Ik hoop het niet. Ik vind haar echt niets aan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef clowncloon het volgende:
niet daphne dekkers?
Zij is van Flodder!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:43 schreef Copycat het volgende:
Misschien maakt Apollonia van Ravenstein wel haar rentree als de Nederlandse evenknie van Janice. Ze waren tenslotte in dezelfde tijd topmodel.
[afbeelding]
quote:
Ik wist wie het was hoor..quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wiki:
Karen Mulder (Vlaardingen, 1 juni 1970) is een wereldbekend Nederlands fotomodel.
Ze werd op haar zeventiende jaar ontdekt door het modellenbureau Elite, toen ze met haar ouders op vakantie was in Zuid-Frankrijk.
Ze werkte sindsdien voor Elite New York en Elite Parijs en werd in één adem genoemd met Claudia Schiffer en Naomi Campbell, maar is tegenwoordig met het modellenwerk gestopt.
Via de Franse televisie liet Karen weten dat zij en haar partner hun eerste kind verwachten in september 2006.
Trivia
* Ze heeft een CD-ROM gemaakt met schoonheidstips.
* Karen heeft een zus Saskia die actrice is.
Ze heeft een paar jaar terug wel een inzinking gehad, men beweerde dat het veroorzaakt is geweest door cocainegebruik.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:28 schreef mrsj het volgende:
[..]
Ik wist wie het was hoor..
Ze lijkt me een leuke presentatrice..maar het zal wel Irene van der Laar worden.![]()
Mij ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef schatje het volgende:
Een naam die mij meteen te binnen schoot is Fiona Hering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |