soort genoesten esdoornhout, originele Schön shaft afgedraaid naat 12mm, Mori pommetje, zelf opgezet uiteraard; breakkeu Merk Onbekend;) Jumpkeu: doe ik niet aan, ik swirve liever!
Om geld spelen doe ik graag, weliswaar alleen in Groningen (Cue, Streetlife, Raxx.)
...Maar waar ik vooral om reageer is: Dit weekend de World Pool Masters in Egmond, ik heb begrepen dat dat op tv wordt uitgezonden, wie weet op welke zender en hoe laat? Vanaaf alleen pool vanuit Italië op Eurosport en da' s wel leuk, maar ik wil o'Sullivan zien! die speelt vanavond nl.